Οι φετινές τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά έγιναν σύμφωνα με τα νέα ΦΕΚ αναθέσεων του ΥΠΠΕΘ και με βάση τους επικαιροποιημένους πίνακες κενών-πλεονασμάτων που απέστειλαν οι σχολικές μονάδες, αφού λήφθηκαν υπόψη τα αποτελέσματα συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων, με την εξής σειρά:
- Συμπλήρωση Ωραρίου. Προηγήθηκαν στην τοποθέτηση όσοι/ες εκπαιδευτικοί έχουν οργανική θέση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ανεξάρτητα αν είχαν ή όχι χαρακτηριστεί ως υπεράριθμοι/ες με τη διαδικασία του καλοκαιριού. Στη συμπλήρωση ωραρίου προηγούνται οι συνάδελφοι/ισσες που ανήκουν στην ίδια ομάδα σχολείων, και έπονται όσοι/ες επιθυμούν μετακίνηση από όμορη ομάδα.
- Διάθεση ΠΥΣΔΕ. Έπονται στην τοποθέτηση οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.
- Αποσπάσεις. Οι εκπαιδευτικοί που ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ καθώς και όσοι έχουν έρθει από άλλα ΠΥΣΔΕ, συγκρίνονται μεταξύ τους με μόρια απόσπασης. Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ θα εξεταστούν σε επόμενες συνεδριάσεις.
Να τονίσουμε πως οι συνάδελφοι/ισσες που δεν καταθέτουν δήλωση προτίμησης ή έχουν πολύ περιορισμένες προτιμήσεις ενδέχεται να μετακινηθούν σε οποιοδήποτε σχολείο προκύψει λειτουργικό κενό.
Περιπτώσεις συναδέλφων/ισσών που ζητούσαν με αίτησή τους, για σοβαρούς λόγους υγείας, να απαλλαγούν από διδακτικό ωράριο και να υποστηρίζουν διοικητικά τις σχολικές μονάδες, έγιναν δεκτές.
Η διοικητική στήριξη των σχολείων με γραμματεία δεν έχει ακόμη εξεταστεί από το ΠΥΣΔΕ. Οι συνάδελφοι/ισσες που δεν έχουν διδακτικό ωράριο παραμένουν στις προσωρινές τους τοποθετήσεις με την απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ζητήσαμε να καταγραφούν ανά σχολική μονάδα όλες οι διδακτικές ώρες και τα πλεονάσματα ωρών και να ληφθεί υπόψη ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετακινούνται σε άλλα σχολεία, ώστε να γίνει μια δίκαιη κατανομή στις γραμματείες. Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε να επαναληφθούν φαινόμενα του παρελθόντος, με κάποια σχολεία να έχουν υπερεπάρκεια σε γραμματειακή υποστήριξη, ενώ άλλα με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητικού δυναμικού να αδυνατούν να λειτουργήσουν διοικητικά.
Ο αριθμός ενστάσεων ήταν, μέχρι στιγμής, πολύ μικρός και οι περισσότερες έγιναν ομόφωνα δεκτές.
Πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά κοινές συνεδριάσεις ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ. Η α/θμια είχε ελλείμματα 10 διδακτικών ωρών στην ειδικότητα ΠΕ05 – Γαλλικής και 27 διδακτικών ωρών στην ειδικότητα ΠΕ19-20 Πληροφορικής. Ζητήσαμε πρώτα να γίνουν όλες οι τοποθετήσεις της α/θμιας και κατόπιν να μας αποσταλεί πίνακας με τα εναπομείναντα κενά. Το αίτημά μας έγινε δεκτό. Έτσι, αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ τα σχολεία με τις κενές διδακτικές ώρες και οι συνάδελφοι/ισσες δήλωσαν επί πραγματικών κενών, γνωρίζοντας εκ των προτέρων που πρόκειται να τοποθετηθούν. Η διαδικασία αυτή ουδέποτε είχε επαναληφθεί στο παρελθόν, απεναντίας επικρατούσε μεθοδευμένη «θολούρα», για λόγους που η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει. Αποκαθίστανται σοβαρά θέματα διαφάνειας και δικαιοσύνης. Στην α/θμια διατέθηκαν συνολικά 4 εκπαιδευτικοί ΠΕ05 – Γαλλικής και 4 ΠΕ19-20 Πληροφορικής.
|
|
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε υπηρεσιακό ή/και συνδικαλιστικό ζήτημα.
Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης