Ειδήσεις

ΤΕΕ: O οδικός άξονας Λάρισας – Φαρσάλων ύψιστης σημασίας για την ανάπτυξη


Τα τελευταία δημοσιεύματα που αφορούν τον οδικό άξονα Λάρισας-Φαρσάλων απασχόλησαν κατά την τελευταία συνεδρίαση την Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας. Τα έργα υποδομών – μεταφορών συμβάλλουν οριζόντια σε όλους τους τομείς ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας όπως τουρισμός – προσβασιμότητα, εξωστρέφεια, ανταγωνιστικότητα.

Το ΤΕΕ Κεντρικής και Δυτικής Θεσσαλίας, θεωρεί τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, ύψιστης σημασίας για την ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Για αυτό εξάλλου, με σχετική απόφαση της Αντιπροσωπείας του Τμήματος, τον ενέταξε στην λίστα των έργων που θεωρεί απαραίτητα για την Θεσσαλία των επόμενων δεκαετιών. Σχετικό υπόμνημα μάλιστα έχει υποβληθεί τόσο προς την Κυβέρνηση, όσο και σε όλα τα Κοινοβουλευτικά κόμματα, κατά την διάρκεια του 4ου Αναπτυξιακού Συνεδρίου που έγινε το 2017 στην Λάρισα. Η μη-ολοκλήρωση του έργου αποτελεί βασικό εμπόδιο για την τοπική ανάπτυξη που έχει ανάγκη η περιοχή μας, και η χρόνια καθυστέρηση δεν είναι μόνο απαξιωτική αλλά και επικίνδυνη.

Οι Θεσσαλοί αλλά και πολλοί Έλληνες πολίτες έχουν δει την μεταμόρφωση του οδικού δικτύου της Θεσσαλίας, μέσω έργων τόσο της Περιφέρειας όσο και του Υπουργείου. Ο οδικός άξονας, στην τωρινή του μορφή, δεν συνάδει με τους ασφαλείς οδικούς άξονες που πρέπει να έχουμε ως Χώρα.

Από το 2009 το αρμόδιο Υπουργείο, είχε ορίσει τον συγκεκριμένο οδικό άξονα, ως εθνικού επιπέδου, θέτοντας τις υπηρεσίες του αρμόδιες για την ολοκλήρωση της μελέτης του έργου.  Παρόλα αυτά, γινόμαστε μάρτυρες ενός ανεκδιήγητου εμπαιγμού του Υπουργού προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και μιας επικίνδυνης και ανεύθυνης απαξίωσης προς τους Λαρισαίους πολίτες. Από την μία το Υπουργείο μεταθέτει συνεχώς τον χρόνο ολοκλήρωσης της μελέτης του έργου, από την άλλη ο Υπουργός, απεκδύεται των ευθυνών του, ρίχνοντας την ευθύνη στην Περιφέρεια.

Το αποτέλεσμα είναι, είτε από έλλειψη βούλησης, είτε από αδιαφορία του Υπουργού, για πολλά χρόνια ακόμη οι πολίτες της Λάρισας αλλά και των όμορων νομών θα αναγκάζονται να μετακινούνται στον υφιστάμενο και επικίνδυνο οδικό άξονα.

Σε αντίθεση πάντα, με το ενδιαφέρουν που δείχνουν όλοι οι φορείς (Περιφέρεια, Δήμοι, ΤΕΕ), όπου με ερωτήματα και υπομνήματα απαιτούν από το αρμόδιο Υπουργείο την ολοκλήρωσή του.

Μία Περιφέρεια που τα τελευταία χρόνια, έχει αποδείξει την ικανότητά της με το άξιο στελεχιακό δυναμικό της, και έχει μεταμορφώσει το οδικό δίκτυο της Θεσσαλίας που την αφορά.

Προηγούμενο άρθρο Μήνυμα νίκης του Θάνου Σκάρλου από την πρώτη Κυριακή
Επόμενο άρθρο Δήλωση του Νίκου Καραγιάννη για τις εκλογές