Σύλλογος φίλων του σιδηρόδρομου Καρδίτσας: Σύσκεψη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Την Πέμπτη 19 Ιαν 2012, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του Δνων Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , κ. Ζηλιασκόπουλο Αθανάσιο με θέμα τα δρομολόγια της Δυτ. Θεσσαλίας.

Στην σύσκεψη έλαβαν μέρος ο Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Καρδίτσας κ. Αντωνίου Κων. Και τα μέλη, Κλοκοτάρας Κων/νος και Γαλάνης Απόστολος, Ο Αντιδήμαρχος Καρδίτσας κος Καραγιάννης Νικόλαος, Ο Αντιπρόεδρος της ΓΑΙΟΣΕ κος Καρέτσος Χρήστος, ο Δντης του Πολιτικού γραφείου του Υφυπουργού κ. Ρόβλια, ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων κος Μιχαλάκης Χρήστος, ο Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Τρικάλων κος Κρανιάς Γεώργιος εκπρόσωποι του ΣΦΣΤ καθώς και σύμβουλοί χαράξεως  δρομολογίων του ΟΣΕ.

Στην ομιλία του ο Δνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( ο οποίος είναι πραγμάτικά αξιόλογος, απλός και ευγενικός και με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση ) μαζί με την ομάδα των συμβούλων  που συστήθηκε με αντικείμενο τον εξορθολογισμό των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, μελέτησε τα δεδομένα που συνθέτουν την εικόνα των δρομολογίων πανελλαδικά και έλαβε υπόψη τα παρακάτω:

α. Τα εκτελούμενα έργα στον ορεινό όγκο του Δομοκού και Μπράλου.

β. Την  χωρητικότητα της γραμμής σε δρομολόγια.

γ. Την διαθεσιμότητα σε τροχαίο υλικό.

δ. Την διαθεσιμότητα προσωπικού έλξης.

Σύμφωνα με τα παραπάνω η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να κυκλοφορήσει αμαξ. IC στον κύριο άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης και να ανταποκρίνονται στους κυρίους κόμβους (παρανυχίδες όπως τις χαρακτήρισε) της Οινόης , Λιανοκλαδίου, Παλαιοφαρσάλων , Λάρισας και Πλατέως.

Ο Πρόεδρος του ΣΦΣΚ, τόνισε ότι διαχρονικά τα δρομολόγια που έγιναν δημοφιλή στη Δυτ. Θεσσαλία και αγαπήθηκαν από το επιβατικό κοινό ήταν και είναι αναμφισβήτητα τα απευθείας δρομολόγια προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στην τοποθέτηση του ο Αντιδήμαρχος Καρδίτσας κ. Καραγιάννης είπε ότι πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η Δυτ. Θεσσαλία και να μην απαξιωθεί , διότι το επιβατικό κοινό προτιμά και εμπιστεύεται  τον σιδηρόδρομο γιατί το ταξίδι με αυτόν του παρέχει άνεση , ασφάλεια , ταχύτητα και σιγουριά. Τόνισε ότι πρέπει να αναβαθμιστεί ο σταθμός του Παλαιοφαρσάλου ώστε να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες που ταξιδεύουν με τα ανταποκρινόμενα τρένα.

Πολύ θετικός για την διατήρηση των απευθείας δρομολογίων ήταν και ο Αντιπρόεδρος της ΓΑΙΟΣΕ κ. Χρήστος Καρέτσος, τονίζοντας ότι το επιβατικό κοινό εμπιστεύεται και  προτιμά τόσο αυτά όσο και τα  ανταποκρινόμενα.

Ο αντιπεριφερειάρχης  Τρικάλων κ. Μιχαλάκης τόνισε ότι το τρένο πρέπει να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο στην Θεσσαλία και παραμείνουν τα δρομολόγια προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τόνισε την ανάγκη επεκτάσεως του προαστιακού από Λάρισα στον Παλαιοφάρσαλο για ανταποκρινόμενα δρομολόγια από/προς Θεσσαλονίκη.

Ο Πρόεδρος του Σ.Φ.Σ.Τρικάλων κ. Κρανιάς υπέδειξε πολλούς τρόπους εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού όπως:

α. Την προέκταση ως την Καλαμπάκα της αμαξ. Αθηνών – Λιανοκλαδίου.

β. Μεσημεριανού ανταποκρινόμενου τρένου για Αθήνα/Θεσσαλονίκη , με τον συρμό και το προσωπικό που κάθετε επί 4,5 ώρες !!!! στον σταθμό της Καλαμπάκας.

Στην  τοποθέτηση του Δνων Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάργηση του απευθείας δρομολογίου για Θεσσαλονίκη και μεταφορά του συρμού στο δίκτυο της Δυτ. Μακεδονίας η αντίδραση ήταν καθολικά αρνητική, υπενθυμίζοντας του την άστοχη απόφαση επί Στυλιανίδη με την κατάργηση του IC 47/48 και την μεταφορά του συρμού στην Θράκη.

Τέλος ο Δνων Σύμβουλος τόνισε ότι η συζήτηση ήταν θετική και ουσιαστική οι προτάσεις μας θα εξετασθούν  και ότι σύντομα θα πραγματοποιηθεί και άλλη συνάντηση.

Με εκτίμηση

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

   

                                                                          

 

 

 

 

 

           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

     ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

τ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ Ο.Σ.Ε

 

Γιατί…

Με το τραίνο ταξιδεύεις, δεν μεταφέρεσαι…

 

Προηγούμενο άρθρο Φ. Αλεξάκος: «Η ένταξη στο ΕΣΠΑ της γέφυρας Αγίας Τριάδας στον ποταμό Καλέντζη»
Επόμενο άρθρο Προβολή της ταινίας «Αβάνα μπλουζ» πραγματοποιείται στη Κινηματογραφική Λέσχη Καρδίτσας