Σχετικάμε την ηλεκτροκίνηση Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας


Επιβεβαιώνονται τελικά αυτό που επισημαίναμε μήνες τώρα για τα έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας. Ότι δηλαδή περνά στις καλένδες η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφαρσάλων- Καλαμπάκας και χρηματοδοτείται μόνον το τμήμα Λάρισας –Βόλου.

Φυσικά και δεν υπάρχουν μαντικές ικανότητες και η πορεία ήταν γνωστή εκ των προτέρων. Μόνον που δεν υπήρξε πρωτοβουλία από κάποιον «αρμόδιο» ή «υπεύθυνο» της Καρδίτσας με μοναδική εξαίρεση το Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου. Το χειρότερο είναι ότι ο δήμαρχος Καρδίτσας στο Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και με επιστολή του στις εφημερίδες – χωρίς να γνωρίζει καλά το θέμα και αντί να ενημερωθεί και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες – απάντησε αρνητικά στη σχετική πρωτοβουλία.

Παλαιότερα εμείς είχαμε προχωρήσει αρκετά. Κυρίως με το επιχείρημα ότι στο τμήμα αυτό μπορεί να γίνει η ηλεκτροκίνηση χωρίς να χρειάζονται άλλες εργασίες. Αντίθετα για το τμήμα Λάρισα- Βόλος πρέπει πρώτα να γίνουν οι εργασίες αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου και μετά να ακολουθήσει η ηλεκτροκίνηση. Θα μπορούσαν επομένως, αν δεν επαρκούν οι χρηματοδοτήσεις για όλη το δίκτυο να κάνουν σε πρώτη φάση την αναβάθμιση του ενός τμήματος και την ηλεκτροκίνηση του άλλου.

Η Δυτική Θεσσαλία αδικείται στους περισσότερους τομείς σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα και σε σχέση με την Ανατολική Θεσσαλία. Όμως η Καρδίτσα είναι σε χειρότερη θέση από τα Τρίκαλα. Αυτό το δείχνουν και όλοι οι επίσημοι δείκτες. Ο νομός της Καρδίτσας ,μεταξύ των δύο απογραφών, είχε μείωση πληθυσμού περίπου 15% ,ενώ των Τρικάλων μικρή αύξηση και επίσης ότι οι εξαγωγές προϊόντων της Καρδίτσας αποτελούν μόνον το 1,8% των εξαγωγών της Θεσσαλίας έναντι 20% των Τρικάλων. Αυτό αποδεικνύει ότι η περιοχή μας είναι ,χωρίς υπερβολή, οικονομικά νεκρή και το μέλλον της δυσοίωνο.

Η αρνητική κατάσταση και διαιωνίζεται και διευρύνεται συνεχώς από τα έργα ,τις υποδομές, τις στρατιωτικές μονάδες κ.λ.π. μέχρι και τις πρωτοβουλίες των τελευταίων ημερών. Όπως για τα ΤΕΙ όπου υπήρξε ευνοϊκή αντιμετώπιση των Τρικάλων και αρνητική της Καρδίτσας και τη χρηματοδότηση 3 εκατ.ευρώ για κατασκευής διαβάσεων του σιδηροδρομικού δικτύου, για την πόλη των Τρικάλων. Μιας και αναφερόμαστε στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

 

 

Δομήνικος Βερίλλης

Προηγούμενο άρθρο ΑΛ.Μ.Α. βοηθείας προς τους οικονομικά αδυνάτους συμπολίτες μας
Επόμενο άρθρο Εβδομάδα κινητοποιήσεων στην προβληματική δημόσια υγεία