Ειδήσεις

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Λίμνης Πλαστήρα


Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Λίμνης Πλαστήρα την 24η Απριλίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα10:30π.μ.με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω:

  1. Συζήτηση και λήψη απόφασης για αναμόρφωση του προϋπολογισμού έτους 2017. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  2. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση έκθεσης Α’ τριμήνου (Ιανουαρίου – Μαρτίου) έλεγχου υλοποίησης προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2017. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  3. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης για την ολοκλήρωση εκπόνησης της μελέτης «ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΡΘΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΡΙΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ». (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  4. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης εκμίσθωσης συστάδας 4α για απόληψη ξυλείας στο Δημοτικό Δάσος Φυλακτής. (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου-Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  5. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης εκμίσθωσης συστάδας 4β για απόληψη ξυλείας στο Δημοτικό Δάσος Φυλακτής. (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου-Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  6. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης εκμίσθωσης συστάδας 11α για απόληψη ξυλείας στο Δημοτικό Δάσος Φυλακτής. (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου-Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  7. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Εργασίες αναβάθμισης ηλεκτροφωτισμού οδών και πλατειών Δ.Ε. Νεβρόπολης Αγράφων. (Εισηγήτρια: κ. Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  8. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση υπηρεσιών, καθορισμό του τρόπου εκτέλεσης και επιτροπής παραλαβής. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  9. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με καθορισμό τρόπου εκτέλεσης έργων. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  10. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τροποποίηση/συμπλήρωση της 189/2016 απόφασης Δ.Σ. σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία Κέντρου Κοινότητας στο Δήμο. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  11. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με σύναψη σύμβασης διαδημοτικής συνεργασίας με το Δήμο Καρδίτσας για την εποπτεία του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  12. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση της δαπάνης και απόδοση πίστωσης για τις εκδηλώσεις της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου. (Εισηγητής: κ. Κελεπούρης Βασίλειος, Αντιδήμαρχος)
  13. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της δαπάνης και απόδοση πίστωσης για τη συνδιοργάνωση του Αγώνα Ορεινού Δρόμου «Plastira’sLakeTrailRace». (Εισηγητής: κ. Κελεπούρης Βασίλειος, Αντιδήμαρχος)
  14. Συζήτηση και λήψη απόφασης για τροποποίηση της 64/2017 απόφασης του Δ.Σ. σχετικά με αναμόρφωση του προϋπολογισμού έτους 2017. (Εισηγητής: κ. Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  15. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τροποποίηση της 70/2017 απόφασης του Δ.Σ. σχετικά με έγκριση υπηρεσιών, καθορισμό του τρόπου εκτέλεσης και επιτροπής παραλαβής. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  16. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με αίτηση του κ. Κυρίτση Θωμά του Ευαγγέλου σχετικά με κατασκευή στεγάστρου. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)

 

Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

 

 

Χρήστου Όλγα

Προηγούμενο άρθρο Βελτιώνεται η ασφάλεια του οδικού δικτύου Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο Έκθεση Φωτογραφίας Μαθητών της ΛΕ.Φ.Κ.Κ.