Πολύ έντονα, το τελευταίο διάστημα, ένα εξόχως εχθρικό επικοινωνιακό περιβάλλον, επιχειρεί να μηδενίσει, να διαστρεβλώσει, να ισοπεδώσει ότι παραγωγικό και αναπτυξιακό, σωστό και δίκαιο παρήχθη την τελευταία πενταετία από την κυβέρνηση της ΝΔ. Δεν έτυχαν σωστής προβολής, ούτε καν οι συμφωνίες και οι συμμαχίες, της στρατηγικής επανατοποθέτησης της χώρας μας, στην παγκόσμια σκακιέρα.
Κάποιοι άλλοι, χαμένοι μέσα στον μικρόκοσμο του κομματικού συμφέροντος, νοσταλγητές των αγαθών της εξουσίας, έχουν κάνει έμβλημά τους την άρνηση και σύνθημά τους το «όλα μαύρα». Οι δυνάμεις τους εξαντλούνται στον αποπροσανατολισμό του ελληνικού λαού, έτσι ώστε να τον αφήνουν προσκολλημένο σε περιστασιακά ατυχή γεγονότα και στο να χαϊδεύουν τα αυτιά του, υποσχόμενοι τα πάντα γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει αντίκρισμα.
Η παγκοσμιοποίηση, η καθιέρωση του ελεύθερου εμπορίου σε ολόκληρη σχεδόν την υφήλιο, οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες καθιστούν απαραίτητες για κάθε κράτος, τις συμμαχίες, την αναζήτηση και εύρεση νέων αγορών, νέων πόρων και νέων θέσεων εργασίας.
Η μεγάλη ιδέα του Κώστα Καραμανλή, ήταν η χώρα μας να έχει ενεργό συμμετοχή, στα νέα δεδομένα του κόσμου και να δηλώνουμε παρόντες, ακολουθώντας τους νέους ρυθμούς ξεφεύγοντας από παλιούς δογματισμούς. Η πατρίδα μας όμως δεν διαθέτει βαριά βιομηχανία εκτός από τον τουρισμό και την ναυτιλία. Το μεγαλύτερο προνόμιο της είναι η γεωγραφική θέση της, ένα μικρό κομμάτι γης στο σταυροδρόμι μιας μεγάλης αγοράς μεταφορών, επικοινωνιών και εμπορευμάτων, αφού εδώ συναντώνται τρεις ήπειροι.
Από το 2004, ο στόχος της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, ήταν να παραχθεί πλούτος, να ανοιχθούν θέσεις και να απολαμβάνουμε όλοι καλύτερη ποιότητα ζωής. Για να επιτευχθεί όμως ο στόχος, έπρεπε να αυξηθεί η αντικειμενική αξία της Ελλάδας και το μόνο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ήταν η προνομιακή της γεωγραφική θέση.
Αποτελεί προσωπική δικαίωση του Κώστα Καραμανλή, ότι το συνολικό σχέδιο επιτεύχθει, παρόλο που ακόμα η ελληνική κοινωνία δεν πρόλαβε να βιώσει τα θετικά του αποτελέσματα. Εκείνος σίγουρα, που έχει νιώσει και έχει πληρώσει το κόστος προσωπικό και πολιτικό είναι ο ίδιος. Ξέρει όμως που θέλει να οδηγήσει την χώρα και παραμένει αποφασισμένος και αξιοπρεπής που θεωρώ ότι είναι μια από τις σημαντικότερες αρετές ενός πολιτικού.
Ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα, πέτυχε η ελληνική κυβέρνηση σημαντικές συγκλίσεις με τη Ρωσία και την Κίνα. Προωθήθηκε η συνεργασία στον τομέα της ενέργειας, με τους ελληνορωσικούς αγωγούς αερίου και αυξήθηκε η ροή τουριστών προς την Ελλάδα, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την εγχώρια τουριστική κίνηση, που πλήττεται τώρα από τη διεθνή κρίση. Παραχωρήθηκε ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά, αναβαθμίζοντας την ελληνική θέση στις παγκόσμιες εμπορικές διαδρομές και παράλληλα ενισχύθηκε η παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων, σε αυτή την αχανή και ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά. Επιτεύχθει η συμμαχία με τους Γερμανούς στον ΟΤΕ και ολοκληρώθηκε η Εγνατία οδός και το Διεθνές Πανεπιστήμιο στο Βορρά.
Συμμαχίες και συμφωνίες που αναβαθμίζουν την Ελλάδα σε μητροπολιτική χώρα, σε μοναδικό και κυρίαρχο κόμβο της περιοχής. Όμως στους αγωγούς, στους δρόμους, στα πανεπιστήμια στα αεροδρόμια και στα λιμάνια εργάζονται άνθρωποι, πωλούνται εμπορεύματα, διακινείται χρήμα, αυτά αυξάνουν τα έσοδα της χώρας και των πολιτών μειώνοντας παράλληλα την ανεργία.
Ένας πολιτικός, για να είναι χρήσιμος και αποτελεσματικός, πρέπει να προβλέπει, να προαισθάνεται και να ασκεί την πολιτική με την αίσθηση του μακρύ χρόνου. Αντίθετα όταν ο πολιτικός, ασκεί πολιτική που μένει καθηλωμένη στα στερεότυπα και ανάλογα με την ευκαιρία της συγκυρίας τότε παραμένει ένας κακός διαχειριστής, που η καθημερινότητα, τα γεγονότα και οι εκάστοτε κρίσεις πάντα θα τον ξεπερνούν.
Ασημίνα Σκόνδρα
Νομαρχιακή Σύμβουλος
&
Πολιτευτής Ν.Δ.