Ειδήσεις

Στο φουλ οι μηχανές της επίθεσης στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών


Ας θαυμάσουμε τις… περιπέτειες των κυβερνητικών δηλώσεων από το Μάρτη μέχρι σήμερα: «Η τηλε-εκπαίδευση χρησιμεύει μόνο για να διατηρείται η επαφή των μαθητών με το σχολείο και δεν είναι κανονική εκπαίδευση», «τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν γιατί η τηλε-εκπαίδευση αυξάνει τις ανισότητες στη μόρφωση», «η τηλε-εκπαίδευση πρέπει να γίνει υποχρεωτική» (έγινε, μάλλον επειδή αυξάνει τις ανισότητες θα λέγαμε εμείς), «τα μικρά παιδιά δεν συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού», «τα παιδιά του λυκείου δεν συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού», «τα σχολεία θα είναι τα τελευταία που θα κλείσουν» (τα σχολεία ήταν τα πρώτα που έκλεισαν!), «τα σχολεία θα είναι τα πρώτα που θα ανοίξουν» (θα είναι τα τελευταία που θα ανοίξουν!), η… μη κανονική εκπαιδευτική διαδικασία της τηλε-«εκπαίδευσης» προβλέπει «κανονικό προχώρημα ύλης, απουσίες και τηλε-διαγωνίσματα», «τα μικρά παιδιά δεν συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού αλλά τα παιδιά του λυκείου συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού»! Σύμφωνα με τα κυβερνητικά σαΐνια, εκτός από τα μικρά παιδιά, στη διασπορά του ιού επίσης δεν συνεισφέρουν… ο συνωστισμός στα ΜΜΜ και στις φάμπρικες. Αντίθετα συνεισφέρει το κράτημα πανό και οι αποστάσεις σε ανοιχτές διαδηλώσεις!

Αν όλα αυτά δείχνουν να είναι μια πρωτοποριακή κωμωδία, αυτό που στην πραγματικότητα συμβαίνει είναι μια τραγωδία. Ενώ τίποτα δεν λειτουργεί για την προστασία του λαού από την πανδημία (γιατί ακριβώς τίποτα δεν θέλουν να κάνουν γι αυτό κυβέρνηση και σύστημα), την ίδια ώρα, όλα λειτουργούν με φουλ μηχανές σε σχέση με την επίθεση του συστήματος στα δικαιώματα του λαού, των παιδιών του και των εκπαιδευτικών. Οι νόμοι που έχουν περάσει και που είναι στα σκαριά (σε συνολικό διάστημα οκτώ μηνών!) αφορούν:

– τη θεσμοθέτηση της Τράπεζας Θεμάτων που θα κάνει το λύκειο εξεταστικό κάτεργο.

– το πέταγμα δεκαπεντάχρονων παιδιών στην αμορφωσιά και στην κόλαση της εργασιακής ζούγκλας, μέσω των Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης.

– τη θεσμοθέτηση της επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονικής διαδικασίας με τα όλα της (ύλη, απουσίες, διαγωνίσματα) και ως απεργοσπαστικού εργαλείου των μαθητικών καταλήψεων.

– αλλαγές του τρόπου εισαγωγής στην τριτοβάθμια, αλλαγές που οδηγούν σε άμεση μείωση 30% των εισακτέων.

– αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

– πανεπιστημιακή αστυνομία και προσπάθεια συντριβής κάθε κίνησης αντίστασης.

Ενώ εξελίσσονται όλα αυτά, οι ΟΛΜΕ – ΔΟΕ έχουν μάλλον καταφέρει… ατομικά ρεκόρ υποταγής και συμμόρφωσης. Δεν συγκαλούν συνελεύσεις και οργανώνουν δια αντιπροσώπων κινητοποιήσεις στο υπουργείο την ίδια ώρα που η αστυνομία χτυπάει φοιτητικές κινητοποιήσεις στο κέντρο της Αθήνας. Κάπως σαν την τηλε-«εκπαίδευση» αρέσκονται και στο τηλε-«κίνημα» των αναρτήσεων φωτογραφιών στο διαδίκτυο. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να κερδίσουν 1% τα κόμματά τους στις δημοσκοπήσεις ενώ ο αντίπαλος οργιάζει. Από την ιερή συμμαχία αστικών και ρεφορμιστικών παρατάξεων στις Ομοσπονδίες, αποχώρησε τελευταία η ΔΑΚΕ για να κρατήσει τις δοτές θέσεις των «αιρετών» στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. ΠΕΚ- ΣΥΝΕΚ-ΠΑΜΕ αγανάκτησαν που η κυβέρνηση δεν τους χρησιμοποιεί ως διαμεσολαβητές και σήκωσαν εκατό φορές περισσότερη φασαρία από τη φασαρία που έχουν κάνει (κάποιοι από αυτούς ούτε κιχ) για την αντιδραστική επέλαση. –όχι όταν και αν μας δοθεί η άδεια από την κυβέρνηση και την αστυνομία.

  • Είναι εγκληματικό να παραμείνουν κλειστά τα σχολεία – είναι εγκληματικό να ανοίξουν χωρίς μέτρα προστασίας. Μαζικά τεστ – μικρές τάξεις – μόνιμες προσλήψεις σε παιδεία και υγεία.
  • Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» – Ούτε μια γραμμή ύλης να μην δηλωθεί μετά τις 6 Νοέμβρη – Δεν καταχωρούμε απουσίες – δεν βάζουμε τηλε-διαγωνίσματα – δεν βάζουμε βαθμούς α’ τετραμήνου.
  • Να καταργηθεί η Υπουργική Απόφαση που κάνει υποχρεωτική την τηλε-«εκπαίδευση»
  • ΑΜΕΣΗ κατάργηση της τράπεζας θεμάτων –ΑΜΕΣΗ δραστική μείωση της ύλης σε όλες τις τάξεις
  • Να μην περάσουν οι αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια
  • Ανατροπή των νόμων 4692 και 4763
  • Να μην περάσει η Πανεπιστημιακή Αστυνομία
  • Δουλειά με δικαιώματα δωρεάν σπουδές – ελευθερίες και δημοκρατικά δικαιώματα

 

Προηγούμενο άρθρο 2 νέα κρούσματα covid στην Καρδίτσα – 15 στην υπόλοιπη Θεσσαλία
Επόμενο άρθρο Συμμετοχές στην λαϊκή αγορά της Τετάρτης