Ένα πολύ σημαντικό έργο για το Νομό μας εντάσσεται εντός των προσεχών ημερών στο ΕΣΠΑ και στο ΠΕΠ Θεσσαλίας. Πρόκειται για το τμήμα της Εθνικής οδού που αφορά τις παρακάμψεις Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου. Το συνολικό μήκος των παρακάμψεων ανέρχεται σε 5,20 χλμ. Η οδός θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα στο μέσον.
Η ένταξη του έργου πέρασε από χίλια κύματα μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως ο φάκελος. Όπως είναι γνωστό παρότι το έργο είναι αρμοδιότητας της Δνσης Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, αφού πρόκειται για τμήμα Εθνικής οδού, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Καρδίτσας θεωρώντας το έργο πρώτης προτεραιότητας συμπλήρωσε τον φάκελο του έργου συντάσσοντας την γεωλογική μελέτη και επικαιροποιώντας τις υπόλοιπες μελέτες που είχαν εκπονηθεί επί Νομαρχίας Κώστα Παπακυρίτση.
Μετά από συμφωνία του Νομάρχη με τον πρώην Περιφερειάρχη κ. Φ. Γκούπα, με απόφασή του το έργο θα αποκεντρώνονταν για να περιέλθει στην αρμοδιότητα της Νομαρχίας. Για το σκοπό αυτό η Νομαρχία υπέβαλλε αυτή την αίτηση ένταξης τον Οκτώβριο. Η απόφαση αποκέντρωσης δεν υπογράφηκε ποτέ αφού μεσολάβησαν οι εκλογές, με αποτέλεσμα η πρόταση να μην αξιολογηθεί.
Στη συνέχεια ο Νομάρχης επέμεινε για την ένταξη του έργου και βρέθηκε η λύση της επαναπροκήρυξης της πρόσκλησης και υποβολή πρότασης από την Δ/νση Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας με καταληκτική προθεσμία την 31-12-2009. Το πρόβλημα αυτή τη φορά ήταν η έγκριση της παράτασης των περιβαλλοντικών όρων του έργου, που έληξαν το περασμένο καλοκαίρι και είχαν αποσταλεί για έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος από τις 15-9-2009. Στο Υπουργείο δημιουργήθηκε νέο πρόβλημα αφού λόγω της λήξης της σύμβασης του εργαζομένου που «χρεώθηκε» την μελέτη, μέχρι τις 15-11-2009 ο φάκελος δεν ανοίχτηκε καν. Προ του κινδύνου για την μη ένταξη του έργου με επίσκεψη στην Αθήνα ο Νομάρχης έπεισε τις Υπηρεσίες και ολοκλήρωσαν το έλεγχο εντός 10ημέρου. Απέμεινε ο Γολγοθάς της γραφειοκρατίας που απαιτεί συνυπογραφή από τρεις Υπουργούς, Μπιρμπίλη, Ρέππα, Μπατζελή. Ο συνήθης χρόνος ολοκλήρωσης των υπογραφών είναι τρεις μήνες. Π.χ. για δυο υπογραφές την περασμένη άνοιξη για το δρόμο Βραγγιανά – Αργύρι (Σουφλιάς, Χατζηγάκης) και παρά την βοήθεια του τότε προέδρου της Βουλής χρειάστηκαν δυόμισι μήνες. Χρειάστηκαν δυο επισκέψεις στην Αθήνα και παραπάνω από 150 τηλέφωνα του Νομάρχη για να μπουν σε χρόνο ρεκόρ (λιγότερο από ένα μήνα) και οι τρεις υπογραφές. Η παράταση περιβαλλοντικών όρων υπογράφηκε στις 23-12-2009 και άνοιξε ο δρόμος για την ένταξη του έργου η οποία θα ανακοινωθεί το επόμενο 10ήμερο.
Η ευνοϊκή έκβαση της προσπάθειας πέραν του γεγονότος ότι ανοίγει το δρόμο για την κατασκευή του συνόλου της οδού Καρδίτσας – Τρικάλων με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, που θα ευνοήσει το δίπολο Καρδίτσα -Τρίκαλα και την ανάπτυξη της Δυτικής Θεσσαλίας ως ένα ενιαίο οικονομικό σύνολο, δείχνει ότι η δουλειά, η επιμονή και η μεθοδικότητα φέρνει αποτελέσματα και τέλος ότι είναι ανάγκη να μειωθεί η γραφειοκρατία και τα ζητήματα να λύνονται εντός της Περιφέρειας χωρίς να απαιτείται για «ψύλλου πήδημα» οι υπογραφές μιας στρατιάς υπουργών.