Θα συνεχιστεί από τις υπηρεσίες του χωρίς τη συνεργασία της ΕΠΙΣΕΥ – ΕΜΠ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πρώτο στάδιο εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Δήμο Καρδίτσας με την υποστήριξη της ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Έτσι το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας με ομόφωνη απόφασή του στη συνεδρίασή του την 23 – 3 -2010, αποφάσισε τη συνέχιση της εφαρμογής του μέτρου από τις Υπηρεσίες του Δήμου με τις εξής τροποποιήσεις:
- 1. Οι διατάξεις για τη στάθμευση με τη χρήση κινητού τηλεφώνου σε θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, δεν ισχύουν από 1-4-2010.
- 2. Ο οδηγός κάτοχος κάρτας στάθμευσης διαρκείας (μόνιμος κάτοικος ή επαγγελματίας) κατά τη διάρκεια στάθμευσης σε χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης υποχρεούται να τοποθετεί την κάρτα διαρκείας σε εμφανές σημείο του παρμπρίζ του οχήματος με ευανάγνωστα τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος, το χρόνο ισχύος και τη σφραγίδα του Δήμου με την υπογραφή του χορηγούντος.
- 3. Καθορίζονται ως χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης και τα τμήματα των οδών:
α) Ιεζεκιήλ από Λ. Σακελλαρίου έως Σταμούλη, στο αριστερό τμήμα του οδοστρώματος κατά τη φορά του μονοδρόμου, το δεξιό τμήμα από Σταμούλη έως Αζά και το Τμήμα από Ηρ. Πολυτεχνείου έως Πεζόδρομο Βαλταδώρου στο αριστερό τμήμα του οδοστρώματος, διατηρούμενης της θέσης ΑΜΕΑ.
β) Ανδρέα Παπανδρέου από Μπλατσούκα έως Καποδιστρίου και στο δεξιό τμήμα του οδοστρώματος κατά τη φορά του μονοδρόμου, διατηρουμένων των θέσεων στάθμευσης ασθενοφόρων Ι.Κ.Α., οχημάτων του Δήμου, Δικαστικών, δικύκλων ΑΜΕΑ.
γ) Καραϊσκάκη από Αβέρωφ έως Μπλατσούκα, δεξιά της κίνησης των οχημάτων προς το κέντρο της πόλης εξαιρουμένων των θέσεων στάθμευσης ΤΑΞΙ, αφετηρίας Αστικού ΚΤΕΛ.
4. Το ποσοστό κέρδους των περιπτέρων και λοιπών καταστημάτων πώλησης ξυστών καρτών στάθμευσης καθορίσθηκε σε 6,5%.
5. Η στάθμευση στα υπαίθρια πάρκιγκ του Δήμου που βρίσκονται στη συμβολή των οδών Γαριβάλδη – Εθνομαρτύρων και Ταυρωπού – Ζαφειροπούλου, παραπλεύρως νεκροταφείου, επιτρέπεται ατελώς, απαγορευομένης της στάθμευσης φορτηγών άνω των 1,5 τόνων.
Από 1-4-2010, οι κάρτες που ισχύουν φέρουν τον τίτλο του Δήμου Καρδίτσας.
Ο Δήμος Καρδίτσας θα προχωρήσει μελλοντικά και σε όποιες άλλες βελτιώσεις κριθούν αναγκαίες για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή του μέτρου, ενώ τα έργα βελτίωσης του οδικού δικτύου έπειτα από την ολοκλήρωση των εργασιών για τα δίκτυα ύδρευσης, οπτικών ινών και φυσικού αερίου και η εφαρμογή και άλλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα συμβάλουν στην καλύτερη αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος.