Στα επί της ουσίας σταματημένα έργα στο Λόγγο ο Κώστας Αγοραστός


 Περικόπτοντας τις δημόσιες επενδύσεις η κυβέρνηση βυθίζει τη χώρα ακόμη πιο βαθιά στην ύφεση – απολύθηκαν 400 εργαζόμενοι από τα έργα της Ε-65»

-«Επικοινωνιακού τύπου επισκέψεις υπουργών αν δεν συνοδεύονται με πράξεις, θα έχουν ως μοναδικό αποτέλεσμα να διογκωθεί η δυσφορία των Θεσσαλών

 Το έργο του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε-65 είναι απολύτως αναγκαίο για την περιφέρεια Θεσσαλίας. Ιδιαίτερα για την Δυτική Θεσσαλία είναι ζωτικής σημασίας αφού θα συμβάλλει καθοριστικά στην άρση της συγκοινωνιακής της απομόνωσης και θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για την ανάπτυξή της. Είναι μεγάλο ατόπημα εις βάρος της Θεσσαλίας ότι η κυβέρνηση βάζει το έργο σε δεύτερη μοίρα», επισήμανε ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός επισκεπτόμενος τα επί της ουσίας σταματημένα έργα στην περιοχή Λογγός του Νομού Τρικάλων.

Αφού ενημερώθηκε διεξοδικά, ο κ. Κ. Αγοραστός στις δηλώσεις του εστίασε την κριτική του στην απόφαση της κυβέρνησης να περικόψει τα κονδύλια του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. «Παρά τον επικοινωνιακά εξωραϊσμό του Μνημονίου της κυβέρνησης με την τρόικα ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ, η πραγματικότητα είναι ολοφάνερη: περικόπτοντας τις δημόσιες επενδύσεις η κυβέρνηση βυθίζει τη χώρα ακόμη πιο βαθιά στην ύφεση, εκτινάσσει την ανεργία και σταματά ή επιβραδύνει τον ρυθμό υλοποίησης σε μεγάλα έργα όπως η Ε-65», τόνισε.

Ο κ. Κώστας Αγοραστός κάλεσε την κυβέρνηση «να αποδείξει με πράξεις και όχι με αόριστες υποσχέσεις και παχιά λόγια ότι θα εκταμιεύσει τα απαιτούμενα κονδύλια  για να συνεχιστούν τα έργα στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας. Επικοινωνιακού τύπου επισκέψεις υπουργών αν δεν συνοδεύονται με πράξεις, θα έχουν ως μοναδικό αποτέλεσμα να διογκωθεί η δυσφορία των Θεσσαλών για την εις βάρος τους κοροϊδία», πρόσθεσε αναφερόμενος στην ανακοινωθείσα επίσκεψη του υφυπουργού κ. Μαγκριώτη.

Ο κ. Κ. Αγοραστός παρέθεσε τα εξής στοιχεία ως ενδεικτικά της υποχρηματοδότησης των έργων στην Ε-65: «το Δημόσιο οφείλει από τον περασμένο Μάρτιο τις προγραμματισμένες δόσεις χρημάτων προς τις ανάδοχες εταιρείες με αποτέλεσμα οι 2 στις 3 να έχουν επιβραδύνει το ρυθμό υλοποίησης και να έχουν προβεί σε περίπου 400 απολύσεις εργαζομένων.

Το έργο βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία, δεν ξεκινούν καινούργιες εργολαβίες, δεν ολοκληρώνονται οι παλιές. Από 5 εκατ. ευρώ που δινόταν κάθε μήνα στους τοπικούς υπεργολάβους, οι πληρωμές έχουν μειωθεί στο 1 εκατ. ευρώ. Από 130 φορτηγά την ημέρα, εργάζονται τώρα μόλις 10.

Η κυβέρνηση επιχειρεί τώρα, με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης του Δημοσίου με τις τράπεζες που χρηματοδοτούν το έργο με αντάλλαγμα μεγαλύτερα έσοδα από τα Διόδια

Υπάρχει πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις αλλά και προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας σχετικά με τη χάραξη πάνω από την Καλαμπάκα, που είναι περίπου το 1/3 του δρόμου.

Ουδείς είναι σε θέση να προβλέψει πότε θα τελειώσει το έργο. Το μόνο που όλοι γνωρίζουν είναι πόσο μεγάλες είναι οι ευθύνες της κυβέρνησης, η οποία για άλλη μια φορά στρέφεται εναντίον της Θεσσαλίας. Παγώνοντας τα έργα στην Ε-65, η κυβέρνηση παγώνει το μέλλον της Θεσσαλίας

Προηγούμενο άρθρο Συνεχίζεται το 15ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών
Επόμενο άρθρο Αποζημίωση όσον επλήγησαν από το πράσινο σκουλήκι ζητά ο Σ. Ταλιαδούρος