Ο Βουλευτής Καρδίτσας και τ. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, σε συνάντηση που είχε με εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αφού συζήτησε μαζί τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αναφέρθηκε στην προτεραιότητα που κατέχει στο κυβερνητικό πρόγραμμα της Ν.Δ. η αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη χώρα μας ώστε η ποιοτική και ουσιαστική γνώση να γίνει η ατμομηχανή της ανάπτυξης και της νέας πορείας στη χώρα μας.
Ειδικότερα, στην τοποθέτηση του ο κ. Σπύρος Ταλιαδούρος αναφέρει τα εξής:
« Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με πρόσχημα την αναδιάρθρωση του χώρου της εκπαίδευσης και με γνώμονα το Μνημόνιο και την εξοικονόμηση πόρων, εφάρμοσε την πολιτική της συρρίκνωσης, την πολιτική της βίαιης και άκαιρης κατάργησης – συγχώνευσης, δομών της εκπαίδευσης. Μεταξύ των άλλων, προχώρησε στη συγχώνευση και την κατάργηση
1. των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας στην ελληνική περιφέρεια
2. των επαγγελματικών Λυκείων και Σχολείων
3. Τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ
4. των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και τις Διευθύνσεις.
Η Ν.Δ., ως Κυβέρνηση απέδειξε, με πράξεις και όχι λόγια, ότι πρώτιστη προτεραιότητα του κυβερνητικού της έργου είναι ο χώρος της Παιδείας και η συνεχής αναδιάρθρωση του, έχοντας όμως ως στόχο την παροχή καλύτερης ποιότητας εκπαίδευσης, προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας.
Ειδικότερα, επί διακυβέρνησης της Ν.Δ., στην Καρδίτσα.
1. ανεγέρθηκαν 36 νέες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
2. φτιάχτηκαν 5 εργαστήρια,
3. πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένες εργασίας προσθήκης και βελτίωσης σε 70 σχολεία,
4. ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση στοιχείων αμιάντου σε όλα τα σχολεία, εξοπλίστηκαν με σύγχρονο υλικοτεχνικό εξοπλισμό περισσότερα από 170 σχολεία.
Υπήρξαν επίσης σημαντικές αναπτυξιακές παρεμβάσεις στην Κτηνιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, όπως η ένταξη της κατασκευής αιθουσών και εργαστηρίων στο ΕΣΠΑ, με στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου σπουδών των φοιτητών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της Σχολής.
Η ίδρυση των δύο Τμημάτων ΤΕΙ με σύγχρονη κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή, καθώς και η κατασκευή νέου κτηρίου του Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου και ο προσδιορισμός των Επαγγελματικών Δικαιωμάτων των αποφοίτων τους αποτέλεσε τα θεμέλια ενός κατάλληλου σχεδιασμού που θα οδηγούσε την οικονομία του τόπου μας στο δρόμο της προόδου και την κοινωνία σε ουσιαστική ανάπτυξη.
Η απόφαση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, για κατάργηση και συγχώνευση σχεδόν 2.000 σχολικών μονάδων σε όλη την επικράτεια, μεταξύ των οποίων και εβδομήντα τεσσάρων (74) συνολικά σχολικών μονάδων (Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων) στο νομό μας καθώς και οι κάθε είδους άκριτες περικοπές στις χρηματοδοτήσεις, τα επιδόματα, τις διοικητικές δομές και τους διορισμούς έγινε πρόχειρα, βεβιασμένα και ατεκμηρίωτα, και κυρίως χωρίς να έχει προηγηθεί ο διάλογος και διαβούλευση με
· την εκπαιδευτική κοινότητα,
· το περιφερειακό συμβούλιο και την οικονομική του επιτροπή
· την τοπική αυτοδιοίκηση
· και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων
Αποδεικνύεται ότι το δήθεν όραμα της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ για ένα ποιοτικό σχολείο, όχι μόνο δεν υφίσταται, αλλά το σχολείο υποβαθμίζεται και μετατρέπεται σε ένα “φθηνό σχολείο”. Στη Ν.Δ. η επένδυση στην παιδεία είναι ο μόνος σίγουρος δρόμος για την ανάπτυξη και για την έξοδο της πατρίδας μας από τα αδιέξοδα, ώστε να γίνει πραγματικότητα ένα καλύτερο αύριο. Η ποιοτική εκπαίδευση αποτελεί την ατμομηχανή της ανάπτυξης και η ενίσχυση, οικονομική και ηθική, της εκπαίδευσης και των λειτουργών της εγγυάται την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης και τον εξοπλισμό της νέας γενιάς της πατρίδας μας με τα απαραίτητα εφόδια».