Σπ. Ταλιαδούρος: «Η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα εντάσσεται στους επενδυτικούς στόχους του ΟΣΕ και θα προταθεί για ένταξη στην Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 »


Σε απάντηση ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή, στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ο Βουλευτής Καρδίτσας και π. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, σχετικά με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφαρσάλα – Καλαμπάκας δηλώνει ότι το έργο αυτό εντάσσεται στους επενδυτικούς στόχους του ΟΣΕ και θα προταθεί προς ένταξη στην 5η Προγραμματική Περίοδο 2014-2020.

 

Ειδικότερα, η απάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων έχει ως εξής:

 

«Σε απάντηση της με αρ. πρωτ.533/31.7.12 Ερώτησης, την οποία κατέθεσε στη Βουλή των Ελλήνων, ο Βουλευτής κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, σας  γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. με το υπ’ αριθμ.218051/10/8/012 έγγραφο της, μας ενημέρωσε ότι:

Η αναβάθμιση του Θεσσαλικού δικτύου από και προς τη Βόρεια και Νότια Ελλάδα, στην οποία περιλαμβάνεται η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα εντάσσεται στους επενδυτικούς στόχους του ΟΣΕ.

Για την υλοποίηση της ανωτέρω παρέμβασης η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. :

Έχει ήδη εκπονήσει μελέτη ενεργειακής επάρκειας για τον προσδιορισμό της απαιτούμενης ισχύος και των κατάλληλων θέσεων των υποσταθμών.

Έχει προβεί σε μια πρώτη προσέγγιση του αντικειμένου, του κόστους και του χρόνου εκτέλεσης

Έχει ήδη εκπονήσει Προμελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΠΠΕ) η οποία έχει υποβληθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής από τις 24-11-2010. Η χορήγηση γνωμοδότησης έχει καθυστερήσει διότι εκκρεμεί η σύμφωνη γνώμη από τρεις πρώην Νομαρχιακές Διευθύνσεις Γεωργίας.

Για την πλήρη μελετητική ωρίμανση του έργου της ηλεκτροκίνησης απαιτείται σειρά ενεργειών όπως η υποβολή φακέλου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για έκδοση Περιβαλλοντικών Όρων (Π.Ο.) και η εκπόνηση προμελέτης τόσο για το έργο της ηλεκτροκίνησης όσο και για αυτό της σηματοδότησης. Η έγκριση των Π.Ο. εκτιμάται σε περίπτωση ομαλής διεξαγωγής της διαδικασίας στις αρχές του 2013.

Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω, ο ΟΣΕ με έγγραφό του προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ενημέρωσε ότι το εν λόγω έργο θα προταθεί για ένταξη στην 5η Προγραμματική Περίοδο 2014-2020, αφού η ένταξη του στο ΕΣΠΑ 2007-2013 κρίνεται εξαιρετικά αμφίβολη.»

 

 

Προηγούμενο άρθρο O ΣΥΡΙΖΑ Καρδίτσας διαδηλώνει στην Θεσσαλονίκη!
Επόμενο άρθρο ΑΠΟΚΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟ Δ.Δ. ΠΕΖΟΥΛΑΣ