«Η οριστική διακοπή των εργασιών του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας Καρδίτσας, που στεγάζονταν στο πέτρινο κτίριο στη συμβολή των οδών Καραϊσκάκη και Υψηλάντου έχει προκαλέσει την αντίδραση των κατοίκων της Καρδίτσας, αφού ο μέσος όρος αναμονής τους εντός και εκτός του μοναδικού πλέον καταστήματος, του Κεντρικού Καταστήματος της Εθνικής Τράπεζας αγγίζει πλέον τις δύο ώρες ενώ δεν είναι και λίγοι εκείνοι οι οποίοι αν και περιμένουν αρκετή ώρα αναγκάζονται στο τέλος να φύγουν χωρίς να προλάβουν να εξυπηρετηθούν, φανερά αγανακτισμένοι.
Ειδικότερα, η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας με τη απόφαση κλεισίματος του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας Καρδίτσας που προφανώς εντάσσεται στο πρόγραμμα εξορθολογισμού του λειτουργικού κόστους και αναδιάταξης της Τράπεζας δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος που δημιουργείται για τους χιλιάδες πελάτες της, οι οποίοι βασανίζονται καθημερινά και αντιμετωπίζουν πλέον ως εφιάλτη τη συναλλαγή τους με την μέχρι πρότινος Τράπεζα της επιλογής τους.
Το γεγονός δε, ότι κλείνει το υποκατάστημα αυτό, που έχει ταυτιστεί με την παρουσία της Εθνικής Τράπεζας στην Καρδίτσα αφού εκεί για πρώτη φορά λειτούργησε η τράπεζα στο νομό μας εκτός από τη συναισθηματική σημασία, υποβαθμίζει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της τράπεζας σε σημαντικό βαθμό με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να σκέφτονται ήδη την μεταφορά των χαρτοφυλακίων τους σε άλλες τράπεζες.
Κατόπιν αυτών ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Προτίθεται να επανεξετάσει την απόφαση διακοπής των εργασιών στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας Καρδίτσας, προς όφελος των πελατών αλλά και της ίδιας της Τράπεζας;”