Ειδήσεις

Σπίρτζης: Το Πάσχα οι Έλληνες θα κυκλοφορήσουν στους νέους αυτοκινητόδρομους


Στα έργα της Ολυμπίας Οδού μετέβη  ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος δεσμεύθηκε πως μέχρι το Πάσχα θα έχει δοθεί ο δρόμος Κόρινθος-Πάτρα στην κυκλοφορία. Από το εργοτάξιο στη Σήραγγα Παναγοπούλας μίλησε για τις δυσκολίες και τις υπερβάσεις που έγιναν για αυτό τον δρόμο.

Χαρακτηριστικά είπε «κατά την επιθεώρηση των έργων της Ολυμπίας Οδού, διαπιστώθηκε ότι είμαστε σύμφωνα με τον προγραμματισμό, δηλαδή τα έργα που υπολείπονται με την υπερπροσπάθεια που γίνεται από όλους τους συντελεστές μπορούν να ολοκληρωθούν μέχρι τέλος Μαρτίου.

Βρισκόμαστε στη σήραγγα της Παναγοπούλας αυτή τη στιγμή. Είναι δυο σήραγγες που ανήκουν στην οδοποιία στην Ολυμπία Οδό και δυο σήραγγες που ανήκουν στο έργο του σιδηρόδρομου, στη σιδηροδρομική υποδομή. Είναι ένα από τα πολύ δύσκολα σημεία, είναι ένα από τα σημεία που υπήρχε από τους κακόπιστους κριτική ότι δεν θα ολοκληρωθεί.

Όπως βλέπετε είναι ολοκληρωμένη. Είμαστε στη φάση των ελέγχων του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για να αδειοδοτηθούν και γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια, ώστε και η Παναγοπούλα και ο δρόμος μέχρι το Ξυλόκαστρο, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου να δοθεί προς χρήση στους πολίτες. Και όποιο άλλο σημείο είναι έτοιμο, θα παραδίδεται τμηματικά. Πιστεύουμε ότι ο στόχος που έχουμε βάλει, θα ικανοποιηθεί. Το Πάσχα οι Έλληνες θα κυκλοφορήσουν στους νέους αυτοκινητόδρομου. Η Πάτρα, η Δυτική Ελλάδα, η Ήπειρος θα βγει από τον αποκλεισμό και οφείλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές που συνέβαλλαν σε αυτή την προσπάθεια, μέσα σε δυο χρόνια να γίνουν ό,τι δεν είχε γίνει σε μια δεκαετία.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχετε να μας πείτε κάτι πιθανό για την Πατρών – Πύργου, μιας και μας δίνεται η ευκαιρία εδώ;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Για την Πατρών – Πύργου τα έχουμε ξαναπεί, να τα ξαναπούμε. Όπως γνωρίζετε βγήκε σε διαγωνισμό και το τέταρτο τμήμα μετά από την καθυστέρηση που υπήρχε στη μη συγκρότηση της Επιτροπής του διαγωνισμού για λόγους που δεν σχετίζονται με το Υπουργείο.

Όλα τα υπόλοιπα είναι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Τον επόμενο μήνα θα βγει η πέμπτη εργολαβία, σε 10-15 μέρες θα είναι έτοιμη η μελέτη κόστους – οφέλους για να υποβληθεί στη Διαχειριστική Αρχή και το σχέδιό μας είναι τέλος Απριλίου αρχές Μαΐου να υπογράψουμε συμβάσεις και με τους οκτώ προσωρινούς μειοδότες των δημοπρασιών που θα έχουν γίνει. Αυτό είναι το σχέδιο.

Έχει προβλεφθεί χρηματοδότηση, ενώ δεν είχε προβλεφθεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Αυτά που εμείς δεσμευόμαστε τα κάνουμε. Δεν τα εξαγγέλλουμε μόνο και η εικόνα που βλέπετε πίσω, το δείχνει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για το αίτημα της αλλαγής χάραξης;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτό είναι ένα θέμα που θα συζητηθεί όπως και όλα τα άλλα θέματα στην Πάτρα με την τοπική κοινωνία και θα συνεκτιμηθούν τα υπέρ και τα κατά».

 

Προηγούμενο άρθρο Εργατιά – αγροτιά μια φωνή και μια γροθιά
Επόμενο άρθρο Επιμορφωτικό σεμινάριο όλων των εν ενεργεία υπαλλήλων-εξεταστών