Π. Θεοφανόπουλος: «Όπου μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο με σχέση κόστους- οφέλους θα κυκλοφορήσει»


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του «Ράδιο-Ένα 102,5», Βόλος, επισήμανε, ότι «Κανένα έργο υποδομής που αφορά τον ΟΣΕ δεν έχει αφαιρεθεί από την ατζέντα των έργων στη Θεσσαλία, αλλά ισχύει διαφορετική προτεραιότητα για το καθένα».

Με αφορμή τη θετική εξέλιξη ως προς την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου –Λάρισας, ο κ. Θεοφανόπουλος, διευκρίνισε, ότι τόσο η σύνδεση της γραμμής με το λιμάνι του Βόλου, τη ΒΙΠΕ, όπως και η συντήρηση για το τρενάκι του Πηλίου, δεν μπορούν να υλοποιηθούν με την ίδια σειρά προτεραιότητας. Κανένα, όμως από αυτά τα θέματα δεν έχει αφαιρεθεί από την ατζέντα των έργων που ο ΟΣΕ θα υλοποιήσει τα επόμενα χρόνια.

Αναφερόμενος στο έργο υποδομής που αφορά την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισας – Βόλου, ο κ. Θεοφανόπουλος, τόνισε, ότι τον Ιανουάριο του 2012 σε σύσκεψη στο Βόλο, είχε αναφερθεί εκτενώς στο χρονοδιάγραμμα των οικονομικών δεσμεύσεων και των τεχνικών θεμάτων, όπως είναι οι μελέτες στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ: «Σας διαβεβαιώνω, ότι το χρονοδιάγραμμα τηρείται απαρέγκλιτα από την πλευρά του ΟΣΕ, αν και εκείνη την χρονική στιγμή, δικαίως υπήρχαν ορισμένες αμφιβολίες και σκέψεις για το εγχείρημα, εάν θα ήταν εφικτό να υλοποιηθεί. Θεωρώ, ότι σήμερα, δεν υπάρχουν αυτές οι ενστάσεις».

Σε ερώτηση, εάν έχει ζητηθεί η οικονομική συνδρομή τοπικών φορέων, ο κ. Θεοφανόπουλος ανέφερε: «η οικονομική χρηματοδότηση προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Επομένως δεν υπάρχει αίτημα προς της πλευρά της Περιφέρειας από την οποία όμως, έχουμε πολύ μεγάλη συμπαράσταση σε όλες τις φάσεις και στα διακριτά σημεία που ζητήσαμε. Προσβλέπω στη συνέχιση της στήριξης και της Περιφέρειας και των άλλων τοπικών φορέων». Διευκρίνισε μάλιστα, ότι «μιλώντας ως πρόεδρος του ομίλου ΟΣΕ που περιλαμβάνει και την ΕΡΓΟΣΕ, η δέσμευση για την υλοποίηση του έργου είναι συνολική».

Στη συνέχεια ο κ. Θεοφανόπουλος αναφέρθηκε στην στρατηγικής σημασίας θέση του ΟΣΕ αναφορικά με τον σχεδιασμό των έργων υποδομής, λέγοντας: «Γνωρίζουμε τη συγκυρία όλοι μας, τόσο τη γενικότερη όσο και την ειδικότερη, καθώς και ο ΟΣΕ δεν εξαιρείται από τη γενικότερη. Νομίζω όμως ότι προσπαθούμε να ανατάξουμε ένα σκηνικό, στο οποίο είχε οδηγηθεί ο ΟΣΕ μερικά χρόνια πριν με μεγάλη προσοχή. Όπου μπορεί να κυκλοφορήσει τρένο με σχέση κόστους- οφέλους θα κυκλοφορήσει , όπου μπορούμε να κάνουμε επενδύσεις θα τις κάνουμε με προσοχή, ώστε να έχουμε ανταποδοτικότητα στο σύνολο της προσπάθειας».

Προηγούμενο άρθρο Κάλεσμα του Συλλόγου Γυναικών Καρδίτσας στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ
Επόμενο άρθρο Γ. Γεννάδιος: Τα πρόστιμα ύδρευσης στον Αμάραντο