Προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας στη Μόσχα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας μαζί με φορείς της Θεσσαλίας


Με κύριο  χαρακτηριστικό την συνέργεια των φορέων ιδιωτικού τομέα (ξενοδόχοι, ένωση ξενοδόχων, τουριστικοί επιχειρηματίες, επιμελητήριο)  η Περιφέρεια Θεσσαλίας μέσα από ένα κάλεσμα συνέργειας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής,  πραγματοποιεί σε ανοιχτή εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Μόσχα στις 21 Φεβρουαρίου, την παρουσίαση της Θεσσαλίας ως ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό.

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός επιλέγοντας στοχευμένες και συντονισμένες δράσεις μαζί με φορείς της Θεσσαλίας καταβάλλουν προσπάθεια για το «άνοιγμα» στη Ρώσικη Αγορά τουρισμού, σε μια προσπάθεια προβολής των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας με τελικό στόχο το άνοιγμα του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου για πτήσεις από Ρωσία το 2013.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στα δεδομένα της Περιφέρειας Θεσσαλίας επιχειρείται στοχευόμενη  αποστολή για την παρουσία του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας  επιχειρηματιών και φορέων.

Την προσπάθεια υποστηρίζει και συντονίζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας  ενώ συμμετέχουν, ο τουριστικός οργανισμός  Solvex , το γραφείο του ΕΟΤ Μόσχας, οι  Ενώσεις  Ξενοδόχων Μαγνησίας,  το Επιμελητήριο Μαγνησίας, το τεχνικό επιμελητήριο Ελλάδος Περιφερειακό τμήμα Μαγνησίας,   ο Δήμος Βόλου και 17 τουριστικές επιχειρήσεις  (11 από Μαγνησία,2 από  Λάρισα,1 από  Τρίκαλα,3 από  Καρδίτσα) και το τουριστικό γραφείο Les Hirondelles,

          Ο Τουριστικός Οργανισμός της Ρωσίας Solvex έχει αναλάβει την οργάνωση της εκδήλωσης και  έκτος από τους προσκεκλημένους συνεργάτες της (πάνω από 60 τουριστικά γραφεία) θα παρευρεθούν ρώσοι δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι τουριστικών εντύπων και internet portal , ενώ θα παρευρίσκονται φορείς των επαγγελματιών και του τουρισμού, ξενοδόχοι και πολλοί επιχειρηματίες. 

Η παρουσίαση  θα πραγματοποιηθεί με σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους, με  τεχνικά χαριστικά streaming, Google maps σε ειδική ιστοσελίδα,  flash animation, time lapse,3d animation με στόχο την θεματική προσέγγιση τουριστικών high light  προορισμών  όπως Μετέωρα, Όλυμπος, Λίμνη Πλαστήρα, Πήλιο, Σποράδες (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) κ.α. Οι συμμετέχοντες φορείς και επιχειρήσεις θα έχουν ειδική παρουσίαση με banner και με ειδικό διαφημιστικό υλικό στα ρώσικα.

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Να ενταχθεί στο τομεακό πρόγραμμα ΕΣΠΑ του Υπουργείου η προσβασιμότητα της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας ζητά με επιστολή του ο Κώστας Αγοραστός
Επόμενο άρθρο Έναρξη λειτουργίας σχολείου αλληλεγγύης