Την πρόσληψη 9 υδρονομέων για την αρδευτική περίοδο προκήρυξε ο Δήμος Σοφάδων. Οι αιτήσεις ξεκινούν από την Τετάρτη 29 Μαρτίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 7 Απριλίου.
Οι θέσεις των υδρονομέων αφορούν τις ακόλουθες περιοχές:
Α. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια των Τ.Κ. Πασχαλίτσας και Γεφυρίων ένα άτομο, με συνολική αμοιβή της περιόδου 2.535,00€ ήτοι 633,75€ το μήνα.
Β. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια των Τ.Κ. Φίλιας, Μαυραχάδων, Καππαδοκικού και Αγ. Βησσαρίου ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 975,00€ ήτοι 243,75€ το μήνα.
Γ. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια των Τ.Κ. Μασχολουρίου, Ανωγείου και Σοφάδων ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 975,00€ ήτοι 243,75€ το μήνα.
Δ. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια των Τ.Κ. Αγ. Παρασκευής, Αμπέλου, Μελισσοχωρίου και Δασοχωρίου ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 975,00€ ήτοι 243,75€ το μήνα.
Ε. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια της Τ.Κ. Ματαράγκας δύο άτομα, με συνολική αμοιβή και των δύο 3.900,00€, στις ακόλουθες τοποθεσίες:
- Για το αγρόκτημα θέση «Κουνιάρικα» Ματαράγκαςμε συνολική αμοιβή 1.950,00€ ήτοι 487,50€ το μήνα.
- Για τα αγροκτήματα στις θέσεις «Μύλος» & «Άγιος Ανδρέας» Ματαράγκαςμε συνολική αμοιβή 1.950,00€ ήτοι 487,50€ το μήνα.
ΣΤ. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια Τ.Κ. Κυψέλης ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 1.950,00€ ήτοι 487,50€ το μήνα.
Ζ. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια της Τ.Κ. Ερμητσίου ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 3.120,00€ ήτοι 780,00€ το μήνα.
Η. Για τα αρδευτικά αντλιοστάσια της Τ.K. Πύργου Κιερίου ένα άτομο με συνολική αμοιβή της περιόδου 1.365,00€ ήτοι 341,25€ το μήνα.
Έργο του υδρονομέα θα είναι :
– Καταγραφή των αρδευτικών κτημάτων και παράδοση στο Δήμο ονομαστικής κατάστασης αυτών, υπογεγραμμένη από τους αρδευτές.
– Επιτήρηση της κανονικής ροής των αρδευτικών υδάτων και διανομή σύμφωνα με τον κανονισμό άρδευσης. Όταν δεν υπάρχει κανονισμός, σύμφωνα με τα έθιμα και την καθορισμένη σειρά άρδευσης.
– Επιμέλεια της καλής συλλογής και διοχέτευσης των αρδευτικών υδάτων και επιτήρηση της ροής αυτών στα αρδευτικά κανάλια μέχρι τα αρδευόμενα κτήματα.
– Φύλαξη και προστασία όλων των αρδευτικών έργων και επιμέλεια της συντήρησης αυτών.
– Έλεγχος της εφαρμογής των διατάξεων που αφορούν τη διανομή των αρδευτικών υδάτων ή την εκτέλεση ή τη συντήρηση αρδευτικών έργων ή την καθαριότητα και την υγιεινή των υδάτων.
– Βεβαίωση και καταγγελία των παραβατών των παραπάνω διατάξεων.
– Άμεση γνωστοποίηση στο αρμόδιο αγροφύλακα κάθε αγροτικού αδικήματος που υπέπεσε στην αντίληψή του.
– Εφοδιασμός με πετρέλαιο κίνησης και λιπαντικών όλων των αντλητικών συγκροτημάτων και ότι προβλέπεται από το Νόμο της Φωροφυλακής.
– Έλεγχο και παρακολούθηση του αρδευτικού δικτύου, των αντλιοστασίων, μηχανικών και ηλεκτρικών ο οποίος θα γίνεται ολόκληρο το εικοσιτετράωρο και τις αργίες.
Δικαιολογητικά που απαιτούνται:
- Αίτηση (Στην οποία να δηλώνεται το αρδευτικό αντλιοστάσιο στο οποίο επιθυμούν να προσληφθούν, να αναφέρεται ο ΑΜΚΑ, ΑΥΜ, Αριθμός Μητρώου ΙΚΑ) – (Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν μόνο μια αίτηση).
- Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
- Πιστοποιητικό γέννησης από τον Δήμαρχο περί εγγραφής του στα Μητρώα Αρρένων.
- Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου (Υπηρεσιακή Αυτεπάγγελτη αναζήτηση).
- Να γνωρίζουν ανάγνωση και γραφή (Προσκόμιση τίτλου-πιστοποιητικού σπουδών).
- Οι υποψήφιοι πρέπει είτε να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις είτε να έχουν απαλλαγεί νομίμως από αυτές (Προσκόμιση πιστοποιητικού Στρατολογικής Κατάστασης).
- Υπεύθυνη Δήλωση ότι (οι ενδιαφερόμενοι) δεν εμπίπτουν στον περιορισμό των 24 μηνών ανώτατης συνολικής διάρκειας απασχόλησης ως υδρονομείς άρδευσης στον ίδιο φορέα άρθρο 6 παρ. 2 του Π.Δ. 164/2004 (Παραλαβή υποδείγματος από την υπηρεσία μας).
- Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού ΙΒΑΝ (πρώτος δικαιούχος)-(Υωτοτυπία Βιβλιαρίου).Υποβολή αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση και τα δικαιολογητικά στο γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού του Δήμου Σοφάδων (Δ/νση: Κιερίου 49, 2ος όροφος Δημοτικού Κατ/τος, αριθμ. τηλ: 2443 3 53213 – 2443 3 53212) εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών, από την επομένη της ανάρτησής της στο χώρο ανακοινώσεων το Δημοτικού Καταστήματος, ήτοι από Τετάρτη 29.03.2017 έως και Παρασκευή 07.04.2017.