Ειδήσεις

Προληπτικά Μέτρα της ΕΔΑ ΘΕΣΣ έναντι του Κοροναϊού – Νεότερη ενημέρωση


Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, έλαβε ήδη προληπτικά μέτρα στοχεύοντας στον περιορισμό του νέου Κοροναϊού (Covid-19), την προστασία των εργαζομένων και της δημόσιας υγείας και προέβη σε ανακοινώσεις ενημερώνοντας για τα κάτωθι:

  • Συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης (Catenaccio) και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης.
  • Τέθηκαν ταξιδιωτικοί περιορισμοί προς το εξωτερικό και αποφεύγονται οι μετακινήσεις στο εσωτερικό.
  • Τηρούνται αυστηρά τα γενικά μέτρα προστασίας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τέθηκαν σε περιορισμό οι μετακινήσεις προσωπικού εντός κτηρίων / μεταξύ ορόφων αλλά μεταξύ περιοχών ευθύνης της Εταιρείας.
  • Αποφεύγεται η συμμετοχή ή οργάνωση συναντήσεων.
  • Αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ εφαρμόζοντας πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας.

 

*Για τη λήψη των ανωτέρω μέτρων έχουν ενημερωθεί, οι Μέτοχοι, τα Μέλη του Δ.Σ και το προσωπικό της Εταιρείας, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, οι Χρήστες Διανομής, οι τοπικοί φορείς, οι συμβεβλημένοι συνεργάτες και το καταναλωτικό κοινό.

 

Λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Καταναλωτών:

 

Συστήνεται στους πολίτες να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης και να εξυπηρετούνται μέσω των παρακάτω εναλλακτικών επιλογών:

 

  • Στην ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

 

  • Ειδικά για Ευπαθείς ομάδες οι οποίες εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση req@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

 

  • Στο edathess.gr  για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών

 

  • Τηλεφωνικά στο 11150 ή στο 2310584444 για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)

 

Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302 που λειτουργεί σε αδιάλειπτη εικοσιτετράωρη βάση.

 

Προηγούμενο άρθρο Ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση στο Επιμελητήριο
Επόμενο άρθρο Mέτρα κατά της διασποράς του κορωνοϊού στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση