To Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Μουζακίου ενδιαφερόμενο για την προσφορά υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στους μαθητές/ριες που παρακολουθούν μαθήματα στις Εκπαιδευτικές της Δομές (Δημοτικό Ωδείο, Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, Καλλιτεχνικό Εργαστήρι, Φιλαρμονική) και κατανοώντας τη σημασία της δια βίου επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στις εκπαιδευτικές αυτές δομές, διεξήγαγε επιμορφωτικό σεμινάριο στους χώρους του Δημοτικού Ωδείου. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν “Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη: μοντέλα αντιμετώπισης“.
Προσκεκλημένες επιμορφώτριες ήταν η κα Αναστασία Φακίδου, Σχολική Σύμβουλος 5ης Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και η κα Τάνια Κωτούλα, Ψυχολόγος. Παρουσίασαν δυο παιδαγωγικά μοντέλα διαχείρισης της προβληματικής συμπεριφοράς των μαθητών/ριών (το οικοσυστημικό μοντέλο και ένα μοντέλο της ανθρωπιστικής σχολής). Το σεμινάριο είχε τη μορφή βιωματικού εργαστηρίου και οι εκπαιδευτικοί εξασκήθηκαν στην εφαρμογή αυτών των δυο μοντέλων μέσω μελετών-περίπτωσης.
Κατά γενική ομολογία οι εργασίες του σεμιναρίου διεξήχθησαν εντός ενός εξαιρετικά θετικού κλίματος και οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν την ευαρέσκειά τους προς τις επιμορφώτριες και τη διοίκηση της Επιχείρησης, τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τον τρόπο διοργάνωσης του σεμιναρίου προτείνοντας την επανάληψη παρόμοιων επιμορφωτικών συναντήσεων.
Ο Αντιπρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης και πρόεδρος της ΔΚ Μουζακίου κ. Θωμάς Καλαμπαλίκης δήλωσε σχετικά : « Ενδιαφερόμαστε για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου προς τους εκπαιδευόμενους στις εκπαιδευτικές δομές μας. Το Δημοτικό ωδείο, το Καλλιτεχνικό εργαστήρι και το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και η Φιλαρμονική πρέπει να έχουν την καλύτερη δυνατή τεχνική υποδομή και εκπαιδευτικούς ικανούς για το σημαντικό έργο τους.
Ξεκινήσαμε μια σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων σε θέμα τα παιδαγωγικά και ψυχολογικά, με στόχο τη βελτίωση της κατάρτισης των εργαζομένων. Η προσπάθεια αυτή σα συνεχιστεί και με άλλες δράσεις και σεμινάρια»