Ειδήσεις

Παγωμένη η αγορά της Καρδίτσας παρά το click away


Το λιανεμπόριο επέστρεψε στη ζωή μας, όμως με τη μέθοδο του click away, με την αγορά να «ανεβάζει» ρολά, ελπίζοντας ότι κάτι θα καταφέρει να διασώσει από τον συνήθως υψηλό τζίρο των εορτών, και τους καταναλωτές να καλούνται να υιοθετήσουν έναν πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα τρόπο για να πραγματοποιούν τα ψώνια τους.

Δειλά δειλά οι πρώτοι πελάτες βγήκαν στην αγορά με σκοπό να παραλάβουν αυτά που παρήγγειλαν.

Από την πλευρά τους, τα καταστήματα που άνοιξαν τη Δευτέρα για πρώτη φορά ανέμεναν τους πελάτες στις εισόδους, έχοντας έτοιμη την παραγγελία τους και ανά χείρας το POS προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή πληρωμής.

Ωστόσο, η αγορά ήταν μάλλον μουδιασμένη. Έμποροι και καταναλωτές προσπαθούν να συνηθίσουν στη νέα αυτή πραγματικότητα.

Πάντως, από ό,τι είδαμε σήμερα στην αγορά της Καρδίτσας τα περισσότερα καταστήματα είχαν χαρτί στην πόρτα με τηλέφωνα επικοινωνίας και παραγγελιών και λιγότερα ήταν αυτά που άνοιξαν και λειτουργούσαν με το νέο καθεστώς όντας προετοιμασμένα να εφαρμόσουν τα όσα προβλέπονται.

Όπως δηλώνει στο karditsanews ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καρδίτσας κ. Περικλής Κορκώτσιος «Τα περισσότερα καταστήματα είναι κλειστά. Η επαρχία δεν ξέρει από click away. Ο κόσμος φοβάται να μπει στα καταστήματα. Χάθηκαν οι εκπτώσεις, τώρα χάνονται και οι γιορτές».

Είναι γεγονός ότι οι έμποροι διατηρούν τις επιφυλάξεις τους στο κατά πόσο η μέθοδος του click away θα μπορέσει να μειώσει τη ζημιά του χριστουγεννιάτικου τζίρου.

Click away: Τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε

  1. Επιλέγεις το κατάστημα από το οποίο θέλεις να αγοράσεις το προϊόν.
  2. Διαλέγεις πώς θα εξοφλήσεις την παραγγελία σου. Υπάρχουν δύο τρόποι: πρώτος τρόπος με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Δεύτερος τρόπος η πληρωμή μόνο με πιστωτική κάρτα έξω από το κατάστημα κατά την ώρα παραλαβής του προϊόντος.
  3. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, λαμβάνεις ένα SMS στο κινητό το οποίο πιστοποιεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας (σ.σ άλλα μαγαζιά επιλέγουν και το email). Με δεύτερο SMS καλείσαι να επιλέξεις μέρα και ώρα για την παραλαβή του προϊόντος (μέσα στις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων: Δευτέρα έως Σάββατο αλλά και Κυριακή καθώς επιτρέπεται η λειτουργία των καταστημάτων κάτι βέβαια που εξαρτάται από την επιλογή της κάθε επιχείρησης. Με επιλογή της ώρας και της ημέρας, αποστέλλεται επιβεβαιωτικό μήνυμα το οποίο αποτελεί και το “έγγραφό” για την νόμιμη μετακίνηση στο κατάστημα. Προσοχή όμως σε αυτό το βήμα: Δεν είναι δεδομένο ότι όλες οι επιχειρήσεις θα δίνουν το δικαίωμα στον πελάτη να επιλέξει εκείνος την ώρα και την ημέρα. Μπορεί το ίδιο το κατάστημα (για λόγους προγραμματισμού) να ορίσει το ραντεβού.
  4. Επισκέπτεσαι στο κατάστημα στην συμφωνημένη ημερομηνία και ώρα για την παραλαβή του προϊόντος. Πρέπει να έχεις μαζί σου το SMS που πιστοποιεί την συναλλαγή αλλά και να έχεις αποστείλει SMS με τον κωδικό 2 στο 13033. Μεγάλες αλυσίδες, θα σηματοδοτήσουν συγκεκριμένα σημεία προκειμένου μπροστά στο κατάστημα (σ.σ ήδη ξεκίνησαν οι σχετικές διαφημίσεις) προκειμένου να τηρείται η σειρά η οποία δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 9 άτομα.
  5. Πρέπει να γνωρίζεις τους τέσσερις βασικούς κανόνες του click away:
  • Το χρονικό περιθώριο που έχεις για την μετακίνησή σου προς το κατάστημα της επιλογής σου είναι μια ώρα πριν από την αναγραφόμενη ώρα παραλαβής στο κατάστημα και μια ώρα μετά.
  • Στις ουρές έξω από το κατάστημα, θα επιτρέπονται έως 9 άτομα με τήρηση αποστάσεων τουλάχιστον δύο μέτρα ο ένας από τον άλλο.
  • Πρέπει να στείλεις SMS στο νούμερο 13033 για την μετακίνησή σου προς το κατάστημα της επιλογής σου
  • Δεν επιτρέπει να μπεις στο κατάστημα, δεν επιτρέπει συνοδός κατά την παραλαβή της παραγγελίας. Μόνο ένα άτομο ανά παραγγελία.

Ανοιχτά τα κομμωτήρια και τα βιβλιοπωλεία

Από τη Δευτέρα 14/12 ισχύουν επίσης τα εξής:

  1. Άνοιγμα κομμωτηρίων σε όλη τη χώρα, μόνο με ραντεβού από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. – Κωδικός 2 στο 13033
    2. Άνοιγμα των βιβλιοπωλείων με διευρυμένο ωράριο, και με ανώτατο όριο 4 πελάτες σε καταστήματα έως 100 τ.μ. ή 1 πελάτης ανά 15 τ.μ. για καταστήματα άνω των 100 τ.μ. – Κωδικός 2 στο 13033

 

 

Προηγούμενο άρθρο 9 νέα θετικά κρούσματα στην Καρδίτσα – 45 στην υπόλοιπη Θεσσαλία
Επόμενο άρθρο Ιερά μνήμη του εν αγίοις πατρός ημών Σπυρίδωνος