Μόλις 11 μέρες έμειναν για την ολοκλήρωση των έργων για την πρώτη φάση των «λειτουργικών» νέων αυτοκινητόδρομων της χώρας. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ypodomes.com, σε αυτό το διάστημα όχι μόνο θα πρέπει να έχει επέλθει η ολοκλήρωση των έργων στα προαποφασισμένα τμήματα λειτουργίας αλλά θα πρέπει να πιστοποιηθούν οι εργασίες απο τον ανεξάρτητο μηχανικό αλλά και να λειτουργήσουν.
Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα φαίνεται πως θα ξεχωρίσει η λειτουργία των αυτοκινητόδρομων από τις τελετές εγκαινίων, όπως άλλωστε είχε γίνει και στον Μορέα τον Δεκέμβριο.
«Από εδώ και έπειτα, θα ολοκληρώνουμε μεγάλα τμήματα και θα τα δίνουμε στην κυκλοφορία» ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος του Υπ.Υποδομών στο ypodomes.com. Προς το παρόν δεν είναι γνωστές οι ημερομηνίες των τελετών καθώς αυτές εξαρτώνται από το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού, όμως όλες οι πληροφορίες τις τοποθετούν από το τέλος Μαρτίου μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη.
Μέχρι τότε έτσι και αλλιώς θα πρέπει να γίνουν τα εγκαίνια που θα θέλουν να προλάβουν την μεγάλη έξοδο των εκδρομέων για τη γιορτή του Πάσχα.
Στο μέτωπο των έργων φαίνεται πως το «επίφοβο» έργο της Κορίνθου-Πατρών να πηγαίνει αρκετά καλά και υπάρχει διάχυτη αισιοδοξία ότι όλα θα λειτουργήσουν στον χρόνο που έχει οριστεί. Πίσω θα μείνουν, σύμφωνα με το Υπουργείο τα 4-5 σημεία με τα γνωστά προβλήματα σε ένα μήκος 8-9χλμ.
Στο μέτωπο της Παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα, όλα είναι έτοιμα και αναμένεται η πολυπόθητη λειτουργία που θα ενώσει με σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο σε όλο του το μήκος τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Εδώ πιθανή ημερομηνία είναι η 6η Απριλίου λόγω έλευσης της Επιτρόπου Κρέτσου, όμως να σημειώσουμε ότι δεν έχει «κλειδώσει».
Στην Ιόνια Οδό, πονοκέφαλο προκαλεί το μεσαίο τμήμα από την Αμφιλοχία μέχρι τον Άγιο Δημήτριο (αρχή της Παράκαμψης Άρτας) καθώς τα 3χλμ από Κρίκελο μέχρι Μενίδι «σκλαβώνουν» όλο το τμήμα των 27χλμ. Το τμήμα αυτό σύμφωνα με τον κατασκευαστή θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι. Έτοιμο προς παράδοση είναι το τμήμα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο ενώ γίνεται προσπάθεια να δοθεί και το πρώτο τμήμα Αντίρριο-Γαβρολίμνη με τη Σήραγγα Κλόκοβα μέχρι το Πάσχα. Το βόρειο άκρο της Ιόνιας Οδού θα δοθεί επίσης μέχρι τα τέλη Μαϊου.
Στον Ε65 υπάρχει το θέμα με τα πρώτα 5χλμ που άργησαν λόγω καθυστερήσεων ενώ από το 50ο μέχρι το 111χλμ που τελειώνει το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα όλα είναι έτοιμα.
Οι επόμενες 11 μέρες θα είναι σίγουρα οι πιο αγχωτικές μέρες που θα έχουν περάσει Υποδομών και παραχωρησιούχοι καθώς σε αυτό το διάστημα θα πρέπει όλα να είναι έτοιμα και το φετινό Πάσχα να καλωσορίσει τους εκδρομείς με τους νέους αυτοκινητόδρομους «λειτουργικούς» αλλά πάνω από όλα σύγχρονους και ασφαλείς.