Ο δήμος Αργιθέας ενημερώνει σχετικά με την αίτηση που πρέπει να συμπληρώσουν οι κάτοικοι της Αργιθέας που τα σπίτια τους έχουν υποστεί ζημιές από το σεισμό της 31ης Αυγούστου 2018.
Μπορούν ή να την τυπώσουν από την ιστοσελίδα του δήμου ή να την προμηθευτούν από τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων.
Μετά την συμπλήρωση και την επισύναψη των εγγράφων που ζητούνται, για επίσπευση της διαδικασίας την παραδίδουν στον πρόεδρο της κοινότητας ο οποίος με τη σειρά του τις παραδίδει στο Δήμο Αργιθέας.
Εάν κάποιοι πρόεδροι αδυνατούν να συγκεντρώσουν τις αιτήσεις, μπορούν οι κάτοικοι να τις παραδίδουν στα εξής σημεία που έχει ορίσει ο δήμος για την εξυπηρέτηση των σεισμόπληκτων κατοίκων:
- Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αργιθέας (Δημαρχείο Βραγκιανών)
- ΚΕΠ Ανατολικής Αργιθέας (Πετρίλια)
- Δημοτικό κτήριο Αγορασιάς (Ανθηρό)
Ακόμη αφού συμπληρωθούν μπορούν να αποσταλούν ηλεκτρονικά στο e-mail: argithea.seismos@gmail.com
Μόλις συγκεντρωθούν οι αιτήσεις ο δήμος θα τις προωθήσει στο Υπουργείο Υποδομών για να ακολουθηθούν οι περαιτέρω διαδικασίες.
Οι πρόεδροι των κοινοτήτων που έχει παρατηρηθεί πρόβλημα θολότητας των πηγών, μπορούν να προμηθευτούν εμφιαλωμένα μπουκάλια νερού από την Αγορασιά (στο κτήριο των οχημάτων).