Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή ενός σημαντικού οδικού έργου που αφορούν την παράκαμψη της Συκεώνας στον οδικό άξονα Λάρισα – Καρδίτσα. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 33 εκ. ευρώ που αφορά την κατασκευή σύγχρονου και ασφαλούς οδικού τμήματος σε νέα χάραξη και μήκος 4,5 χλμ., με το σύνολο των συνοδών έργων, για την παράκαμψη του οικισμού Συκεώνας επί της οδού Λάρισας – Καρδίτσας, από την περιοχή της λιμνοδεξαμενής Συκεώνας, μέχρι την περιοχή πριν τα Βούναινα.
«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας χρηματοδοτεί και υλοποιεί ένα ακόμη σημαντικό έργο που ολοκληρώνει τον οδικό άξονα Λάρισα – Καρδίτσα, χάρη στον οποίο η Θεσσαλία αποκτά ακόμη έναν υπερσύγχρονο οδικό άξονα ο οποίος συνδέει τον Ε65, την Καρδίτσα και την ευρύτερη περιοχή της με τη Λάρισα και τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ. Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει και αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους προκειμένου να παραδώσουμε στους Θεσσαλούς ένα έργο πνοής όχι μόνο την ενδοπεριφερειακή οδική σύνδεση Λάρισας – Καρδίτσας αλλά και τη σύνδεση με τον Ε65 που αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Με την υλοποίηση του έργου διευκολύνονται οι μετακινήσεις των οχημάτων, προάγεται η οδική ασφάλεια τόσο σε υπερτοπικό όσο και σε τοπικό επίπεδο» τόνισε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
Αναλυτικά, το έργο περιλαμβάνει:
-Κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 4,5 χλμ με δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,5 μ. ανά κατεύθυνση
-Κατασκευή παράπλευρου δικτύου – αγροτικού δικτύου στα τμήματα που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών
-Κατασκευή δύο κυκλικών κόμβων: ενός μεγάλου κυκλικού κόμβου επί της αρτηρίας στην αρχή της χάραξης (ο οποίος θα εξυπηρετεί την πρόσβαση της Συκεώνας για αυτούς που κινούνται από και προς Καρδίτσα) και ενός μικρού στο τέλος της χάραξης, εκτός αρτηρίας, για τη σύνδεση τοπικής παράπλευρης οδού και της εξόδου από την αρτηρία με την υφιστάμενη οδό που οδηγεί δυτικά προς τη Συκεώνα.
-Κατασκευή της γέφυρας του ποταμού Ενιπέα
-Κατασκευή κάτω διάβασης οδού Συκεώνα – Μικρό Βουνό
-Κατασκευή άνω διάβασης
-Κατασκευή έργων αποστράγγισης
-Σήμανση των οδών και των κόμβων
-Ασφάλιση των οδών με την τοποθέτηση μεταλλικών στηθαίων και τέλος
-Εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού