Ο βουλευτής Νίκος Σαλαγιάννης, με ερώτησή του προς την Υπουργό Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, θέτει το θέμα των οργανωτικών αλλαγών στις Σχολικές Μονάδες.
Στην ερώτησή του ανέφερε τα εξής:
Η συζήτηση που έχει ανοίξει για την οργανωτική ανασυγκρότηση των Σχολικών Μονάδων, έχει εξελιχθεί σε πεδίο καλλιέργειας έντονης ανησυχίας για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
Οι συζητήσεις που γίνονται, είναι ισοπεδωτικές: όλοι ανησυχούν για όλα, για τα Δημοτικά, για τα Γυμνάσια, για τα Λύκεια, για τα ΕΠΑΛ……
Στο νομό Καρδίτσας, όπου έχω προσωπική αντίληψη, υπάρχει έντονη κινητοποίηση τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπαιδευτικής κοινότητας, συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και μαθητών.
Το κλίμα που περνάει είναι, ότι θα γίνουν σαρωτικές και ισοπεδωτικές οργανωτικές αλλαγές και ότι τα κριτήρια για την κατάργηση- συνένωση- ίδρυση σχολικών μονάδων αφορούν αποκλειστικά στον περιορισμό των δαπανών και όχι στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία.
Το Υπουργείο Παιδείας έχει διακηρύξει επανειλημμένα, ότι τα κριτήρια που πρυτανεύουν στην άσκηση της πολιτικής του και στις μεγάλες αλλαγές που προωθούνται, είναι κριτήρια παιδαγωγικά και με βάση αυτά θα κινηθεί και στο συγκεκριμένο θέμα.
Ερωτάται η κ. Υπουργός
Πώς αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο θέμα και το κλίμα που δημιουργείται;