Μία νέα σημαντική πρωτοβουλία αναλαμβάνει το Επιμελητήριο Καρδίτσας με στόχο την ενίσχυση των επιχειρήσεων και κατ ΄ επέκταση και την τόνωση της τοπικής αγοράς.
Πρόκειται για την εφαρμογή «Νέων ηλεκτρονικές (cloud) υπηρεσίες υψηλού επιπέδου του Επιμελητηρίου Καρδίτσας, για την ανάπτυξη της Ανταγωνιστικότητας και της Εξωστρέφειας των Επιχειρήσεων και τη στήριξη των Τοπικών Αγορών» την οποία ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Ηλίας Αντωνίου κατά τη διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου που παραχώρησε το πρωί της Δευτέρας στα γραφεία του ΕΒΕ.
Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής στο Διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλουν τη δουλειά τους και τα προϊόντα τους, ενώ είναι η πρώτη φορά που μία τέτοια δράση γίνεται πανελλαδικά. Ήδη, συμμετέχουν τα μισά σχεδόν Επιμελητήρια της χώρας (λαμβάνουν μέρος όσα εκδήλωσαν ενδιαφέρον) και αναμφισβήτητα η ύπαρξη και η λειτουργία ενός τέτοιου «εργαλείου» αποτελεί ένα καλό κίνητρο για τις επιχειρήσεις ώστε να αναδειχθούν και να επιτύχουν την εξωστρέφεια.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία του Επιμελητηρίου για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις.
Ο κ. Αντωνίου κάλεσε όλους τους επιχειρηματίες να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία καθώς τα οφέλη θα είναι πολύπλευρα.
Πώς θα λειτουργούν οι νέες υπηρεσίες
Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Καρδίτσας είναι υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας και ακολουθούν τα πιο σύγχρονα μοντέλα επιχειρηματικότητας στο Διεθνή χώρο. Καλύπτουν σύγχρονες ανάγκες του επιχειρηματία και γι αυτό επιλέχτηκαν από τη Διοίκηση μας. Οι εφαρμογές αυτές που προϋποθέτουν ένα ώριμο επιχειρηματικό περιβάλλον και εξωστρεφή φιλοσοφία κινούνται σε τέσσερεις άξονες:
- Ολοκληρωμένη Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com)
Στην πύλη αυτή προβάλλονται οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου που έχουν σχέση με τον τουρισμό
Α. Καταλύματα, Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα, Αγροτουρισμός
Β. Μαζική εστίαση
Γ. Ταξιδιωτικά πρακτορεία
Δ. Τοπικά προϊόντα
ΣΤ. Δραστηριότητες, ειδικά σπόρ
Ε. Εκδηλώσεις, Πολιτισμός
Ζ. Διαθέτει ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-linebooking)
- Πανελλήνια Ηλεκτρονική Αγορά (www.derectmarket.gr)
Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν:
Α. Πανελλήνια ηλεκτρονική Βιτρίνα
Β. Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Γ. E-SHOP
Δ. SOSIAL SHOPING, Προσφορές
- ONLINE ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του επιχειρηματία
Με την εφαρμογή αυτή παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που ενημερώνονται και απευθύνουν ερωτήματα μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας online ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑ. Η πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή γίνεται μέσω του portalτου Επιμελητηρίου (www.karditsacci.gr) και αφορά:
Α. Φορολογικά θέματα
Β. Λογιστικά θέματα
Γ. Εργασιακά θέματα
Δ. Πληροφορίες για την ίδρυση μια επιχείρησης
Ε. Μεταβίβαση επιχειρήσεων
ΣΤ. Προγράμματα και πηγές χρηματοδότησης
Άμεσα στο προσεχές διάστημα θα ενεργοποιηθεί η εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου.
- MOBILE Επιχειρηματικός Οδηγός
Αποτελεί ένα μοντέρνο και εργονομικό Επιχειρηματικό Οδηγό για κινητά, tabletκαι Η/Υ. Δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης επιχειρήσεων ποικίλων δραστηριοτήτων σε ακτίνα γύρω από το κινητό και απευθύνεται κυρίως στον επισκέπτη του νομού και όχι μόνο.
Τρία είναι τα βασικά στοιχεία των νέων εφαρμογών:
- Πρόκειται για Κοινή Δράση των Ελληνικών Επιμελητηρίων, η πρώτη που γίνεται σε τέτοιο επίπεδο, άρα μια πανελλαδική εφαρμογή για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μέχρι σήμερα συμμετέχουν πάνω από μισά Επιμελητήρια της Ελλάδος, οι πύλες που αναφέραμε ήδη λειτουργούν και θεωρούμε ότι μια ικανοποιητική ανάπτυξη των δυο πρώτων υπηρεσιών θα έχουμε σε δώδεκα με δεκαοκτώ μήνες. Επομένως:α)Προβάλλουμε σε ΕΝΑ σημείο το συνολικό Τουριστικό Προϊόν της χώρας και β) Στηρίζουμε τις Τοπικές Αγορές – Επιχειρούμε παγκόσμια.
- Οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ στα μέλη του Επιμελητηρίου. Η καταχώρηση, η φιλοξενία, η διαχείριση, οι κρατήσεις, οι επιχειρηματικές συμβουλές, η υποστήριξη. Χωρίς υποδομή από αυτές, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, με διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση, και πλήρως αυτοσχεδιαζόμενες έξυπνες εφαρμογές.
Επίσης σημαντικό γεγονός είναι ότι απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρηματιών μας.
- Είναι εύχρηστες, αποτελεσματικές και ασφαλείς τόσο:
α. Για τον επιχειρηματία – μέλος του Επιμελητηρίου που θα προβληθεί, να πληροφορηθεί μέσω του onlineσυμβούλου, αλλά και
β. τον χρήστη που θα χρησιμοποιήσει τις παραπάνω εφαρμογές.
Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρηματίες – μέλη του Επιμελητηρίου:
- Οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου μας πρέπει να έρθουν σε επαφή με τις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου γιαεπιπλέον πληροφορίες και για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.
- Παράλληλα το Επιμελητήριο Καρδίτσας θα συνεχίσει την ενημέρωση αποστέλλοντας ηλεκτρονικά πληροφοριακό υλικό.
- Ένα επιτελείο στελεχών της εταιρείας KNOWLEDGEAE, αλλά της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και με τη συνεργασία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου θα προσεγγίσουν τις επιχειρήσεις για να τις ενημερώσουν αλλά και να τις υποστηρίξουν στη χρήση των παραπάνω εφαρμογών (προβολή τις επιχείρησης, ηλεκτρονική βιτρίνα, δημιουργία e-shop, δημιουργία συστήματος onlineκρατήσεων).
- Στο portalτου Επιμελητηρίου υπάρχει πληροφοριακό υλικό που καλύπτει όλη τη γκάμα των νέων υπηρεσιών αλλά και φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Το Επιμελητήριο είναι αρωγός και αποτελεί εγγύηση και σε αυτήν τη νέα προσπάθεια που φιλοδοξούμε να αποτελέσει ένα αναπτυξιακό εργαλείο στα χέρια των επιχειρηματιών μας.