Μόνιμο διορισμό των εκπαιδευτικών ΔΕ και ΤΕ που έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ


 

Ζητά με ερώτηση του στη Βουλή ο Σπύρος Ταλιαδούρος

Ο Βουλευτής Καρδίτσας, και τ. Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή και στην Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ζητά να εφαρμοσθεί ο Νόμος 3687/2008 και να διορισθούν οι καθηγητές Δ.Ε. και Τ.Ε. που κατοχυρώνουν δικαίωμα διορισμού καθώς έχουν παιδαγωγική επάρκεια και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιοδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

Ειδικότερα η ερώτηση του έχει ως εξής:

«Σύμφωνα με την παρ.2, του άρθρου 5 του Νόμου 3687/2008 οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και που έχουν συμπληρώσει 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας ως προσωρινοί ωρομίσθιοι – αναπληρωτές και επομένως έχουν παιδαγωγική επάρκεια, κατοχυρώνουν δικαίωμα διορισμού, από το σχολικό έτος 2008 -2009 και εφεξής, στον κλάδο επιτυχίας τους.

Σήμερα όμως αυτό το δικαίωμα αυτό αμφισβητείται καθώς σύμφωνα με τη φετινή εγκύκλιο για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών της προαναφερομένης κατηγορίας ο αριθμός των διοριζομένων ανά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή επειδή οι ανάγκες της υπηρεσίας δεν θα το επιβάλλουν.

Κατόπιν αυτών ερωτάται η κ. Υπουργός:

  1. Προτίθεται να εφαρμόσει το Νόμο 3687/2008 και να προχωρήσει σε μόνιμο διορισμό των εκπαιδευτικών ΔΕ και ΤΕ που έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ και 24 μήνη πραγματική προϋπηρεσία;

  1. Αν ο νόμος δεν ισχύσει για όλους τους προαναφερόμενους εκπαιδευτικούς με ποιον τρόπο προγραμματίζεται η επίλυση του χρόνιου προβλήματος των αναπληρωτών;

  1. Τι προβλέπεται για τους διορισμούς της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς;»

Προηγούμενο άρθρο Η υποδομή των σχολικών μονάδων δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της Ειδικής Αγωγής
Επόμενο άρθρο Να χρηματοδοτηθεί άμεσα και η ολοκλήρωση του Νότιου Περιφερειακού της πόλης