Ανέβηκαν στα κάγκελα τα παπαγαλάκια όλων των αποχρώσεων για να επιτεθούν με βρωμιές στο ΚΚΕ, με αφορμή την πώληση του «902». Και τι δεν ακούστηκε από καλοπληρωμένους κονδυλοφόρους των μεγάλων δημοσιογραφικών συγκροτημάτων που έχουν ιδιοκτήτες εφοπλιστές και μεγαλοκατασκευαστές. Στην ίδια ρότα και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που τώρα μεταλλάσσονται σε σοσιαλδημοκράτες και αδημονούν να ασκήσουν διαχείριση από κυβερνητικό πόστο δίνοντας καθημερινά εξετάσεις στους «υγιείς επιχειρηματίες»!
«Το ΚΚΕ πουλάει τη συχνότητα στους καπιταλιστές», «το ΚΚΕ απολύει εργαζόμενους όπως όλες οι άλλες επιχειρήσεις», «το ΚΚΕ θα μπορούσε να θέσει τον “902” στη διάθεση της “αριστεράς”, αντί να τον πουλήσει» και άλλα παρόμοια. Δεν εκπλήσσει η επίθεση, ούτε τα αντιΚΚΕ αντανακλαστικά τους. Εξάλλου είναι παλαιοί γνώριμοι για τον συνεχή και άκρατο αντικομμουνισμό τους
Είναι οι ίδιοι που με κάθε τρόπο προσπαθούν να συκοφαντήσουν το ΚΚΕ. Είναι οι πρώτοι που δεν θα ήθελαν να λειτουργεί ο σταθμός του Κόμματος.
Τα 20 σχεδόν χρόνια της λειτουργίας του, ο «902» έδειξε στην πράξη τι σημαίνει να παράγεις ρεπορτάζ, ιστορικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές και άλλες εκπομπές, με πρωταγωνιστές τους εργαζόμενους και για λογαριασμό της τάξης τους και των άλλων λαϊκών στρωμάτων. Να αποκαλύπτεις την ταξική αλήθεια, που τα αστικά ΜΜΕ κρύβουν. Οι αγρότες και άλλοι εργαζόμενοι της Καρδίτσας το γνωρίζουν από πρώτο χέρι αυτό. Η προβολή των αγώνων τους από τον 902 ήταν γνωστή όταν όλοι αυτοί που σήμερα «κλαίνε» για το σταθμό, τότε διαστρέβλωναν τα αιτήματα, τους αποσιωπούσαν ή τους συκοφαντούσαν.
Άλλωστε, αυτός που πρώτος πλήττεται από το κλείσιμο του «902» είναι το ίδιο το ΚΚΕ, που χάνει από ανάγκη ένα βασικό εργαλείο στην προπαγάνδα του, έναν μαχητικό δίαυλο στην επικοινωνία του με το λαό, για την προβολή και την εκλαΐκευση της πολιτικής του πρότασης.
Οι λόγοι που κλείνει ο σταθμός του ΚΚΕ είναι καθαρά οικονομικοί. Μέχρι και πριν την κρίση, τα έξοδα λειτουργίας του σταθμού βάραιναν κατά 70% το ΚΚΕ και μόνο ένα 30% προέρχονταν από διαφημίσεις. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα μετά το ξέσπασμα της κρίσης και την πτώση της διαφήμισης κατά 61% σε ό,τι αφορά στον «902». Ως αποτέλεσμα, η συμμετοχή του ΚΚΕ στα έξοδα λειτουργίας του σταθμού εκτοξεύτηκε στο 85%. Τα κόστη αυτά, σε συνδυασμό με τα συσσωρευμένα χρέη του σταθμού και τα γενικότερα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Κόμμα και δεν τα έχει κρύψει από το λαό, καθιστούσαν αδύνατη τη συνέχιση της λειτουργίας του «902».
Με δεδομένες τις εξελίξεις, το Κόμμα είχε δύο εναλλακτικές λύσεις: Η μία ήταν να κλείσει το σταθμό και να απολύσει όλους τους εργαζόμενους, χωρίς να έχει τη δυνατότητα έστω και μελλοντικά να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις απέναντί τους. Η άλλη ήταν να πωληθεί η εταιρεία «Ραδιοτηλεοπτική», μέσω της οποίας λειτουργούσε ο σταθμός του ΚΚΕ και η οποία αποτελεί περιουσιακό του στοιχείο. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι θα πληρωθούν οι υποχρεώσεις του Κόμματος απέναντι στους εργαζόμενους, που αναγκαστικά χάνουν τη δουλειά τους, αλλά και απέναντι στα ασφαλιστικά ταμεία. Το ΚΚΕ επέλεξε τη δεύτερη. Σημειώνεται ακόμα ότι το ΚΚΕ δεν πουλάει τη συχνότητα από την οποία εκπέμπει ο «902», αφού αυτή αποτελεί δημόσια περιουσία. Πουλάει την εταιρεία και τις υποδομές της, οι οποίες φτιάχτηκαν με την οικονομική συμβολή χιλιάδων μελών και φίλων του Κόμματος και αποτελούν δική του περιουσία.
Στις σημερινές συνθήκες, το κενό που δημιουργείται στην προπαγάνδα του ΚΚΕ από το κλείσιμο και την πώληση του «902» θα γίνει προσπάθεια να καλυφθεί από τον «Ριζοσπάστη» και το πόρταλ του «902».
Όσοι νομίζουν ότι με το κλείσιμο του «902» βρήκαν μια ακόμη αφορμή να πλήξουν τη σχέση του ΚΚΕ με το λαό, πανηγυρίζοντας στα μουλωχτά για το σταμάτημα της λειτουργίας του, γρήγορα θα αποδειχτούν ξανά γελασμένοι.
Οι κομμουνιστές της Καρδίτσας, όπως και όλης της Ελλάδας υπόσχονται πως η φωνή του ΚΚΕ θα φτάνει σε κάθε εργαζόμενο της πόλης και των χωριών του νομού στους τόπους δουλειάς και κατοικίας.