Κακοτεχνίες στο δρόμο από Γέφυρα Τυρολόγου έως Χάνι Νασιώκα


Το θέμα θα συζητηθεί ξανά στο επόμενο Νομαρχιακό Συμβούλιο Καρδίτσας, έπειτα από την μετατροπή της ερώτησης σε επερώτηση από τον σύμβουλο κ. Νασιώκα.

Στις κακοτεχνίες του δρόμου από Γέφυρα Τυρολόγου έως Χάνι Νασιώκα στην Ανατολική Αργιθέα, αναφέρθηκε ο Νομαρχιακός Σύμβουλος κ. Παναγιώτης Νασιώκας στη συνεδρίαση του σώματος, αντικρούοντας ουσιαστικά τη δήλωση του Νομάρχη Καρδίτσας κ. Αλεξάκου στις 14 Νοεμβρίου 2008 που τόνιζε ότι ήταν ικανοποιημένος από την εξέλιξη των εργασιών στο συγκεκριμένο κομμάτι. Ο κ. Νασιώκας έθεσε μια σειρά ερωτημάτων στον κ. Αλεξάκο, από τις απαντήσεις του οποίου δεν ικανοποιήθηκε, γι’αυτό μετέτρεψε την ερώτησή του σε επερώτηση ώστε να συζητηθεί στο επόμενο Νομαρχιακό Συμβούλιο. Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:

Ο κ. Νασιώκας

«Στον κεντρικό οδικό άξονα της περιοχής της Ανατ. Αργιθέας και συγκεκριμένα στην επαρχιακή οδό 9, ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση του τμήματος από Γέφυρα Τυρολόγου μέχρι το Χάνι Νασιώκα, με εργολαβία που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΑΠΝΑ 2 προϋπολογισμού 2,5 εκ. ευρώ, όπως ενημερωθήκαμε από δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο την 14η Νοεμβρίου 2008 στα οποία ο κ. Νομάρχης δήλωνε ικανοποιημένος από την εξέλιξη των εργασιών. Επειδή η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική και το αποτέλεσμα είναι ότι κατασκευάστηκε ένα νέο έργο με μεγάλο κόστος το οποίο δεν βελτίωσε στο βαθμό που έπρεπε την προηγούμενη κατάσταση, καταστράφηκε το φυσικό περιβάλλον από τη ρήψη μπαζών σε όλη την έκταση του έργου, παρέμειναν οι μεγάλες κλίσεις πάνω από τα επιτρεπτά όρια ασφαλείας και ήδη έχουμε θρηνήσει ανθρώπινες ζωές. Ερωτώ: Δεν υπάρχουν ευθύνες και πως και με ποιο τρόπο θα βελτιωθούν οι κακοτεχνίες; Η επιβλέπουσα υπηρεσία Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Καρδίτσας έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες στο μελετητή και έκανε την απαιτούμενη επίβλεψη; Η εταιρία που ανέλαβε τη μελέτη προχώρησε στο σωστό σχεδιασμό της οδού ή αντέγραψε την υπάρχουσα χάραξη με διάνοιξη του υπάρχοντος δρόμου; Υπάρχει υπέρβαση του προϋπολογισμού του έργου και που οφείλεται η υπέρβαση αυτή; Η εργολαβία αφορά στο τμήμα Γέφυρα Τυρολόγου – Χάνι Νασιώκα, ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση μέχρι Χάνι Νασιώκα; Σε συνέχεια της ερώτησης επειδή και το τμήμα προς την Ιερά Μονή Σπηλιάς έγινε από το ίδιο μελετητικό γραφείο και παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα, κλίσεις, που δεν καλύπτουν την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο, επικινδυνότητα κλπ, ερωτώ: Όταν δαπανούνται τόσα εκατομμύρια ευρώ σε μελέτες και δεν βελτιώνεται η υποδομή, τα επικίνδυνα σημεία παραμένουν, καταστρέφετε το περιβάλλον και δεν παραδίδουμε σε χρήση ένα έργο που να παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια, δεν υπάρχουν ευθύνες; Και πως και με ποιο τρόπο μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα; Με τη σύνταξη νέας μελέτης; Με την τροποποίηση της μελέτης από τη Δ.Τ.Υ. για το υπόλοιπο τμήμα; Έχει την ευχέρεια και την επάρκεια η υπηρεσία της Ν.Α. να αναμορφώσει τη μελέτη που συνέταξε το μελετητικό γραφείο; Και η τελευταία ερώτηση αφορά στην λειτουργία της Δ.Τ.Υ. και τις αδυναμίες της. Την 26η Οκτωβρίου 2007 προχωρήσαμε σε τροποποίηση του οργανισμού της Ν.Α. Καρδίτσας και δεν λάβαμε υπόψη την πρόταση της Δ.Τ.Υ. στην οποία προτείνονταν η δημιουργία Τμήματος Μελετών μέσα στην υπηρεσία. Ερωτώ: Γιατί δεν προχωρήσαμε στην δημιουργία Τμήματος Μελετών μέσα στην υπηρεσία και δεν ήρθε εισήγηση γι’αυτό το θέμα και που οφείλεται αυτό;»

Προηγούμενο άρθρο Δρομολογούνται οι παρεμβάσεις στους οικισμούς εργατικών κατοικιών Καμινάδων
Επόμενο άρθρο Tιμές φυσικού αερίου: Kαρδίτσα 0,059, Aθήνα 0,041