Στο δρόμο Καρδίτσας – Άρτας και στη θέση Πυρήνα Πετρωτού, υπάρχει η Γέφυρα Μπέλεϋ που κατασκευάστηκε στο Λιασκοβίτη ποταμό το 1976.
Είναι κύριας σημασίας γέφυρα – η μοναδική, και επάνω της διέρχονται όλα τα οχήματα που κατευθύνονται από Καρδίτσα – Αργιθέα προς Γέφυρα Κοράκου –Καταφύλλι και Γέφυρα Κοράκου προς Πηγές και Άρτα και το αντίστροφο.
Το οδόστρωμά της είναι με ξύλινα πατήματα –πόντους και δυστυχώς είναι ασυντήρητη εδώ και πολλά χρόνια. Τα ξύλινα πατήματα-πόντοι έχουν σαπίσει σχεδόν στο σύνολό τους, σε μερικά σημεία έχουν παγκλιδιασθεί στην κυριολεξία και στο μέσον ακριβώς έχουν φύγει τελείως με αποτέλεσμα να δημιουργείται στο σημείο αυτό ένα σοβαρό κενό ικανό να προξενήσει στα διερχόμενα οχήματα και ιδίως στις μηχανές σοβαρό ατύχημα. Ειδικά με τις μηχανές δεν είναι απίθανος σε περίπτωση ατυχήματος – τη νύχτα αυξάνει ο κίνδυνος αυτός – ο σοβαρός τραυματισμός ή ακόμα και ο θάνατος του επιβαίνοντος αν εκτιναχθεί στα πλαϊνά σιδερένια προστατευτικά της γέφυρας.
Στις 22 Ιουλίου 2012 μαζί με το Σωτήρη Ευαγγέλου μεταβαίνοντας προς τη Γέφυρα Κοράκου για να συναντηθούμε με τον Ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. ΣΠΥΡΟ ΔΑΝΕΛΗ και να τον συνοδεύσουμε στο Ανθηρό όπου θα ενημέρωνε το Δημοτικό Συμβούλιο που συνεδρίαζε αυτό το βράδυ για διάφορα θέματα, αντιμετωπίσαμε αυτή την κατάσταση στη γέφυρα.
Επιστρέφοντας με τον κ. ΔΑΝΕΛΗ σταματήσαμε να του δείξουμε την εκεί πετρογέφυρα του Πετρωτού. Επιβλέπαμε δε συστήνοντας στον οδηγό να περάσει το αυτοκίνητό του σιγά – σιγά για να μην συμβεί καμιά ζημιά. Ο κ ΔΑΝΕΛΗΣ εξεπλάγη με την κατάσταση της Γέφυρας και είπε πως αυτό είναι απαράδεκτο, ενέχει κινδύνους και πρέπει η υπηρεσία που έχει την αρμοδιότητα και την ευθύνη να λάβει άμεσα μέτρα.
Οι φωτογραφίες που έχουμε στα χέρια μας αλλά και βίντεο που τραβήξαμε τόσο εγώ όσο και ο σπουδαίος δημοσιογράφος Γιώργος Κουβαράς που βρέθηκε στην Αργιθέα και τα Ραδοβίζια για να καλύψει τη 2ημερίδα για την ανάπτυξη στην Κοιλάδα του Αχελώου – είναι αδιαμφισβήτητα στοιχεία και στη διάθεση των Αρχών.
Το “ανεβάζω” σαν θέμα για να αναδειχτεί και να λάβουν οπωσδήποτε μέτρα οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Το ατύχημα στη γέφυρα είναι σφόδρα πιθανό και εάν μεν είναι υλικές ζημίες κάτι πάει και έρχεται. Αν, πράγμα που το απευχόμαστε, υπάρξει τραυματισμός ή θάνατος τότε η ευθύνη είναι ακεραία των όσων έχουν την αρμοδιότητα της συντήρησης της γέφυρας, μη εξαιρουμένης και της Τροχαίας η οποία και πρέπει να ενεργήσει τα δέοντα τοποθετώντας προειδοποιητική σήμανση επικινδυνότητας της γέφυρας και από τις δύο εισόδους της. Και ο Δήμος Αργιθέας να δει τον κίνδυνο και να αναλάβει σχετική πρωτοβουλία, ανεξάρτητα αν δεν είναι στις αρμοδιότητές του.
Μενέλαος Παπαδημητρίου
Δικηγόρος Αθηνών – Συγγραφέας