Την Τετάρτη 14-3 πραγματοποιήθηκαν στο ΓΕΛ Προαστίου δραστηριότητες που αφορούσαν τα Μαθηματικά. Η σχολική χρόνια που διανύουμε έχει οριστεί απο το Υπουργείο ως έτος των μαθηματικών και το σχολείο μας όρισε την μέρα αυτή ως μέρα των μαθηματικών.
Τις δραστηριότητες επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συνδυάζοντας τα Μαθηματικά μέσα στο μαθημα τους.
Έγιναν παρεμβασεις στα : Μαθηματικά και Φιλοσοφια, η Γεωμετρία στην Αρχαία Ελλάδα
Μαθηματικά και αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Την ημέρα αυτή η παγκόσμια Μαθηματική κοινότητα γιορτάζει την μαθηματική σταθερά π. Έτσι οι παρεμβάσεις συνεχίστηκαν με δραστηριότητες σε αυτή την κατεύθυνση:
Η ιστορική πορεία της αναζήτησης των ψηφίων του π από την Αρχαία Ελλάδα ως τους σύγχρονους μελετητές.
Στα μαθήματα Αρχαίων Ελληνικών, Νέων Ελληνικών και Αγγλικών οι μαθητές επιδόθηκαν στην συγγραφή κειμένων που οι λέξεις αντιστοιχούσαν στα ψηφία του π=3,14
Ενδεικτικό είναι το παρακάτω κείμενο: “Εσύ ο νέος ο άξιος στοχαστής να ξεχνάς μόνον τον πόνον. Στοχάσου μεθοδικώς αριθμόν αμέτρητον”.
Οι μαθητές διαγωνίστηκαν στην απομνημόνευση ψηφίων του π
Στο μάθημα της φυσικής Αγωγής οι μαθητές σχημάτισαν κύκλο, τετράγωνο και με μπάλες ψυχαγωγήθηκαν με φυσικό τρόπο στην ιδέα του π.
Οι δραστηριότητες της μέρας τελείωσαν με Μαθηματικά παιγνίδια που ετοίμασε η ομάδα μαθηματικών του #informath (πρόγραμμα Erasmus + που υλοποιεί η διεύθυνση Βθμιας εκπαίδευσης Καρδίτσας).
Ο Σύλλογος διδασκόντων με ιδιαίτερη χαρά ” αγκάλιασε ” την προσπάθεια αυτή και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας, στην οποία συμμετείχαν με ενθουσιασμό