Με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών ο Βουλευτής του Νομού μας και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Ρόβλιας καταγγέλλει ως απαράδεκτη της απόφαση της Διοίκησης του ΟΣΕ να καταργήσει τα δρομολόγια INTERCITY από Καλαμπάκα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
«Δεν υπάρχει καμία λογική σε αυτή την απόφαση. Αντί να εξυπηρετούνται οι πολίτες της Δυτικής Θεσσαλίας, η κυβέρνηση δημιουργεί μεγαλύτερα προβλήματα απομόνωσης. Οι σταθμοί Καρδίτσας και Τρικάλων είναι από τους πιο προσοδοφόρους για τον ΟΣΕ. Τα συγκεκριμένα δρομολόγια παρουσίαζαν πληρότητα 130%, κι’ όμως τα καταργούν! Περιμένουμε άμεση αντίδραση του Υπουργού Μεταφορών», δήλωσε ο κ. Ρόβλιας.
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
«ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Θέμα: Δρομολόγια του ΟΣΕ προς τον Νομό Καρδίτσας και την Δυτική Θεσσαλία
Κύριε Υπουργέ,
Σε μία εποχή που όλες οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις στρέφουν την προσοχή τους και επενδύουν πόρους στην ανάπτυξη και την τεχνολογική εξέλιξη των σιδηροδρομικών τους δικτύων, η διοίκηση του ΟΣΕ αποφασίζει την κατάργηση των απευθείας δρομολογίων (InterCity) από Καλαμπάκα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η απαράδεκτη αυτή απόφαση προκαλεί ιδιαίτερα δυσάρεστη έκπληξη για το επί πλέον γεγονός ότι οι μεν σταθμοί Καρδίτσας και Τρικάλων είναι ανάμεσα στους πρώτους σταθμούς σε εξυπηρέτηση πολιτών (και σε εισπράξεις για τον ΟΣΕ), τα δε συγκεκριμένα δρομολόγια συγκαταλέγονται σε αυτά με την μεγαλύτερη πληρότητα.
Επειδή είναι απαραίτητο να φροντίζει η κυβέρνηση για την επέκταση, τον εκσυγχρονισμό, την αυτοματοποίηση, την ασφάλεια, την ταχύτητα του σιδηροδρομικού δικτύου και των αμαξοστοιχιών και να προβαίνει σε αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων και όχι σε αδικαιολόγητη μείωσή τους.
Επειδή κρίνεται απαράδεκτη η αντιμετώπιση του Νομού μας και της Δυτικής Θεσσαλίας γενικότερα κάτω από ένα πρίσμα «φτωχού συγγενή», με αποτέλεσμα να λαμβάνονται μέτρα σε βάρος του πληθυσμού και όχι προς όφελός του.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
– Εάν θα αποτρέψει την κατάργηση των απευθείας δρομολογίων (InterCity) από Καλαμπάκα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
– Εάν θα εφαρμόσει πολιτική στο σιδηρόδρομο που να υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες του λαού της Δυτικής Θεσσαλίας και όχι να δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα απομόνωσης και δυσκολιών στις μετακινήσεις.»