Επιστολή του Δημάρχου στον Υπ. Μεταφορών & Επικοιν. για τον ΟΣΕ


  Ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Δομ. Βερίλλης, σχετικά με τις περικοπές δρομολογίων του ΟΣΕ στη Δυτική Θεσσαλία  απέστειλε προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευρ. Στυλιανίδη την παρακάτω επιστολή:

« Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα δημιούργησε πολλές προσδοκίες  για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΣΕ στην Δυτική Θεσσαλία, διευκολύνοντας και επιταχύνοντας τις μετακινήσεις των πολιτών και τη διακίνηση των εμπορευμάτων.

Δυστυχώς και παρά το γεγονός ότι η ανταπόκριση της τοπικής κοινωνίας υπήρξε και παραμένει ιδιαίτερα θετική, την τελευταία διετία  ο ΟΣΕ προχώρησε διαδοχικά σε αδικαιολόγητες -κατά γενική ομολογία- περικοπές δρομολογίων.

Από το Σάββατο 4-7-2009 έως και τις 30-8-2009, με πρόσχημα την έλλειψη προσωπικού αναστέλλονται τα τοπικά δρομολόγια, Λάρισας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, που ανταποκρίνονται στον σταθμό Παλαιοφαρσάλου με τις αρτηριακές αμαξοστοιχίες  500, IC 70 από Αθήνα για Θεσσαλονίκη – Αλεξ/πολη και IC 71 από Αλεξ/πολη – Θεσσαλονίκη για Αθήνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι συντόμως θα καταργηθεί και η απευθείας αμαξοστοιχία IC 47/48 για Αθήνα, με αποτέλεσμα την πλήρη σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτ. Θεσσαλίας. Η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία είναι η πρώτη απευθείας αμαξοστοιχία προς Αθήνα που δρομολογήθηκε στην Δυτ. Θεσσαλία μετά την διαπλάτυνση της γραμμής Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου, με καθημερινή πληρότητα 100%.

Ο ρόλος του σιδηροδρόμου στην της περιοχής μας είναι διαχρονικά σημαντικός και πολυδιάστατος και οι προσδοκίες των τοπικών φορέων και των πολιτών του Νομού Καρδίτσας, καθώς και οι σύγχρονες απαιτήσεις, συγκλίνουν στην ανάγκη περαιτέρω εκσυγχρονισμού του δικτύου μέσω της ηλεκτροκίνησης, λειτουργίας προαστιακού σιδηροδρόμου που θα ενώσει τα μεγάλα αστικά κέντρα της Θεσσαλίας, αλλά και επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου στους άξονες Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και  Κοζάνη- Φλώρινα, όπως προβλέπεται και στο Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο της χώρας, επεκτάσεις για τις οποίες έχουν δημοπρατηθεί και αντίστοιχες μελέτες.

Γνωρίζοντας το προσωπικό σας ενδιαφέρον για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στη χώρα μας, είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα συναινέσετε στην κατάργηση των προαναφερθέντων δρομολογίων.»

Προηγούμενο άρθρο Το νέο σχέδιο Νόμου αποτελεί τη βελτίωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης
Επόμενο άρθρο Διερευνητική η πρώτη μέρα των εκπτώσεων