Στα πλαίσια των συνεργασιών που αναπτύσσει το ΚΠΕ Μουζακίου με ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου, έγινε ημερίδα Δια Βίου Μάθησης με συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και φοιτητές του τμήματος Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων ΤΕΙ Λάρισας. Οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στους χώρους του Κέντρου και τις δομές εκπαίδευσης και φιλοξενίας που υπάρχουν. Στη συνέχεια στην αίθουσα εκδηλώσεων έγινε γνωριμία με την Παιδαγωγική ομάδα του ΚΠΕ.
Τους επισκέπτες καλωσόρισε και ο Δήμαρχος Μουζακίου Κος Κωτσός που αναφέρθηκε στην ύπαρξη αλλά και ανάγκη συνεργασίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τις εκπαιδευτικές δομές όπως το ΚΠΕ Μουζακίου αλλά και τις τρεις βαθμίδες της Εκπαίδευσης και την Τοπική Κοινωνία. Ιδιαίτερα εστίασε στην προσπάθεια αναβάθμισης της περιοχής Πάμισου μέσα από τη δημιουργία ενός πολυθεματικού πάρκου, και την ανάπτυξη προτάσεων από την Τοπική Κοινωνία αλλά και γενικότερα τους πιθανούς χρήστες αυτού του χώρου. Την προσπάθεια αυτή συντονίζουν ο Δήμος Μουζακίου, η Δημοτική Κοινότητα Μουζακίου και το ΚΠΕ Μουζακίου. Πλήθος φορέων έχει κληθεί να συμμετάσχει στη διαδικασία αυτή και να συμβάλλει στην καλύτερη αξιοποίηση του χώρου , όπως τα Τριτοβάθμια Ιδρύματα που υπάρχουν στη Περιφερειακή Ενότητα της Καρδίτσας, Διευθυντές , σχολικοί σύμβουλοι, εκπαιδευτικοί και μαθητές των Σχολείων του Δήμου Μουζακίου, σύλλογοι των Περιφερειακών Ενοτήτων Καρδίτσας και Τρικάλων και κάτοικοι του Δήμου. Μεταξύ άλλων έχουν καταθέσει προτάσεις μέλη των ΤΕΙ Δασοπονίας αλλά και Σχεδιασμού Ξύλου και Επίπλου, των ορειβατικών συλλόγων Καρδίτσας και Τρικάλων και το Συμβούλιο της Δημοτικής Επιτροπής Μουζακίου. Κλείνοντας τον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος απηύθυνε πρόταση συνεργασίας στο ΤΕΙ Διαχείρισης έργου .
Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση της περιοχής και των χώρων που χρησιμοποιεί το ΚΠΕ Μουζακίου από τον Κο Γραμμένο. Ο Υπεύθυνος του ΚΠΕ Κος Ντάνης παρουσίασε το έργο του ΚΠΕ. Αναφέρθηκε κατ΄αρχήν στην ιστορική διαδρομή της Εκπαίδευσης για το περιβάλλον και ιδιαίτερα στους όρους Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Βιώσιμη Ανάπτυξη. Αυτοί οι όροι, και οι στόχοι με τους οποίους συνδέονται, αποτελούν την πυξίδα για τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατόπιν εστίασε σε διάφορες παραμέτρους του έργου όπως το θεσμικό του πλαίσιο, τις υποδομές που διαθέτει, τον οικονομικό και διοικητικό έλεγχο στον οποίο υπάγεται, τη σύνθεση και το κλίμα στην Παιδαγωγική ομάδα, τα προγράμματα Π.Ε , τα Δίκτυα, τα Σεμινάρια και Ημερίδες Δια Βίου Μάθησης που αναπτύσσει το Κέντρο, το εκπαιδευτικό υλικό που παράγει, δράσεις και εκδηλώσεις που συμμετέχει, καθώς και τον προγραμματισμό του κατά τη διάρκεια αυτού του σχολικού έτους. Με βάση το τεχνικό Δελτίο που υποβάλλει ανά δίμηνο, στο διάστημα του 2012, έχουν συμμετάσχει στις επιμορφωτικές του Δράσεις περίπου 1000 ενήλικες και 4000 μαθητές. Τελειώνοντας αναφέρθηκε στους σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία ενός έργου γενικά και το ποιοί από αυτούς έχουν θετικό και αρνητικό πρόσημο για το έργο που επιτελείται στο ΚΠΕ Μουζακίου.
Ακολούθησε η εισήγηση του Κου Υψηλάντη καθηγητή του Τμήματος που τόνισε ότι η Διαχείριση έργων είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό αντικείμενο που έχει προχωρήσει σχετικά γρήγορα και αφορά όλα τα είδη έργων. Μίλησε για τους παράγοντες που επηρεάζουν τον προγραμματισμό, τον έλεγχο της υλοποίησης και την αξιολόγηση της επιτυχίας ενός έργου και των τμημάτων του καθώς και τις μεθοδολογίες που έχουν αναπτυχθεί.
Τέλος έγινε συζήτηση με τους φοιτητές για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην πορεία της εκτέλεσης του έργου του ΚΠΕ Μουζακίου, όσο και για θέματα που έχουν σχέση με το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η Διαχείριση των έργων σαν επαγγελματική αποκατάσταση, καθώς και τις δυνατότητες συνεργασίας με το ΚΠΕ Μουζακίου.