Όπως κατήγγειλαν στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου πολίτες έλαβαν e-mails δήθεν από γνωστή Τράπεζα που τους ζητούσε να «πατήσουν» ένα σύνδεσμο και να βάλουν τους κωδικούς τους για να «ξεκλειδώσουν» τον λογαριασμό τους.
Πρόκειται για μια μέθοδο εξαπάτησης πολιτών (ψάρεμα, phishing), οι οποίοι λαμβάνουν μηνύματα με το λογότυπο της εφορίας, της τράπεζας, ενός οργανισμού πληρωμών κλπ. που τους ζητούν, ακολουθώντας ένα αληθοφανή σύνδεσμο (link), να συμπληρώσουν στην εικονική ιστοσελίδα – απάτη μία ηλεκτρονική φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία (συνήθως αριθμούς πιστωτικών καρτών, αριθμούς λογαριασμών τραπέζης, κωδικούς πρόσβασης όνομα χρήστη-username και συνθηματικό-password) κ.α.).
Μετά χρεώνουν τη πιστωτική κάρτα ή αδειάζουν το τραπεζικό λογαριασμό μεταφέροντας τα χρήματα σε λογαριασμούς τρίτων προσώπων στο εξωτερικό.