Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Καρδίτσαςδιοργανώνει κύκλο εκδηλώσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευομένων του με θέματα υγείας.
Στα πλαίσια αυτά, την Παρασκευή 14-12-2019, πραγματοποιήθηκε η πρώτη κατά σειρά δράση παραρτήματος Σοφάδωνσε συνεργασία με το Κ.Υ. Σοφάδων. Η ομάδα Υγείας του Κ.Υ. Σοφάδων, υλοποιεί Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα «Υγιεινή διατροφή – αξία του πρωινού», που απευθύνεται στον πληθυσμό των Αθίγγανων. Το παρών έδωσε η εξαμελής ομάδα του Κ.Υ. με τον επιστημονικά υπεύθυνο της ομάδας υγείας κ. Ντελέζο Βασίλειο, την αγροτικό Ιατρό, κα. Τζανή Ζωή, την κα. Βάλαρη Χρύσα, κα Τσιμπουκάκη Δανιέλα, κα. Νάσιου Λαμπρινή και κα. Καραγιάννη Θωμαή, νοσηλεύτριες του Κ.Υ. Σοφάδων. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, το κυρίαρχο θέμα αποτέλεσε η αξία του πρωινού και συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και βιταμίνες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην υγιεινή διατροφή των ανήλικων παιδιών από τους γονείς. Επί των ανωτέρω διατυπώθηκαν γόνιμες απόψεις και κατατέθηκαν ουσιαστικές προτάσεις από τα μέλη της ομάδας υγείας του Κ.Υ. Σοφάδων αλλά και τους καθηγητές του σχολείου.
Κοινή συνισταμένη τόσο της ομάδας υγείας, όσο και του Διευθυντή του Σχολείου κ. Σουφλάκου Βασίλειου, αποτελεί η ορθή ενημέρωση μιας τόσο ευαίσθητης κοινωνικά ομάδας όπως είναι οι Αθίγγανοι και η ζύμωση για την χάραξη μιας νέας διατροφικής συνήθειας σε μεγάλους και παιδιά.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)Καρδίτσας λειτουργεί από το 2004 και είναι ένα καινοτόμο Σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πολλοί από τους μαθητές μας είναι ΡΟΜΑ και μετανάστες. Το πρόγραμμα των ΣΔΕ χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ 2014-2020)» που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου. Εποπτεύονται από το την Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς και από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ). Υπηρετούν την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού μέσω της εκπαίδευσης και στόχοι είναι η επανασύνδεση με την τυπική εκπαίδευση, η διαμόρφωση θετικής στάσης προς τη μάθηση, η απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων και η πρόσβαση στην αγορά εργασίας.