Στις 19 Φεβρουαρίου 2013 η περιβαλλοντική ομάδα του Λυκείου Προαστίου Καρδίτσας που αποτελείται από 38 μαθητές και τους υπεύθυνους καθηγητές Γκάτση Αριστείδη, Ντούρα Κωνσταντίνο Αθαναϊλίδη Γεώργιο και Αθανασία Κρικώνη επισκέφθηκε τον χώρο του ΚΠΕ Μουζακίου και το Μουσείο Υδρομηχανικής στην Πύλη Τρικάλων στα πλαίσια της περιβαλλοντικής τους εργασίας για το νερό.
Εκεί τους υποδέχθηκε ο υπεύθυνος του ΚΠΕ κος Αντώνης Ντάνης και ο Κωνσταντίνος Γραμμένος και άρχισε η ξενάγηση με επίσκεψη στο μεγάλων διαστάσεων ενυδρείο του ΚΠΕ. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τον τρόπο που διατηρείται η υδρόβια βλάστηση και η υγιεινή κατάσταση των ψαριών που υπάρχουν μέσα στο ενυδρείο. Στην συνέχεια ακολούθησε εισήγηση μιας ώρας περίπου για την σημασία του νερού, τις αιτίες ρύπανσης των υδάτων και τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης.
Ακολούθησε παιχνίδι με την ποσότητα του γλυκού και αλμυρού νερού στον πλανήτη. Οι μαθητές έπρεπε να βρούνε τα ποσοστά του πόσιμου νερού σε σχέση με όλο το θαλάσσιο περιβάλλον.
Στην συνέχεια οι μαθητές χωρίστηκαν σε 5 ομάδες με ξεχωριστό αντικείμενο εργασίας η κάθε μια. Κάθε ομάδα ανάλογα με το αντικείμενο που ασχολήθηκε έδωσε το δικό της όνομα: Βατραχόνερα, μπουρμπουλήθρες, λιπάσματα, οι τρελοί επιστήμονες, ανακατωσούρες
Όλες οι ομάδες αφού ολοκλήρωσαν την έρευνα τους την παρουσίασαν στους υπόλοιπους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι μαθητές έδειξαν:
- Πόσο δύσκολο είναι να διαχωρίζουμε αν το νερό είναι πόσιμο ή όχι,
- Τις επιπτώσεις των λιπασμάτων στα φυτά και στον οργανισμό του ανθρώπου,
- Πως γίνεται ο κύκλος του νερού
- Πόση σημασία έχει η καθημερινή εξοικονόμηση στο νερό σε οικογενειακό αλλά και στο συνολικό πληθυσμό μιας περιοχής.
Έγινε ένα διάλλειμα για ένα μίνι κολατσιό και η περιβαλλοντική ομάδα αναχώρησε για το Μουσείο Υδρομηχανικής στην Πύλη Τρικάλων.
Εκεί ακολούθησε ξενάγηση στο μουσείο από τον υπεύθυνο. Οι μαθητές είδαν στην πράξη πως από την πτώση του νερού παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα. Επίσης έμαθαν πως γινόταν παλιά το άλεσμα του σιταριού με τον μύλο και πως γινόταν ο καθαρισμός των χαλιών με φυσικό τρόπο.
Ακολούθησε ελεύθερη περιήγηση στον χώρο και επιστροφή στο σχολείο.