Ο Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, στο πλαίσιο των εργασιών της διημερίδας Διαβούλευσης του ΕΠΕΑΕΚ για την υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων δράσεων των ΑΤΕΙ του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2007-2013» που πραγματοποιήθηκε στη Καρδίτσα, συναντήθηκε με τους Προέδρους των Ανώτατων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας. Στη συνάντηση συμμετείχαν ακόμα ο Ειδικός Γραμματέας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας κ. Αθανάσιος Κυριαζής και ο Πρόεδρος του ΟΕΠΕΚ κ. Κωνσταντίνος Σούτσας.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θεσμικά ζητήματα που απασχολούν τα Ιδρύματα για τα οποία ο κ. Υφυπουργός έδωσε ένα πρώτο στίγμα των προθέσεων του Υπουργείου Παιδείας προς την αντιμετώπισή τους, ζητώντας την κατάθεση και των δικών τους απόψεων. Ο κ. Ταλιαδούρος διαβεβαίωσε τους Προέδρους των Ιδρυμάτων ότι το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει σταθερά την προσπάθεια για την περαιτέρω ενίσχυση του ακαδημαϊκού χαρακτήρα των ΑΤΕΙ.
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την ενδυνάμωση των Περιφερειακών Ιδρυμάτων, την ίδρυση ερευνητικών εργαστηρίων για την καλύτερη αξιοποίηση της δυνατότητας που έχουν τα ΑΤΕΙ να πραγματοποιούν εφαρμοσμένη έρευνα, το στρατηγικό σχεδιασμό για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας του χώρου της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, ενώ συμφωνήθηκε η παρουσίαση και συζήτηση αυτών και άλλων θεμάτων κατά την προσεχή Σύνοδο των Προέδρων ΑΤΕΙ που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Οκτωβρίου στη Λάρισα.
Ο κ. Ταλιαδούρος κατά τη διάρκεια της συνάντησης σημείωσε ότι:
«Αποτελεί αταλάντευτη βούλησή μας να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας στην κατεύθυνση της μεταρρύθμισης και του εκσυγχρονισμού της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Οι μεταρρυθμίσεις που προωθήσαμε και προωθούμε ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της νέας εποχής και δημιουργούν ένα καλύτερο και σύγχρονο ακαδημαϊκό περιβάλλον για τους διδάσκοντες, τους ερευνητές και τους σπουδαστές. Για τις μεταρρυθμίσεις αυτές βρισκόμαστε σε γόνιμο διάλογο με την ακαδημαϊκή κοινότητα προκειμένου να χαράξουμε κοινή στρατηγική».