Ειδήσεις

Εισαγωγή της Ενεργούς Μάθησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε Ευρώπη και Ασία


Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας συντονίζει το ερευνητικό έργο ALIEN: Active Learning in Engineering Education που χρηματοδοτείται από τη δράση Capacity Building for Higher Education του προγράμματος ERASMUS+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σκοπός του ερευνητικού έργου είναι η αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυτεχνικές σχολές της Ασίας. Συμμετέχουν 17 πανεπιστήμια, από τα οποία τα 12 είναι από την Ασία και συγκεκριμένα τη Μαλαισία, το Βιετνάμ, το Νεπάλ, την Καμπότζη, και το Πακιστάν, και τα 5 από την Ευρώπη, και συγκεκριμένα από την Πορτογαλία, Βουλγαρία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, και Ελλάδα. Στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος αναπτύσσεται μια μεθοδολογία ενεργούς μάθησης για πολυτεχνικές σχολές. Η προτεινόμενη λύση συμπεριλαμβάνει τη δημιουργία φυσικών εργαστηρίων στα πανεπιστήμια της Ασίας, την ανάπτυξη μιας ψηφιακής πλατφόρμας ενεργούς μάθησης, και την εκπαίδευση εκπαιδευτών για την ενσωμάτωση της ενεργούς μάθησης ως βασικής μεθοδολογίας εκπαίδευσης στα προγράμματα σπουδών. Στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση κοινοπραξίας στην KualaLumpur της Μαλαισίας στις 9-11 Ιανουαρίου 2019 με συμμετοχή των πανεπιστημίων University of Malaya (Μαλαισία) University Tenaga Nacional (Μαλαισία), Kathmandu University (Νεπάλ), Tribhuvan University (Νεπάλ), ISRA University (Πακιστάν), National University of Computer and EmergingSciences (Πακιστάν), MeanChey University (Καμπότζη), Institute of Technology Cambodia (Καμπότζη), University of Battambang (Καμπότζη), Hanoi University (Βιετνάμ), Hanoi University of Science and Technology (Βιετνάμ), VietnamNational University (Βιετνάμ), University of Gabrovo (Βουλγαρία), PortoPolytechnic (Πορτογαλλία), Tallinn University (Εσθονία), University of CentralLancashire (Ηνωμένο Βασίλειο), και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στη συνάντηση οι εταίροι του ερευνητικού προγράμματος είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν για το σχεδιασμό μαθησιακών υπηρεσιών που συνδιάζουν τη προβληματο-κεντρική μάθηση με την τεχνολογία. Τις εργασίες της συνάντησης άνοιξαν η αντιπρύτανης του University of MalayaProf. Dr. KamilaGhazali και η κοσμήτορας της Σχολής Επιστήμης Υπολογιστών του University of Malaya, Prof. Dr. AbrizahAbdullah. Επιστημονικός υπεύθυνος του ερευνητικού προγράμματος είναι ο Ομ. Καθ. Ηλίας Χούστης και οργανωτικά υπεύθυνη το μέλος ΕΔΙΠ του τμήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.

Προηγούμενο άρθρο Συνάντηση Θεσσαλών αγροτοκτηνοτρόφων
Επόμενο άρθρο Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο ΓΕΛ Προαστίου