Oπως όλοι γνωρίζουμε , στο μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που αφορά την περιοχή μας , τον αυτοκινητόδρομο Ε65, εδώ και περίπου 3 χρόνια έχουν σταματήσει οι εργασίες κατασκευής του και το χειρότερο δεν προβλέπεται η ολοκλήρωση του τα επόμενα χρόνια.
Αντίθετα τους άλλους 3 αυτοκινητόδρομους έχει αποφασισθεί η ολοκλήρωσή, μέχρι την πλήρη κατασκευή τους. Επίσης ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου –Καλαμάτας έχει ήδη ολοκληρωθεί και παραδόθηκε πρόσφατα σε όλο το μήκος του. Αυτό έγινε όχι γιατί ο Ε65 είναι λιγότερο χρήσιμος για τη χώρα μας αλλά γιατί στους άλλους αυτοκινητοδρόμους έχει εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση ενώ οι εργασίες κατασκευής του τμήματος Τρίπολης – Καλαμάτας δεν σταμάτησε καθόλου το τελευταίο διάστημα.
Χρόνια τώρα εκφράζω συνεχώς την άποψη ότι τα κριτήρια αναπτυξιακών επιλογών στην Ελλάδα δεν είναι συνήθως αντικειμενικά και ότι τις περισσότερες φορές υπερισχύουν τα μέσα ,οι παράγοντες και ο τοπικισμός.
Στην Καρδίτσα, όμως, γνωρίζουν, όλοι όσοι κατέρχονται σε οποιαδήποτε εκλογική διαδικασία, ότι λιγότερο μετράει στις εκλογές το τι έκανε ο υποψήφιος για τον τόπο του και περισσότερο τι έκανε για το κόμμα του και τον εαυτό του και έτσι οι αγώνες και οι διεκδικήσεις είναι λιγότερες αλλά οι φωτογραφίες και η συμμετοχή σε εκδηλώσεις περισσότερες σε σχέση με άλλες περιοχές.
Φαίνεται, δε, ότι στην Μεσσηνία εκτός από τον Πρωθυπουργό της χώρας ασχολούνται ιδιαίτερα και με τα τοπικά ζητήματά τους και δεν ψάχνουν δικαιολογίες όπως εδώ ορισμένοι απόντες …ενώ όπως αναφέρει χθεσινό δημοσίευμα εφημερίδας της Καλαμάτας η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου έφερε τα πρώτα αποτελέσματα.
Ο αυτοκινητόδρομος, το τρένο και ο προορισμός “Μεσσηνία”
- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
- NOTOSPORT
Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013