Ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας κ. Παπαθανασίου Χρήστος και ο Σύλλογος Καθηγητών συγχαίρουμε τους μαθητές που συμμετείχαν λογοτεχνικά και μουσικά στον 1ο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε την περασμένη Κυριακή ο Δήμος Καρδίτσας.
Ιδιαιτέρως τη μαθήτρια της Α’ Γυμνασίου Αλεξοπούλου Δήμητρα, που πήρε το 3ο βραβείο (στην κατηγορία «διηγήματα Γυμνασίου») για το διήγημα «Μπαλονάκος. Ο φίλος της Φανής!» και τη μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου Εβελίνα Λαγού για τη συμμετοχή της στην κατηγορία «ποιήματα Γυμνασίου» με το ποίημα «η αγάπη», αποσπώντας το 3ο βραβείο.
Οφείλουμε επίσης να συγχαρούμε και τους άλλους συμμετέχοντες μαθητές που μπορεί να μη έφτασαν, σ’ αυτή τη δοκιμασία τουλάχιστον, στο τελικό στάδιο της βράβευσης, αλλά μας έκαναν περήφανους με τη συμμετοχή τους, γιατί ανταποκρίθηκαν άμεσα στη στήριξη του νέου για την πόλη μας θεσμού, δείχνοντας κοινωνική ευαισθησία. Επιπλέον είχαν το θάρρος προαιρετικά να συναγωνισθούν, να δοκιμαστούν, να κριθούν, αλλά και να υποβληθούν σε δημόσια έκθεση των απόψεων και του συναισθηματικού τους κόσμου. Τέλος, γιατί έδειξαν την αγάπη τους για την ελληνική μας γλώσσα που τόσο καταφρονεμένη θεωρείται σήμερα, μόνο βέβαια από αυτούς που δεν τη γνωρίζουν. Τα παιδιά μας λοιπόν απέδειξαν ότι και τη γνωρίζουν και τη λατρεύουν και τους δίνει με τη μαγεία, τη μελωδικότητα και τη ζεστασιά της την έμπνευση και την ανάγκη να εκφράσουν και να κοινωνήσουν τους πόθους, τα συναισθήματα, τα όνειρα, τις ανησυχίες και τις απόψεις τους
Με δεδομένο ότι οι συμμετοχές έφτασαν, ανέλπιστα ίσως, τις 75 από όλα τα σχολεία του Νομού, συμπεραίνουμε ότι αναλογικά με το μαθητικό δυναμικό του Μουσικού Σχολείου το ποσοστό συμμετεχόντων και βραβευθέντων μαθητών του σχολείου μας είναι σημαντικό και άξιο λόγου. Οι αριθμοί οι ίδιοι λοιπόν καταρρίπτουν ή μάλλον διαψεύδουν το μύθο ότι τα μουσικά σχολεία προσφέρουν μόνο μουσική παιδεία. Αντίθετα αποδείχθηκε ότι, όπως σε κάθε σχολείο, έτσι και εδώ καλλιεργούνται ολόπλευρα οι μαθητές, σμιλεύονται ισχυρές προσωπικότητες με συμμετοχή στα κοινά του τόπου τους, άρα προετοιμάζονται και ως ενεργοί αυριανοί πολίτες και κυρίως άνθρωποι με ευαισθησίες, αναγνώστες και δημιουργοί λογοτεχνίας που παίρνουν θέση απέναντι στην εποχή, την κοινωνία και τα προβλήματά της και είναι έτοιμοι να δώσουν και προσωπικές λύσεις σ’ αυτά.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας που συμμετείχαν, βραβευθέντες και μη, να μας δώσουν στο μέλλον την ικανοποίηση να απολαμβάνουμε με καμάρι τα έργα τους, και να μεταλαμβάνουμε τα αποκυήματα της σκέψης και του λόγου τους. Ευελπιστούμε να άρουν τη γλώσσα μας σε ακόμη υψηλότερες σφαίρες καλλιέργειας μέσα από δημόσια πλέον καταξιωμένα έργα και να την εμπλουτίσουν περισσότερο μέσα από πρωτότυπες λογοτεχνικές δημιουργίες.
Οφείλουμε γενικότερα να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες και τα συγχαρητήριά μας σε όλα τα παιδιά του σχολείου μας που καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που διανύουμε, αγόγγυστα και ακούραστα πέρα από το φόρτο των μαθημάτων (κοινός για όλους τους μαθητές) διέθεσαν πολύ από τον πολύτιμο χρόνο τους για την προετοιμασία και την αξιοπρεπέστατη παρουσία τους σε πολλές από τις εκδηλώσεις όχι μόνο του Μουσικού Σχολείου αλλά και του Δήμου και της τοπικής μας κοινωνίας γενικότερα. Τους ευχόμαστε όλους να είναι πάντα δημιουργικοί και πρωτοπόροι.
Ευχαριστούμε τέλος τους διοργανωτές , εμπνευστές και συντελεστές του διαγωνισμού λογοτεχνίας γιατί έδωσαν στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν μέσω της τέχνης του λόγου.