Πρωτοσέλιδο

Δημοπρατείται η μελέτη της οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου


Δημοπρατείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η ολοκλήρωση των μελετών για την Επαρχιακή Οδό Καρδίτσας – Καρπενησίου. Η μελέτη είναι προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων  που αφορά την αποκατάσταση του τμήματος 8,1 χλμ. από τον οικισμό της Νεράιδας μέχρι τη γέφυρα του ποταμού Μέγδοβα.

«Σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία και τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας, με ολοκληρωμένη στρατηγική και σαφές σχέδιο μελετάμε και θέτουμε τις βάσεις ώστε να είμαστε έτοιμοι να εντάξουμε σε προγράμματα χρηματοδότησης, έργα χρήσιμα για την κοινωνία. Πρόκειται για έργα ουσίας στα οποία διεισδύουν οι επιθυμίες όλων των Θεσσαλών πολιτών» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. « Το επόμενο διάστημα δημοπρατούμε τη μελέτη για ένα έργο που αφορά την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης της Καρδίτσας με το Καρπενήσι. Πρόκειται για τη μελέτη που θα μας οδηγήσει στην υλοποίηση ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου τόσο για την Καρδίτσα όσο και γενικότερα για τη Θεσσαλία» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Στοιχεία του έργου

Η σχεδιαζόμενη οδός είναι μήκους 8,1km περίπου και εντάσσεται στο επαρχιακό δίκτυο του Ν.Καρδίτσας. Η υφιστάμενη χωμάτινη οδός, που συνδέει το Ν. Καρδίτσας με τον Ν. Ευρυτανίας  διερχόμενη από τον οικισμό της Νεράιδας, μέσω του ποταμού Μέγδοβα, χαρακτηρίζεται από προβλήματα βατότητας κατά το μεγαλύτερο διάστημα του έτους, ενώ η διέλευση από τον ποταμό συντελείται μέσω ιρλανδικής διάβασης κατά τους μήνες που δεν υπάρχει ροή.

Έτσι, η υπό μελέτη οδός που αποτελεί βελτίωση της ως άνω υφιστάμενης οδού, με την αρχή της να χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Νεράιδας και το πέρας της στην γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα η οποία έχει περιληφθεί στο εν λόγω οδικό τμήμα. Αποτελεί μία οδό που σχεδιάστηκε με σεβασμό στο ανάγλυφο και στο τοπίο της περιοχής, ενώ παράλληλα λήφθηκε μέριμνα για την οδική ασφάλεια και την ασφαλή χρήση της οδού.

Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας οδού, η ταχύτητα μελέτης ανέρχεται σε 40km/h. Η τυπική διατομή που επιλέχθηκε είναι η ε2 (6,50μ πλάτος οδοστρώματος), σύμφωνα με την κατάταξη ΟΜΟΕ.

Προηγούμενο άρθρο Δημήτρης Ρήτας: Ο Δίας, ο ταξιτζής από την Καρδίτσα
Επόμενο άρθρο Στήριξη από τους Βουλευτές Θεσσαλίας για την κάλυψη του 40% των ενοικίων