Ή αλλιώς η άρνηση εκτέλεσης «απόφασης» δημοτικού συμβουλίου του δήμου Αργιθέας, από τον δήμαρχο λόγω της προφανούς αντίθεσης με ρητές διατάξεις. Δεν είχα κανένα σκοπό να απαντήσω στα αυτονόητα.
Έχω πολύ περισσότερα να ασχοληθώ σ΄ αυτό το δήμο απ΄ το ν΄ απαντώ, στους «αστρέχες» και στους δημοτικούς συμβούλους και πρώην αντιδημάρχους μου, που «έφτιαχναν» «νέες εποχές» να επαναφέρουν τις κατάμαυρες εποχές της περιοχής μας, όμως τα δημοσιεύματα που διακίνησαν «ότι ο Δήμαρχος φέρεται να αρνήθηκε να εφαρμόσει την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με βάση την οποία, ο Δήμος παραχωρούσε δημοτική αίθουσα για να μιλήσει ο νέος υποψήφιος δήμαρχος Ανδρέας Στεργίου», με υποχρεώνουν να «απολογηθώ».
1.Πράγματι στη συνεδρίαση στις 12-10-2018 ημέρα Παρασκευη και ώρα 13: 00 μ. στο Δημοτικό Κατάστημα στην Δ.Ε. Αχελωου – Τ.Κ. Βραγκιανων, εισήχθη θέμα «Συζήτηση και λήψη απόφασης για παραχώρηση ή μη, αίθουσας του Δημαρχείου (Ανθηρό) βάσει υπαρ.Πρωτ. 2832/28-9-2018 αιτήσεως για αυτοδιοικητική εκδήλωση», με εισηγητή τον πρόεδρο του ΔΣ.
Εισαγωγικά φρόντισα να πληροφορήσω τους δημοτικούς συμβούλους για τα ισχύοντα και σύμφωνα με το Άρθρο 66 – Νόμος 4483/2017 – Παραχώρηση χρήσης πλατειών και άλλων κοινόχρηστων χώρων έναντι τέλους, χωρίς δημοπρασία
Στην παρ. 10 του άρθρου 13 του από 24.9/20.10.1958 β.δ., προστίθενται εδάφια δεύτερο και τρίτο ως εξής:
«Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί να προβλέπεται ποιοι από τους ανωτέρω χώρους κατ΄ εξαίρεση παραχωρούνται και χωρίς διενέργεια δημοπρασίας για πρόσκαιρη χρήση που δεν υπερβαίνει τις δέκα (10) μέρες και αφορά αποκλειστικώς τη διεξαγωγή εκδηλώσεων κοινωνικής αλληλεγγύης ή δράσεων τουριστικής, πολιτιστικής, καλλιτεχνικής ή δημόσιας εμπορικής προβολής. Με όμοια απόφαση ορίζονται οι ειδικότεροι όροι και η διαδικασία για την παραχώρηση της χρήσης των εν λόγω κοινόχρηστων χώρων, καθώς και το ύψος του τέλους, το οποίο εξαρτάται και από τον κοινωφελή ή μη χαρακτήρα της εκδήλωσης.».(Ημερομηνια ισχυος: 31/07/2017).
Επίσης το γεγονός ότι ή όποια απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, πρέπει να αναρτηθεί στο Διαύγεια, να αποσταλεί στον Ελεγκτή Νομιμότητας (Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας ΣΤ) και εφ, όσον εγκριθεί κατά νόμο, να εκτελεστεί.
Παρόμοια διαδικασία ακολουθήθηκε από το δημοτικό συμβούλιοΑργιθέαςμε την παραχώρηση της χρήσης των παλιών Σχολείων (Στεφανιάδας, Ρώσσηκλπ), με αιτούμενο επίσης τον «υποψήφιο δήμαρχο» και υπό την ιδιότητα του Προέδρου συλλόγου Στεφανιωτών «Η ΙΤΙΑ» και Γεν. Γραμματέα της ΠΟΑΣ.
Αναρτήθηκαν στο Διαύγεια οι αποφάσεις, εγκρίθηκαν κατά νόμο οι αποφάσεις, καταρτίσθηκαν συμφωνητικά, αναρτήθηκαν στο Διαύγεια κλπ.(τώρα αν εμφανίστηκαν οι αιτούντες ν΄ αναλάβουν τις ευθύνες και να αναπτύξουν πολιτιστικές δραστηριότητες … «μην είδατε τον Παναή;».
Αντίστοιχο αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αργιθεάτικων Συλλόγων (ΠΟΑΣ)- με Γ. Γραμματέα τον «υποψήφιο δήμαρχο», έγινε ομόφωνα δεκτό από το δημοτικό συμβούλιο και παραχωρήθηκε η αίθουσα για …πολιτιστική εκδήλωση.
Βεβαίως προηγουμένως απορρίφθηκαν («μετά πολλών επαίνων») αντίστοιχα αιτήματα «χρηματοδότησης» α-πολιτιστικών εκδηλώσεων στην Αργιθέα από την ΠΟΑΣ.
Αν βρήκεκάποιος αναρτημένη απόφαση στο Διαύγεια του δήμου Αργιθέας – πόσο μάλλον την έγκριση ή μη του Ελεγκτή Νομιμότητας- κερδίζει Χριστούγεννα στην Αργιθέα, με έξοδα της δημοτικής αρχής!
Ο μόνος που χάνει σίγουρα είναι ο πατέρας του αιτούντα, που συμμετείχε στο δημοτικό συμβούλιο και ψήφισε … την «παραχώρηση»!
- πολιτικός πολιτισμός και συναινέσεις.
Η συγκρότηση παρατάξεων και η δηλώσεις υποψηφιοτήτων στις Αυτοδιοικητικές εκλογές, είτε με τον «Καλλικράτη» είτε με τον «Κλεισθένη», ρυθμίζονται από αντίστοιχες διατάξεις, όπως και τα δικαιώματα και υποχρεώσεις των συμμετεχόντων, μεταξύ αυτών η απόκτηση ΑΦΜ, η διακίνηση του «πολιτικού χρήματος» και κυρίως η διοργάνωση αυτοδιοικητικών εκδηλώσεων.
Μέχρι τότε η Αργιθέα διαθέτει χώρους εστίασης και αναψυχής που αναμένουν τη στήριξη της τοπικής οικονομίας, πριν τη στήριξη των «μονίμων κατοίκων».
Το πρώτο συνθετικό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ο ΤΟΠΟΣ και ακολουθεί η Αυτοδιοίκηση.
Το μόνο που δεν ρυθμίζεται σ΄ αυτό τον τόπο είναι η ηθική στην πολιτική.