Τον διετή απολογισμό δράσης για την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας έκανε το απόγευμα της Πέμπτης ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος, σε ειδική εκδήλωση που οργάνωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο Θέατρο ΟΥΗΛ της Λάρισας. Ο Αντιπεριφερειάρχης τόνισε μεταξύ άλλων:
«Η συμπλήρωση της διετούς θητείας μας ως Αιρετή Περιφέρεια εκτιμώ πως είναι μια καλή ευκαιρία για να προχωρήσουμε σε έναν απολογισμό της μέχρι σήμερα δράσης μας. Ένας απολογισμός που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να διαπιστώσουν τι έχει γίνει κατά τη διάρκεια αυτής της διετίας αλλά και μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία, είμαι βέβαιος πως θα μας δοθεί η ευκαιρία να θέσουμε στόχους και προτεραιότητες για το υπόλοιπο της θητείας μας. Οφείλουμε να επισημάνουμε πως κληθήκαμε να διαχειριστούμε τα δημόσια πράγματα της Αιρετής Περιφέρειας, σε μια πολύ δύσκολη στιγμή. Μάλλον νομίζω πως θα ήμουν κοντά στην πραγματικότητα αν έλεγα πως είναι η πιο δύσκολη στιγμή από την μεταπολίτευση. Το τονίζω αυτό γιατί δυστυχώς επί των ημερών μας, μας έτυχε να καλούμαστε να διαχειριστούμε το έλλειμμα και όχι το περίσσευμα, όπως γινόταν σε προηγούμενες περιόδους. Κύριοι συνάδελφοι δεν τα λέω αυτά με τη λογική της μεμψιμοιρίας, της δημιουργίας εντυπώσεων, ή της δημιουργίας κάποιου άλλοθι.
Τα λέω για έναν και μοναδικό λόγο: Για να γίνει από όλους κατανοητό και κυρίως από όσους ασκούν εύκολη και ανέξοδη κριτική, ότι κατά τη διάρκεια της θητείας μας ξέσπασε η λαίλαπα της οικονομικής κρίσης, η οποία επηρεάζει κάθε πλευρά της δημόσιας αλλά και της ιδιωτικής ζωής. Οφείλουμε λοιπόν όσοι διατυπώνουμε δημόσιο λόγο, να λαμβάνουμε σοβαρά υπ όψιν αυτή την παράμετρο.
Σε ότι αφορά το έργο μας θα θυμίσω πως από την πρώτη στιγμή είχαμε τονίσει ότι κεντρικό μέλημα μας είναι ο πολίτης και η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του κοινωνικού συνόλου. Εκτιμώ ότι η μέχρι σήμερα πορεία μας, δικαιώνει αυτό το στόχο.
Είναι βέβαιο πως αυτά τα δύο χρόνια δεν λύσαμε όλα τα προβλήματα που προϋπήρχαν ή αν θέλετε θα έλεγα πως λύσαμε προβλήματα αλλά και καινούργια προβλήματα προέκυψαν. Όμως υπογραμμίζω με έμφαση ότι σε αυτή τη διετή πορεία βρεθήκαμε κοντά στον πολίτη και στα προβλήματα του. Στηρίξαμε με κάθε τρόπο τη δύσκολη καθημερινότητα του και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Η στάση μας αυτή φάνηκε ξεκάθαρα στον τρόπο που χειριστήκαμε τα δημόσια πράγματα. Θέσαμε ως πρώτη μας προτεραιότητα τα συμφέροντα των Θεσσαλών πολιτών. Στηρίξαμε όλους τους αγώνες που έγιναν με στόχο η Θεσσαλία και ειδικότερα η Καρδίτσα για την οποία και είμαι πιο αρμόδιος να μιλήσω, να αποφύγει να καταγράψει απώλειες σε επίπεδο υποδομών. Δεν λέω ότι πετύχαμε σε όλα, είναι όμως δεδομένο πως αν δεν τηρούσαμε αυτή τη στάση, πιστεύω πως οι απώλειες θα ήταν αρκετά μεγαλύτερες. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να σταθώ στην στάση του Περιφερειάρχη του κ. Αγοραστού, ο οποίος μας έδωσε πάντα τις ορθές κατευθύνσεις και στήριξε με όλες του τις δυνάμεις τη δική μας προσπάθεια. Ο κ. Αγοραστός αντιλαμβάνεται τη Θεσσαλία ως ένα ενιαίο διαμέρισμα και νομίζω πως πέραν των άλλων αυτή είναι η μεγάλη του επιτυχία. Είναι στην κυριολεξία και πολίτης και αιρετός με Θεσσαλική συνείδηση.
Εμείς ως Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας από την πρώτη στιγμή δώσαμε αγώνα ενάντια σε όποια απόφαση έθιγε τα συμφέροντα της Καρδίτσας. Δημιουργήσαμε ενιαία στάση με τους άλλους θεσμικούς παράγοντες της περιοχής, όπως οι βουλευτές, οι δήμαρχοι, οι παράγοντες της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, με στόχο να ασκούμε κάθε φορά αποτελεσματική πίεση προς τα κέντρα λήψης αποφάσεων. Όπως ανέφερα και πριν δεν καταφέραμε όλους τους στόχους μας, αλλά αποτρέψαμε αρνητικές εξελίξεις που αφορούσαν στην κατάργηση δομών και υπηρεσιών.
Για Ε – 65 και Αχελώο
Πριν μπω σε κάποια ειδικότερα θέματα, θα ήθελα να σταθώ επιγραμματικά σε δύο κορυφαία έργα για τη Θεσσαλία και φυσικά για την Καρδίτσα. Πρόκειται για τον Ε – 65 και τον Αχελώο. Δεν θα μακρηγορήσω καθώς νομίζω πως στους περισσότερους είναι γνωστή και η σπουδαιότητα και η ιστορία τους. Και επειδή ο Περιφερειάρχης έχει αναλάβει σειρά πρωτοβουλιών για αυτά τα έργα και ως πλέον αρμόδιος εμού μπορεί να τις αναλύσει, δεν θα σταθώ ιδιαίτερα σε αυτό το κομμάτι. Θα ήθελα όμως να τονίσω ότι όσοι εύκολα σηκώνουν την σημαία της κριτικής οφείλουν να κατανοήσουν ότι αυτού του είδους τα ζητήματα, δεν αντιμετωπίζονται με ακτιβιστικές ενέργειες αλλά με διάλογο και επιχειρήματα. Απορώ μάλιστα για την εντυπωσιακή τους μεταμόρφωση κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς παλαιότερα δεν είχαν αποκαλύψει τον τόσο έντονο ακτιβιστικό τους χαρακτήρα.
Εξοικονόμηση πόρων
Σε επίπεδο δημόσιας διοίκησης και λειτουργικών δαπανών εκτιμώ ότι πετύχαμε πολύ σημαντικά πράγματα. Πετύχαμε πολύ μεγάλη εξοικονόμηση πόρων που επενδύθηκαν προς όφελος των συμπολιτών μας. Μεταφέραμε και συστεγάσαμε υπηρεσίες, εξορθολογήσαμε τις λειτουργικές δαπάνες και καταφέραμε να τις μειώσουμε κατά 40% σε σχέση με τις λειτουργικές δαπάνες του τελευταίου έτους της Νομ. Αυτοδιοίκησης.
Καλύπτουμε την αναπτυξιακή υστέρηση
Θα σταθώ όμως στο θέμα των υποδομών και της ανάπτυξης. Νομίζω ότι θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η Δυτική από την Ανατολική Θεσσαλία είχε κατά το παρελθόν μια σημαντική αναπτυξιακή υστέρηση. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η χώρα μας πήρε πολλά κοινοτικά κονδύλια. Να θυμίσω το Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα (Μ.Ο.Π), τα τρία πακέτα συνοχής ή πακέτα Ντελόρ και πολλά ακόμη υποπρογράμματα που χρηματοδότησε είτε η Ευρωπαϊκή Ένωση, είτε ο κρατικός προϋπολογισμός.
Δυστυχώς και νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να το σημειώσουμε, παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν οι προκάτοχοι μας και τις γενναίες χρηματοδοτήσεις, δεν κατάφεραν να μειώσουν αυτό το αναπτυξιακό έλλειμμα. Θα έλεγα δε ότι η ψαλίδα τα τελευταία χρόνια αντί να κλείσει άνοιγε.
Έτσι όταν αναλάβαμε τα καθήκοντα μας, μεταξύ των άλλων θέσαμε ως προτεραιότητα να καλύψουμε αυτή την υστέρηση. Και μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι η ψαλίδα έχει αρχίσει να κλείνει.
Για το ΕΣΠΑ
Για να έρθω σε πιο ειδικά ζητήματα θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:
Το σπουδαιότερο χρηματοδοτικό εργαλείο όταν αναλάβαμε τα καθήκοντα μας ήταν και παραμένει το ΕΣΠΑ. Από τη στιγμή που αναλάβαμε την αρμοδιότητα του τον Ιούλιο του 2011, σε ότι αφορά την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, βρήκαμε πολλά έργα σταματημένα εξαιτίας γραφειοκρατικών και ουσιαστικών προβλημάτων. Η απορρόφηση κονδυλίων βρισκόταν σε χαμηλό, ακόμη και μηδενικό επίπεδο και υπήρχε πολύ μεγάλος κίνδυνος απένταξης έργων. Με την ουσιαστική στήριξη του Περιφερειάρχη, ως Καρδίτσα, καταφέραμε να μην απενταχθεί κανένα έργο και πλέον σχεδόν όλα να εξελίσσονται με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Επιπλέον τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται σε κάποια έργα είναι διαχειρίσιμα και αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση.
Για το ΕΑΠΝΑ και το ΠΙΝΔΟΣ
Σοβαρά προβλήματα υποχρηματοδότησης αντιμετώπιζαν και δύο ακόμη σπουδαία χρηματοδοτικά εργαλεία για την Καρδίτσα. Το ΕΑΠΝΑ και το ΠΙΝΔΟΣ. Στο ΕΑΠΝΑ για παράδειγμα, επειδή στηριζόταν αποκλειστικά σε Εθνικούς πόρους και ως γνωστόν λεφτά δεν υπάρχουν, προέκυψαν σημαντικά θέματα για μια σειρά από έργα. Με συνεχή πίεση και με κατάλληλους χειρισμούς καταφέραμε να έχουμε πλέον ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα σε αυτό το επίπεδο και τα έργα να προχωρούν. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις, οι ρυθμοί να μην είναι αυτοί που επιθυμούμε, αλλά σίγουρα δεν μιλάμε πλέον για σταματημένα έργα.
Έργα ποιότητας ζωής
Στον τομέα της ποιότητας ζωής δρομολογήσαμε ή προχωρήσαμε σημαντικά έργα. Κατ’ αρχήν πετύχαμε την Ύδρευση της Ανατολικής Πλευράς της Π.Ε. Καρδίτσας από τη Λίμνη Σμοκόβου. Δεν το πετύχαμε εύκολα. Ο Περιφερειάρχης τέθηκε επικεφαλής αυτής της προσπάθειας και έδωσε στην κυριολεξία μάχη με τους γραφειοκρατικούς μηχανισμούς (που πολλές φορές αντιλαμβάνονται ως ανάπτυξη μόνο ότι αφορά την Αθήνα) για να καταφέρουμε να έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 43 εκ. ευρώ και ήδη εκτελείται. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα έργα στη Θεσσαλία. Είναι ένα έργο πνοής, καθώς στο σύνολό του, θα δώσει λύσει στο πρόβλημα υδροδότησης 39 οικισμών των Δήμων Καρδίτσας, Σοφάδων και Παλαμά. Με το έργο αυτό θα παρέχεται πλέον καλής ποιότητας πόσιμο νερό για τους πολίτες, ενώ παράλληλα θα υπάρξουν σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη.
Κατασκευάζονται δύο νέοι αγωγοί ύδρευσης του Κεντρικού και Βόρειου αγωγού του Συνδέσμου Καρδίτσας. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 8.900.000 ευρώ. Το έργο εκτελείται.
Τα έργα ύδρευσης που κατασκευάζονται στους οικισμούς Καλύβια Πεζούλας, Πεζούλα, Νεράιδα και Νεοχώρι. Προϋπολογισμός 1.870.000 €.
Με την εργολαβία θα καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη υδροδότηση των παραλίμνιων οικισμών Καλυβίων Πεζούλας-Πεζούλας-Νεράιδας-Νεοχωρίου και θα λυθεί ένα σοβαρό πρόβλημα που απασχολεί πολλά χρόνια τους κατοίκους των οικισμών αυτών. Το έργο εκτελείται.
Για το Διοικητήριο
Για το Διοικητήριο το οποίο είναι έργο μέγιστης σημασίας και για το οποίο υπάρχει καθυστέρηση εξ αιτίας της κήρυξης έκπτωτου του αναδόχου, εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα το έργο θα απεμπλακεί από τα προβλήματα που έχει και θα συνεχιστεί η κατασκευή του.
Για τον αγροτικό τομέα
Για τον αγροτικό τομέα η Αντιπεριφέρεια εκτελεί σειρά έργων με στόχο να στηρίξει τους αγρότες της Καρδίτσας. Ειδικότερα: Βρίσκεται σε εξέλιξη εκτεταμένο πρόγραμμα αγροτικού εξηλεκτρισμού συνολικού προϋπολογισμού 1,85 εκ. ευρώ περίπου. Είναι από τα μεγαλύτερα προγράμματα που υλοποιούνται σε όλη τη χώρα και στοχεύει να μειωθεί το κόστος παραγωγής για όσο το δυνατόν περισσότερους αγρότες, καθώς η τιμή του πετρελαίου έχει ανέβει κατακόρυφα.
Ακόμη προωθείται πρόγραμμα αγοράς και εγκατάστασης inverter, προϋπολογισμού 200.000 ευρώ που στοχεύει στην εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας και νερού.
Επίσης προχωρά πρόγραμμα υπογειοποίησης τμήματος του αρδευτικού δικτύου.
Θα πρέπει ακόμη να προσθέσω το εκτεταμένο πρόγραμμα αγροτικής οδοποιίας συνολικού προϋπολογισμού 900.000 ευρώ καθώς και το πρόγραμμα συντήρησης και καθαρισμού των αρδευτικών και αποστραγγιστικών καναλιών όπου καθαρίστηκαν και συντηρήθηκαν 132 χιλ. δικτύου με συνολικό προϋπολογισμό 370.000 ευρώ.
Επίσης επίκειται η ένταξη στο ΕΣΠΑ των αντιπλημμυρικών έργων στο Μέγα ποταμό, συνολικού προϋπολογισμού 15.000.000 εκ. ευρώ. Έργο που θα βοηθήσει σημαντικά τους αγρότες καθώς και το σύνολο των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, που συχνά απειλούνται από τις πλημμύρες του ποταμού.
Οδικά έργα
Στον τομέα των οδικών έργων έχουμε σε εξέλιξη τις παρακάμψεις Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου, που παρά τα προβλήματα που υπήρξαν προχωρούν κανονικά. Το έργο είναι προϋπολογισμού 13.600.000 ευρώ. Ακόμη στην κατασκευή της γέφυρας στον ποταμό Καλέντζη (γέφυρας Προδρόμου) έργο που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 1,655 εκ. ευρώ και αναμένεται να δημοπρατηθεί προσεχώς.
Επίσης ένα τεράστιας σημασίας οδικό έργο το οποίο αναμένεται να επαναδημοπρατηθεί είναι το Ν. Μοναστήρι – Σοφάδες, με προϋπολογισμό 14.000.000 ευρώ.
Άλλα οδικά έργα στην Π.Ε. Καρδίτσας
Κατασκευή οδού Γεφύρια – Όρια Νομού Λάρισας. Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.562.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφηκε στο ποσό των 935.694,12. Το έργο βρίσκεται στην τελική του φάση. Απομένουν εργασίες κατασκευής της δεύτερης στρώσης ασφαλτοτάπητα και σήμανσης στο τμήμα της οδού από την γέφυρα Φαρσαλίτη έως τα όρια με το νομό Λάρισας. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 30-06-2013
Οδός Βλάσι – Ι.Μ.Σπηλιάς (τμήμα γέφυρα Παλιαντώνη- Ι.Μ. Σπηλιάς). Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.000.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 533.090,70. Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες οδοστρωσίας. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 30-06-2013
Βελτίωση οδού Αγιοπηγής – Κέδρου (τμήμα Αγιοπηγής Ζαϊμι)
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.000.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφηκε στο ποσό των 985.190.69ευρώ. Ολοκληρώθηκε τμήμα της οδού μήκους 2.300 μ. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 30-06-2013
Κατασκευή οδού Νεράϊδα – Τριφύλλα. Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.300.000. ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 801.020. Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες οδοστρωσίας. Το έργο βρίσκεται σε φάση υποκατάστασης του αναδόχου.
Οδός Καναλίων – Αγ. Ακακίου- Μορφοβουνίου
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 4.570.00 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 4.248.884,88. Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες οδοστρωσίας στο κεντρικό τμήμα της οδού Κανάλια – Μορφοβούνι και εκτελούνται στην συνδετήρια οδό με τον Άγιο Ακάκιο. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 30-06-2013
Οδικό κύκλωμα Λίμνης Σμοκόβου (τμήμα Φράγμα Λουτροπηγής)
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 2.700.000 ευρώ Η σύμβαση υπογράφηκε στο ποσό των 2.510.365,68. Ολοκληρώθηκε η κατασκευή της οδού και η σήμανση αυτής. Απομένει η τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 30-06-2013
Παράκαμψη Νεοχωρίου – Μπελοκομύτη οδικού κυκλώματος λίμνης Πλαστήρα
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανέρχεται στο ποσό των 6.675.000ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 3.883.915.01 Λόγω της καθυστέρησης της κοπής των δέντρων η έναρξη των εργασιών έγινε το καλοκαίρι. Έχει γίνει διάνοιξη μήκους 2.500μ. περίπου και έχουν κατασκευασθεί 3 κιβωτοειδείς οχετοί.
Οδός Βλάσι – Ι.Μ. Σπηλιάς (τμήμα Γέφυρας Ραγάζια μέχρι διασταύρωση προς Ι.Μ. Σπηλιάς)
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανέρχεται στο ποσό των 1.180.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 578.089,30. Το έργο βρίσκεται στη διαδικασία υποκατάστασης του αναδόχου.
Οδός Μολόχα – Σαραντάπορο. Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 990.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 436.963,04. Ολοκληρώθηκαν οι χωματουργικές εργασίες , η κατασκευή των οχετών και της επενδεδυμένης διώρυγας σε ποσοστό 50% καθώς και η οδοστρωσία σε ποσοστό 80%. Το έργο βρίσκεται στη διαδικασία υποκατάστασης του αναδόχου.
Βελτίωση, συντήρηση και αποκατάσταση πεδινού οδικού δικτύου
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.100.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 558.549,15. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν.
Βελτίωση συντήρησης και αποκατάστασης ορεινού οδικού δικτύου
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 1.100.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 559.235,54. Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης 15-02-2013
Βελτίωση συντήρησης και αποκατάστασης ημιορεινού οδικού δικτύου
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 500.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφηκε στο ποσό των 212.678,23. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν
Σήμανση στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Π.Ε. Καρδίτσας
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 150.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 87.000. Εκτελούνται εργασίες. Προβλεπόμενη περαίωση 18-03-2012
Συντήρηση φωτεινών σηματοδοτών οδικού δικτύου Π.Ε. Καρδίτσας
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 95.000. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 83.600.Εκτελούνται εργασίες.
Αποπεράτωση οδού Μυρίνη – Μακρυχώρι
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 395.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 247.998,19. Εκτελούνται εργασίες.
Αποκατάσταση ζημιών από κατολισθήσεις στο οδικό δίκτυο της Δ.Ε. Μενελαϊδος και Τ.Κ. Λουτροπηγής του Δήμου Σοφάδων Ν. Καρδίτσας
Ο προϋπολογισμός μελέτης ανερχόταν στο ποσό των 200.000 ευρώ. Η σύμβαση υπογράφτηκε στο ποσό των 102.000. Εκτελούνται εργασίες».
Εκείνο που θέλω να πω κλείνοντας είναι πως σε αυτή τη πρώτη διετία κερδίσαμε ένα μεγάλο στοίχημα: Παρά τις ελλείψεις και τις αδυναμίες, παρά την υποχρηματοδότηση, παρά τις πολλές γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, η εκτίμηση μου είναι ότι ο θεσμός της Αιρετής Περιφέρειας καταξιώθηκε στη συνείδηση των πολιτών.
Εν κατακλείδι δεν ισχυριζόμαστε ότι λύσαμε όλα τα προβλήματα. Αντιμετωπίσαμε όμως και αντιμετωπίζουμε πολλά από αυτά.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω, πως το υπόλοιπο διάστημα θα είναι ακόμη πιο δημιουργικό, καθώς πολλά έργα και δράσεις, έχουν ωριμάσει και είναι έτοιμα να ολοκληρωθούν ή να μπουν σε φάση κατασκευής. Είμαι βέβαιος πως στον τελικό απολογισμό, το ισοζύγιο για τη Θεσσαλία και τους πολίτες της θα είναι θετικό. Όπως θετικό θα είναι για την Καρδίτσα και τους πολίτες της».
Με εκτίμηση
Βασίλης Τσιάκος
Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας