Ασφαλτοστρώνονται δρόμοι στις συνοικίες της Καρδίτσας


  Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο «Εργασίες Οδοποιίας και Ασφαλτόστρωσης Δήμου Καρδίτσας», με το οποίο θα καλυφθούν σημαντικές ανάγκες σε υποδομές οδοποιίας σε συνοικίες της πόλης.

Το έργο προϋπολογισμού 330.000 ευρώ που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Θησέας» και ίδια έσοδα του Δήμου αφορά  στην κατασκευή Δημοτικών δρόμων συνολικού μήκους 2,5 χλμ περίπου, κυρίως σε νεοενταχθείσες περιοχές της πόλης.

Ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Δομ. Βερίλλης συνοδευόμενος από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Β. Σουφλάκο επισκέφθηκε το χώρο όπου εξελίσσεται το έργο και επιθεώρησε τις εργασίες σε δήλωσή του τόνισε τα εξής:

« Οι ανάγκες του Δήμου για έργα οδοποιίας τόσο στην πόλη, όσο και στα Δημοτικά Διαμερίσματα είναι μεγάλες. Ως Δημοτική Αρχή ιεραρχούμε αυτές τις ανάγκες και φροντίζουμε προγραμματισμένα και μεθοδικά να αξιοποιούμε κάθε χρηματοδοτική δυνατότητα για την εκτέλεση των αναγκαίων έργων. Με το συγκεκριμένο έργο παρεμβαίνουμε σε νεοενταχθείσες στο σχέδιο πόλης περιοχές, συμπληρώνοντας και βελτιώνοντας τις υποδομές τους.

Αυτό το διάστημα στο Δήμο Καρδίτσας υλοποιούμε ένα πρωτόγνωρο για την πόλη και τα Δημοτικά Διαμερίσματα έργο, όσον αφορά την οδοποιία και τις αναπλάσεις πεζοδρομίων, τόσο σε έκταση και όγκο, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Οι εργασίες προχωρούν με ικανοποιητικούς ρυθμούς και σε συνεργασία με άλλους φορείς, όπως η ΔΕΥΑΚ και οι Οργανισμοί κοινής ωφέλειας για να μην έχουμε μελλοντικές τομές.»

Ποιοι δρόμοι περιλαμβάνονται

Λόγω του ότι η εργολαβία αυτή ξεκινά σε δύσκολο χρονικό σημείο (αρχές χειμώνα) η εκτέλεσή της θα γίνει δυο  φάσεις. Η 1η φάση που αφορά κατευθείαν ασφαλτοστρώσεις (με ή χωρίς φρεζάρισμα) άρχισε τη Τετάρτη 18-11-2009 και θα ολοκληρωθεί σε 2-3 ημέρες. Η 2η φάση η οποία έχει εργασίες πλήρους οδοποιίας (εκσκαφές, χωματουργικά, κράσπεδα, κ.λ.π.) ακολουθεί αμέσως μετά και σε συνάρτηση με τις καιρικές συνθήκες. Οι περισσότεροι δρόμοι βρίσκονται σε νεοενταχθείσες περιοχές και δεν έχει ολοκληρωθεί από τη ΔΕΥΑΚ η κατασκευή των απαραίτητων υποδομών σε δίκτυα αποχέτευσης όμβριων και λυμάτων. Στην περίπτωση αυτή για να πραγματοποιηθούν στο τέλος οι εργασίες ασφαλτόστρωσης θα πρέπει να προηγηθούν οι εργασίες από τη ΔΕΥΑΚ.

Οι δρόμοι λοιπόν κατηγοριοποιούνται σε 2 φάσεις :

ΦΑΣΗ 1η

1.   1η Μαη και στενάκι κάθετα σε αυτή (μεταξύ των Ο.Τ 693, 639Γ και 729)

2.   οδός κάθετα στην Ερμογένους (μεταξύ των Ο.Τ 734 και 732)

3.   Ύδρας  (από Καποδιστρίου μέχρι Ψαρρών)

4.   Κονδύλη  (από Σωτήρος μέχρι Μυρμιδόνων)

5.   Διασταύρωση Ποσειδώνος και Κ. Επισκόπου σε συνδυασμό με τις εργασίες ασφαλτόστρωσης που θα γίνουν έναντι του αντλιοστασίου. 

6.   Διασταύρωση Θεταλλών και Τιτανίου

7.   Εθν. Μακαρίου (κάτω από το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής).

8.   Περιμετρική  οδός παράλληλη στη Γορδίου Αναστασίου (στα όρια των οικισμών Αγ. Νικολάου και Αναθ. Καμινάδων)

9.   Διασταύρωση Ποσειδώνος και Κ. Επισκόπου  (έναντι αντλιοστασίου)

10.  Παπαγιαννέικα

11.  Σιδηράς Μεραρχίας (μεταξύ των Ο.Τ 912 και 914)

12.  Καροπλεσίου (μεταξύ των Ο.Τ 968 και 966)

13.  Πάροδος Γόμφων (μεταξύ των Ο.Τ 505Α και 505Β)

ΦΑΣΗ 2η

1.   Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 732 και 733

2.   Πεζόδρομος Σολωμόντα Σολωμου

3.   Ύδρας  (από Κολοκοτρώνη μέχρι Ψαρρών)

4.   Πεζόδρομος στην Αγ. Κυριακή

5.   οδός  μεταξύ των Ο.Τ 420 και 1242

6.   Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 809 και 811 (από Αγ. Σεραφείμ μέχρι Ιεζεκιήλ

7.   Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 809 και 810

8.   Πεζόδρομος Γούλα Θεόκριτου

9.   Πεζόδρομος  μεταξύ των Ο.Τ 1004 και 1005

10.  Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 1034 και 1035

11.  Πεζόδρομος  (Νιάλας 31)

12.  Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 992 και 993

13.  Πεζόδρομος Φιλοκτήτη μεταξύ των Ο.Τ 989 και 990 

14.  Περιοχή Αγ. Παντελεήμονα (μεταξύ των Ο.Τ 1096 και 1097. Στην οδό αυτή θα πραγματοποιηθούν επιπλέον εργασίες κατασκευής κρασπεδόρειθρων).

15.  Πεζόδρομος μεταξύ των Ο.Τ 859 και 939 (προέκταση Οθωνος)

16.  Υπατίας (μεταξύ των Ο.Τ 988 και 992). Στην οδό αυτή θα πραγματοποιηθούν επιπλέον εργασίες κατασκευής κρασπεδόρειθρων).

Προηγούμενο άρθρο Στη λίμνη Πλαστήρα το 9ο Επιστημονικό Συμπόσιο Φυσικής
Επόμενο άρθρο ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΣΦΥΚΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ