Μάλλον από τη νέα χρονιά θα αρχίζουν να ζεσταίνονται οι μπουλντόζες για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα στον Ε65.
Το νότιο άκρο του αυτοκινητόδρομου, είναι στο μικροσκόπιο της Κομισιόν εδώ και μήνες και η αλληλογραφία μεταξύ της Διαχειριστικής Αρχής και της DG Com είναι συνεχής και εξαντλητική. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com η διαδικασία έγκρισης είναι αρκετά χρονοβόρα καθώς πρόκειται ουσιαστικά για ένα ποσό που θα δοθεί χωρίς να έχει υπάρξει διαγωνισμός και τα βήματα είναι πολύ προσεκτικά.
Πηγές πολύ κοντά στο θέμα αναφέριυν στο ypodomes.com ότι το πλέον πιθανόν είναι να οδηγηθούμε στο 2018 για να δούμε το έργο να ενεργοποιείται. Το κόστος είναι 300εκατ.ευρώ και αφορά τα πρώτα 31,5χλμ του αυτοκινητόδρομου από τον Ανισόπεδο Κόμβο πριν την είσοδο της πόλης της Λαμίας, μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας.
Την ίδια ώρα κανείς δεν γνωρίζει την τύχη του έτοιμου τμήματος Ξυνιάδα-Τρίκαλα μήκους 80χλμ, που είναι και το μοναδικό από τα πέντε έργα σε αυτοκινητόδρομους που παραμένει χωρίς παράδοση. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για την ανάγκη ολοκλήρωσης των 8χλμ του συνδετήριου δρόμου μεταξύ της αρχής του δρόμου του Ε65 στην Ξυνιάδα και του τοπικού δικτύου.
Το μεγάλο μειονέκτημα του τμήματος Ξυνιάδα-Τρίκαλα είναι η μη σύνδεση του με κανένα άλλο αυτοκινητόδρομο παρά μόνο με τον ταχείας κυκλοφορίας Τρίκαλα-Λάρισα. Αυτό το γεγονός τον καθιστά “τυφλό” και οι προβλέψεις για τις ροές είναι ιδιαίτερα χαμηλές σε σχέση με τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.
Εδώ βέβαια “κολλάει” και το επείγον της υπόθεσης υλοποίησης του νότιου άκρου από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα που θα δώσει τις απαραίτητες ροές στον Ε65. Σημαντικό στοιχείο της κατασκευής θα είναι η ταχύτητα ολοκλήρωσης καθώς ένα τμήμα 15χλμ είναι έτοιμο κατά 40%, ενώ το μεγάλο τεχνικό έργο της Σήραγγας Δομοκού είναι περίπου στο 30% (1.000 από τα 3.000 μέτρα).