Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας


Το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας στη συνεδρίαση που πραγματοποίησε την Πέμπτη 25/10/2012 συζήτησε και έλαβε αποφάσεις για διάφορα ζητήματα του Δήμου:

Ειδικότερα ενέκρινε ομόφωνα τα εξής:

-Την 9η αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου Καρδίτσας, οικονομικού έτους 2012

-Τον καθορισμό τελών διέλευσης, τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης και ύψους των εγγυήσεων καλής εκτέλεσης των εργασιών διέλευσης δικτύων ηλεκτρονικής επικοινωνίας

-Τη συγκρότηση επιτροπής ελέγχου υλοτομίας στο διακατεχόμενο δάσος Αγ. Γεωργίου

-Τα περιοριστικά μέτρα βοσκής στο Δημοτικό Δάσος Καλλιθήρου

-Την εκκαθάριση και συνέχιση των εργασιών του έργου “Κατασκευή Κεντρικών Πεζοδρόμων” που αφορά τον πεζόδρομο της Αβέρωφ. Το ημιτελές έργο θα συνεχισθεί και θα ολοκληρωθεί με νέα εργολαβία που χρηματοδοτείται με 239.050 € από το πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ και αναλογεί στο ανεκτέλεστο υπόλοιπο του αρχικού έργου.

– Το πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής του έργου «Συνολικές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις στο κέντρο της πόλης για διευκόλυνση ΑΜΕΑ»

– Το πρωτόκολλο προσωρινής παραλαβής του έργου «Αποκατάσταση Χώρου Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων» στη θέση «Μετόχι – Ξηραύλακας» του Δήμου Καρδίτσας

-Τον 1ο Ανακεφαλαιωτικό Τακτοποιητικό Πίνακα του έργου “Συντηρήσεις και βελτιώσεις σχολικών κτιρίων Δ.Ε Καλλιφωνίου

-Την υποβολή ΤΔΕ στον Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης της ΕΕΤΑΑ ΑΕ για το έργο: “Περιβαλλοντική αναβάθμιση κοινόχρηστου δημόσιου χώρου στη θέση Παλέρμο του Δήμου Καρδίτσας”

-Τον ορισμό επιτροπής παραλαβής προμήθειας ειδών ένδυσης προσωπικού (μέσα ατομικής προστασίας) για το οικονομικό έτος 2012.

-Τον ορισμό επιτροπής παραλαβής  προμήθειας ειδών ένδυσης δημοτικής αστυνομίας (στολές θέρους) για το οικονομικό έτος 2012

-Την  αντικατάσταση μελών επιτροπών  παραλαβής  προμήθειας τροφίμων  παιδικών σταθμών λόγω συνταξιοδοτήσεων

-Τον καθορισμό του τρόπου ανάθεσης προμηθειών έτους 2012.(αφορά την προμήθεια ειδών και τη διενέργεια εργασιών με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης – β φάση)

-Τον καθορισμό του τρόπου ανάθεσης προμηθειών έτους 2012 – σκέλος ανοιχτών διαγωνισμών προμηθειών (αφορά την προμήθεια γάλακτος εργαζομένων, καυσίμων & λιπαντικών και τροφίμων παιδικών σταθμών)

 

– Λειτουργικά ζητήματα που αφορούν το Κληροδότημα Βαλταδώρου.

-Τη σύσταση επιτροπής παράδοσης – παραλαβής μισθίου (Δασικό Χωριό “Δρυάδες”) (εισ.: Αν. Καρράς)

-Τον  καθορισμό αριθμού και κατηγορίας αδειών υπαίθριου στάσιμου εμπορίου και αδειών υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου τύπου Α’ και Β’ για το έτος 2013

-Τον καθορισμό τιμής μονάδας αποζημίωσης λόγω ρυμοτομίας (Παν. Ράμμου)

-Την προέγκριση δαπανών εκδηλώσεων για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

-Τις εκτός έδρας μετακινήσεις του κ. Δημάρχου

 

Επίσης ενέκρινε κατά πλειοψηφία:

-Τον συμψηφισμό οφειλών του Δήμου Καρδίτσας προς το Ελληνικό Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία με τους  παρακρατηθέντες πόρους

-Την ένταξη διαχείρισης της ύδρευσης των Δημοτικών Ενοτήτων στη ΔΕΥΑΚ

-Την ίδρυση και τον κανονισμό λειτουργίας κοινωνικού ιατρείου και κοινωνικού φαρμακείου στον Δήμο Καρδίτσας

-Την προέγκριση εκδηλώσεων του Δήμου Καρδίτσας στα πλαίσια υλοποίησης της Πράξης “Ευκαιρίες απασχόλησης για όλους τους πολίτες” της Αναπτυξιακής Σύμπραξης “ΕΝΤΟΣ”

 

Προηγούμενο άρθρο ΈΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΣΤΟ «ΠΑΛΕΡΜΟ» ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Επόμενο άρθρο Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Τριτέκνων της Καρδίτσας - Στα πλαίσια πανελλαδικής κινητοποίησης