Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας ανακοινώνεται ότι έχει εκδοθεί η εγκύκλιος αποσπάσεων εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2017-2018, σύμφωνα με την οποία καλούνται οι εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις απόσπασης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες αποσπάσεων:
α) γενικές από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης,
β) στα Μουσικά Σχολεία,
γ) στα Καλλιτεχνικά Σχολεία,
δ) στα Εκκλησιαστικά Σχολεία,
ε) σε ΚΕΔΔΥ και
στ) σε ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ
Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 9-5-2017 έως 15-5-2017 και ώρα 15.00, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://opsyd.sch.gr), με τον τρόπο που ορίζεται στo Κεφάλαιο Β’ παρ. 1.1. της εγκυκλίου αποσπάσεων η οποία έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά σε όλα τα σχολεία Β/θμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας.
Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες αποσπάσεων. Παρακαλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς που θα κάνουν αιτήσεις για απόσπαση να διαβάσουν προσεκτικά την εγκύκλιο καθώς μετά την οριστικοποίηση της αίτησής τους δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ δυνατότητα επέμβασης στην αίτηση ούτε από τους ίδιους ούτε από τις Διευθύνσεις.
Ιδιαίτερα τονίζουμε
Α) Πριν την πρώτη υποβολή αίτησης απόσπασης, οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να εγγραφούν στο ΟΠΣΥΔ (https://opsyd.sch.gr), ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του. Οδηγίες για την εγγραφή και για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης απόσπασης περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης στη ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση. Εάν οι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει την προηγούμενη χρονιά αίτηση απόσπασης έχουν αποκτήσει ήδη κωδικούς τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν.
Β) Σημαντική παρατήρηση για τον τρόπο υποβολής της αίτησης -Κεφάλαιο Γ. 2. (σελ. 8 και εξής). Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα απαραίτητα επίσημα αποδεικτικά στοιχεία των κριτηρίων ή επικαλούμενων λόγων απόσπασης. Οι εκπαιδευτικοί, υποβάλλοντας την αίτηση και πριν την «Οριστική Καταχώριση», πρέπει να μεταφορτώνουν/«ανεβάζουν» (upload) τα δικαιολογητικά στην αίτησή τους σε ένα (1) αρχείο zip ή pdf μέχρι 8 ΜΒ, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Σε περίπτωση που υπάρχει υπέρβαση του ανωτέρω ορίου, λόγω πληθώρας δικαιολογητικών, δύναται να γίνει αποστολή συμπληρωματικών δικαιολογητικών στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης που ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο θα αναφέρεται το ονοματεπώνυμό τους, ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης και το κριτήριο μοριοδότησης που αφορά. Τα ανωτέρω θα μνημονεύονται και στις παρατηρήσεις της ηλεκτρονικής αίτησης. Εάν δεν σημειωθούν τα δικαιολογητικά στις Παρατηρήσεις της αίτησης πριν την οριστικοποίησή τους η Διεύθυνση ΔΕΝ δύναται να τα συνυπολογίσει στη μοριοδότηση. Έντυπα δικαιολογητικά δεν μπορούν να γίνουν δεκτά.
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποσταλούν όσα δικαιολογητικά δεν δύναται να μεταφορτωθούν είναι: metatheseisddekar@gmail.com.
Παρακαλούμε να ενημερωθούν ενυπόγραφα όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο σχολείο σας.