Στις 15/10/2016 δημοσιεύσατε ένα κείμενο στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο γεμάτο ανακρίβειες, που προσβάλλει το Δ.Σ. και τους εργαζόμενους της «Παυσίλυπον Α.Ε.»
Είτε η ενημέρωσή σας από τους συνεργάτες σας ήταν ελλιπής, είτε συνειδητά παραπλανείτε, για το τι ακριβώς συνέβαινε στην «Παυσίλυπον Α.Ε.» σχετικά με την λογιστική υποστήριξη της επιχείρησης επί θητείας σας.
Η σύμβαση της λογίστριας με την «Παυσίλυπο Α.Ε» ΑΝΕΡΧΟΤΑΝ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 17.000 ευρώ για το έτος 2014 και αφορούσε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ λογιστικές υπηρεσίες. ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν ήταν, όπως λανθασμένα για τις εντυπώσεις αναφέρατε, στις υποχρεώσεις της η καθημερινή διαχείριση του Παυσιλύπου. Αυτό άλλωστε δεν θα μπορούσε να συμβεί , γιατί δεν θα της το επέτρεπε το ωράριό της που δεν ξεπερνούσε τις 4 με 5 ώρες ημερησίως.
Όσον αφορά τις 4.000 € που αναφέρατε, είτε λανθασμένα είτε εσκεμμένα, ότι πληρώνατε στη θητεία σας για την λογιστική υποστήριξη, να σας ενημερώσω λοιπόν, πως αφορούν ποσά που δόθηκαν σε εξωτερικό λογιστή για την σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων (κοινώς Ισολογισμό), για το οποίο ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ η Οικονομολόγος της «Παυσίλυπον Α.Ε.», παρ όλο που το ποσό της σύμβασής της ανερχόταν στις 17.000€. Άρα η λογιστική υποστήριξη επί θητείας σας κόστιζε 17.000€ +1000€ σε εξωτερικό λογιστή =18.000€ ετησίως. Επί θητείας μας ο σημερινός λογιστής οικονομολόγος κοστίζει 5.500€ ετησίως με δικαίωμα υπογραφής για τις οικονομικές καταστάσεις. Αφήνουμε τα συμπεράσματα και τις ανακρίβειές σας στην κρίση των συμπολιτών μας!
Ο νυν δήμαρχος, όπως καλά γνωρίζετε και ο ίδιος, ΔΕΝ ΕΔΙΩΞΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΠΑΥΣΙΛΥΠΟΝ Α.Ε.». Η λογίστρια στην οποία και αναφέρεστε, με τη λήξη της σύμβασής της επέλεξε την μη ανανέωσή της, με το ποσό των 5.500€ ετησίως, ποσό που αμείβεται ο σημερινός λογιστής. Επομένως δεν διώχθηκε καμία υπάλληλος για να πάρει την θέση της κάποιος άλλος! Οι εντυπώσεις που θέλατε να δημιουργήσετε, λέγοντας πως την απέλυσε ο δήμαρχος, απλά εκθέτουν εσάς!
Η άλλη εργαζόμενη, στην οποία αναφέρεστε με χαρακτηρισμούς όπως «ρουσφέτι», έχει τελείως διαφορετικές αρμοδιότητες από εκείνες της λογίστριας και ουδέποτε ταυτίστηκαν οι αρμοδιότητές τους. Το ωράριό της συγκεκριμένης εργαζόμενης ξεπερνά επί καθημερινής βάσεως το 14ωρο είτε πρόκειται για καθημερινές είτε για Σαββατοκύριακα και αργίες. Έχει αναλάβει την πλήρη οργάνωση και διαχείριση της επιχείρησης και τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη του πια. Έτσι έχουν εκλείψει οι λόγοι που είχαν οδηγήσει την επιχείρηση σε απαξίωση. Η «Παυσίλυπον Α.Ε.» έχει πια θετικό πρόσημο στον ισολογισμό της, ενώ την παραλάβαμε με αρνητικό ισοζύγιο. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής:
- το οικονομικό έτος 2013 η ζημία στην επιχείρηση ανερχόταν στο ποσό των 21.123,04 €.
- Το 2014 η ζημία ήταν 24.966,25 €.
Αυτά επί θητείας σας.
Το 2015 καταφέραμε να ανατάξουμε μια επιχείρηση που βρισκόταν στα πρόθυρα της διάλυσης, παρά το γεγονός δεν λειτουργούσε η παιδική χαρά που αυξάνει την επισκεψιμότητα. Ανακαινίσαμε τον εσωτερικό αλλά και τον εξωτερικό χώρο, βάψαμε και συντηρήσαμε το αναψυκτήριο, θερμαίναμε τον χώρο στον οποίο είχε να λειτουργήσει η θέρμανση τρία(!) χρόνια, αλλάξαμε τον φωτισμό, καθαρίζουμε και απολυμαίνουμε τις τουαλέτες, βελτιώσαμε την νοοτροπία και την συμπεριφορά των εργαζομένων. Βελτιώσαμε συνολικά την ποιότητα παροχής υπηρεσιών και παρά τις παραπάνω επενδύσεις, να κλείσαμε το οικονομικό έτος με κέρδη 7.082,69 €. Το 2016 τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι συνεχίζεται η σταθεροποίηση της εταιρείας και αναμένεται αύξηση των κερδών.
Η προσπάθεια των εργαζομένων και η αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών από την επιχείρηση είναι πλέον παραδεκτή ακόμη από το σύνολο των δημοτών. Άλλο η γόνιμη κριτική λοιπόν και οι δημιουργικές προτάσεις για την αναβάθμιση της «Παυσίλυπον Α.Ε.» και άλλο η παραπλανητική μικροπολιτική.
Ο αγώνας μας και η προσπάθεια για να τοποθετήσουμε το Παυσίλυπο εκεί που το αξίζει είναι συνεχής. Ας αγκαλιάσουμε επομένως όλοι μαζί τον όμορφο χώρο του Παυσιλύπου και ας συντελέσουμε με την θετική μας συμπεριφορά στην ανάπτυξή του!
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΥΣΙΛΥΠΟΝ Α.Ε ΑΛΚΗΣΤΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ