Τη συνεργασία όλων των αιρετών και υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου, καθώς και όλων των δημοτών στην προσπάθεια της νέας Δημοτικής Αρχής να αντιμετωπίσει και να επιλύσει τα σοβαρά προβλήματα του Δήμου Καρδίτσας, να τον καταστήσει βιώσιμο και να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες του, ζήτησε ο νέος Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Φωτ. Αλεξάκος, με δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ, ολοκληρώνοντας την πρώτη σύσκεψη εργασίας με τους συνεργάτες του που αναλαμβάνουν τις θέσεις ευθύνης, τους οποίους και παρουσίασε. Πρόκειται για τους:
-Γιάννη Γεννάδιο, Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών
-Σωτηρία Μπακαλάκου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών
-Σωτήρη Αντωνίου, Αντιδήμαρχο Καθαριότητας
-Απόστολο Καπράνα, Αντιδήμαρχο Τεχν. Υπηρεσιών & Πολεοδομίας
-Κώστα Ψημμένο, Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Τουρισμού & Επιχειρηματικότητας
-Δημήτρη Αραμπατζή, Αντιδήμαρχο Πρασίνου & Αγροτικής Ανάπτυξης
-Ελένη Αντωνίου, Αντιδήμαρχο Πρόνοιας, Αλληλεγγύης & Εθελοντισμού
-Κλεομένη Γιαννέλο, ο οποίος στις δημαιρεσίες που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.00 το μεσημέρι θα προταθεί από την ομάδα της πλειοψηφίας για τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου τα πρώτα δυόμισι χρόνια.
Το δεύτερο μισό της δημοτικής περιόδου, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, όπως προανήγγειλε ο κ. Αλεξάκος, θα είναι ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ι. Ντελής, τον οποίο και ευχαρίστησε για το πνεύμα αλληλεγγύης που επέδειξε.
Ειδικότερα ο κ. Αλεξάκος τόνισε τα εξής:
“Αναλαμβάνουμε από σήμερα τα καθήκοντά μας ως Δημοτική Αρχή του Δήμου Καρδίτσας σε μια ομολογουμένως δύσκολη συγκυρία. Καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και να επιλύσουμε δυσεπίλυτα προβλήματα. Όπως είναι γνωστό, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι η δεινή οικονομική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται ο Δήμος μας, κυρίως λόγω των πολλών δανείων, αλλά και της οικονομικής κρίσης που έχει μειώσει δραματικά τις χρηματοδοτήσεις και τα έσοδα του Δήμου, ο οποίος με βάση και τα στοιχεία του ισολογισμού του 2013 παρουσιάζει έλλειμμα της τάξης των 2,5 εκ. € ετησίως, από τα οποία τα 2 εκ. είναι τοκοχρεολύσια.
Καλούμαστε επομένως, να επιλύσουμε μια εξίσωση, που εκ πρώτης όψεως φαντάζει αδύνατη. Να ισοσκελίσουμε τον προϋπολογισμό, δηλαδή να εξοικονομήσουμε αυτά τα 2,5 εκ. μειώνοντας τα έξοδα, αυξάνοντας τα έσοδα, διευθετώντας τα χρέη και παράλληλα να βελτιώσουμε την καθημερινότητα και να σχεδιάσουμε με μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Γνωρίζουμε τη δυσκολία του εγχειρήματος. Πιστεύω όμως οτι με τη δουλειά όλων μας και τη συνεργασία των δημοτών, καθώς και του συνόλου των αιρετών, τους οποίους συγχαίρω για την εκλογή τους, θα καταφέρουμε να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο που είναι να πάει ο Δήμος μας μπροστά, να γίνει βιώσιμος και παράλληλα να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους δημότες. Καθοριστικός παράγοντας για να αναβαθμίσουμε τη λειτουργία του Δήμου είναι οι εργαζόμενοι, με τη συνεργασία των οποίων, με περισσότερη δουλειά και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, πιστεύουμε οτι θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Ξέρουμε οτι το εγχείρημα είναι δύσκολο, αλλά πιστεύω οτι με αμεροληψία και δικαιοσύνη θα πετύχουμε τους στόχους, “σπάζοντας” ριζωμένες αντιλήψεις που κρατούν το Δήμο χαμηλά.”
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Αλεξάκος έκανε αναφορά στα ζητήματα της καθημερινότητας (καθαριότητα, ηλεκτροφωτισμό, αδέσποτα κ.λ.π.), στα οποία η νέα Δημοτική Αρχή θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση. “Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, λόγω και της συνεχούς μείωσης του προσωπικού που δεν έχουμε τη δυνατότητα να αντικαταστήσουμε με νέες προσλήψεις, παρά μόνο με κάποια 2μηνα. Είναι γεγονός οτι με το υπάρχον προσωπικό δεν μπορεί ο Δήμος να καλύψει κάθε γωνιά τις πόλης και των Κοινοτήτων, όσον αφορά την καθαριότητα και το πράσινο. Θα δουλέψουμε όλοι περισσότερο και παράλληλα θέλουμε να επενδύσουμε στον εθελοντισμό. Θέλουμε τους συλλόγους, αλλά και τους ενεργούς πολίτες δίπλα μας. Καθαρότερο και πιο πράσινο δήμο μπορούμε να έχουμε μόνο με την ενεργό συμμετοχή όλων.” τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεξάκος.