Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα από τη 14η Μαΐου και ώρα 10:00 έως την 31η Μαΐου 2018 και ώρα 14:00.
Επισημάνσεις:
- Η ηλεκτρονική δήλωση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών. Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool του σχολείου. Στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες κηδεμόνες ή ενήλικοι μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
- Οι αιτούντες/αιτούσες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e-εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, την ομάδα προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. στις οποίες δικαιούνται να εγγραφούν.
- Οι αιτούντες/ούσες που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή (e-εγγραφές) μπορούν να απευθύνονται στο Help Desk της εφαρμογής τηλεφωνικά ή στα email: egel@minedu.gov.gr (ΓΕ.Λ) και dialogos_eek@minedu.gov.gr (ΕΠΑ.Λ) ή στα σχολεία τους.
- Μετά την οριστική κατάταξή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. οι ενδιαφερόμενοι/ες θα ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://eeggrafes.minedu.gov.gr και οφείλουν να παρουσιαστούν για την οριστική ανανέωση εγγραφής προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση μέχρι την έναρξη των μαθημάτων το Σεπτέμβριο.
- Οι αιτούντες/αιτούσες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης/διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης και υποβολής νέας κατά τις ημερομηνίες υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης. Τυχόν ηλεκτρονικές αιτήσεις – δηλώσεις εγγραφής που υποβλήθηκαν πριν την 14η Μαΐου, θα διαγραφούν. Όσοι/ες υπέβαλαν αίτηση πριν την εν λόγω ημερομηνία έναρξης θα πρέπει να τις υποβάλουν εκ νέου μέσα στο οριζόμενο χρονικό διάστημα.
Η σχετική εγκύκλιος, καθώς και αναλυτικές οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας: http://dide.kar.sch.gr/site/.